The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Genomico Wrote:Inderdaad de wedstrijd van de fouten i.p.v. de wedstrijd van de winners. Jammer... Blijkt maar weer eens dat tennis op gras niets met tennis te maken heeft.
Dit klopt niet helemaal, want grastennis gaat vaak juist om de winners. Dat heeft toch wel met tennis te maken?

Ik vind gravel ook veel leuker om naar te kijken, maar grastennis is gewoon echt een hele andere discipline. Dat vind ik wel mooi.

Je ziet ook dat de fouten die Nadal maakt er vaak aan liggen dat hij gewoon niet gewend is aan gras en dat hij er dus niet zo goed op is als op gravel en HC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelukkig maakt de 3e set wat goed. Mooi (lees: beter) tennis van de heren. Kan een mooie tie-break worden...
Reply
Wat een mooie derde set inderdaad! Wel leuk dat Rafa hem wint, kunnen we nog even genieten.

Wel jammer dat Roger nu weer een record ontnomen wordt: zonder setverlies Wimbledon winnen. Maar ach, dat komt nog wel een keer :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn voorspelling van de tie-break is uitgekomen. Mooie tie-break met uitstekend spel van Rafa.

Dus voorspel ik nu alvast dat het voor de rest een kraker van een wedstrijd wordt!!
Reply
Genomico Wrote:Mijn voorspelling van de tie-break is uitgekomen. Mooie tie-break met uitstekend spel van Rafa.

Dus voorspel ik nu alvast dat het voor de rest een kraker van een wedstrijd wordt!!
Jammer man. Federer is eindelijk los en dan is er geen houden meer aan. Wat staat die gast te knallen zeg! Nadal heeft geen schijn van kans meer als Federer in The Zone is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Mijn voorspelling van de tie-break is uitgekomen. Mooie tie-break met uitstekend spel van Rafa.

Dus voorspel ik nu alvast dat het voor de rest een kraker van een wedstrijd wordt!!
Jammer man. Federer is eindelijk los en dan is er geen houden meer aan. Wat staat die gast te knallen zeg! Nadal heeft geen schijn van kans meer als Federer in The Zone is.

Wat een bullshit zeg. Als beide on the roll zijn is Nadal zelf op gras nog de betere. Roger is alleen veel en veel vaster, heeft een constant goed niveau en maakt veel minder onnodige fouten. Dat maakt Roger de terechte winnaar.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Mijn voorspelling van de tie-break is uitgekomen. Mooie tie-break met uitstekend spel van Rafa.

Dus voorspel ik nu alvast dat het voor de rest een kraker van een wedstrijd wordt!!
Jammer man. Federer is eindelijk los en dan is er geen houden meer aan. Wat staat die gast te knallen zeg! Nadal heeft geen schijn van kans meer als Federer in The Zone is.

Wat een bullshit zeg. Als beide on the roll zijn is Nadal zelf op gras nog de betere. Roger is alleen veel en veel vaster, heeft een constant goed niveau en maakt veel minder onnodige fouten.
Undecided
Blijkbaar niet de vierde set gezien. Na de break was Federer eindelijk los en speelde hij Nadal een paar games helemaal zoek. Nadal heeft gewoon momenteel niet het spel op gras om van Roger te winnen. Misschien over een paar jaar.
Ik weet dat het pijn doet als je idool verliest, maar wees even realistisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdiend....laat Federer er nog 1 keer van genieten Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een toernooi, Roger! Zo'n loting en dan nog maar 1 set verliezen, nog wel in de TB :razz:

Federer =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ook voor Nadal een =D> na een mooie finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal en gras en hardcourt? not a chance. Man dat jullie dat nog steeds niet inzien.
Reply


Forum Jump: