The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
#31
Ad Wim Wrote:Voor het geld van Federer kun je al Nalbi, Hewitt, Ancic en twee quali's voor kopen.
Nee hoor, want je mag maar 1 Nalbi, 1 Hewitt en 1 Ancic in je team (alleen 2 Rochussen).
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Federer begint nooit echt sterk aan een GS, maar heeft altijd geluk met de loting. Nu absoluut niet, en dat kan hem wel eens op gaan breken.

Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Ze zijn trouwens wel steeds minder eigenzinnig met de plaatsing op Wimbledon. Anders zouden ze Nadal niet als 2e plaatsen, maar eerder Roddick of Nalbandian.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Quote:Federer, who will set a new record of 42 consecutive grass court victories if he wins Monday's match, beating Bjorn Borg's mark of 41, has not lost at Wimbledon since a first round exit in 2002 to Mario Ancic and should overcome Gasquet without excessive alarm. However, his next prospective opponent, Tim Henman, could be altogether more demanding if the former British number one defeats Sweden's Robin Soderling in the first round.
Typisch een stuk geschreven door een Brit. Henman meer een bedreiging dan Gasquet :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
De OOP is bekend. Federer-Gasquet om 14 uur onze tijd; ik ga ervoor zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Succes.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#37
is er ergens een livestream, zodat het op de compu gevolgd kan worden?
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#38
Volgens mij heeft de BBC altijd wel een livestream, moet je even op hun site zoeken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
thnx
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#40
En ja hoor, de kans op regen vandaag is 90% Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Hier het Wimbledon weerbericht voor vandaag (ik denk dus dat we weinig tennis te zien krijgen):

Monday:

Headline:
Rain at times, locally heavy, slowly fading away overnight.

Rest of Today:
Generally cloudy and cool with rain, possibly heavy and thundery, but also some drier and brighter interludes developing, chiefly later. A moderate northeasterly wind. Maximum temperature 17 deg C (63 deg F).

Tonight:
Staying rather cloudy with the rain slowly petering out. A gentle north to northeasterly breeze. Minimum temperature 10 deg C (50 deg F).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#42
Van mijn Londense vriend:

BTW - don't expect too much play today as it's raining already!...forecast good for rest of week though
Reply
#43
Lekker is dat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Kutzooi. Altijd 't zelfde daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Op een verregend Wimbledon komen de ware managerskwaliteiten bovendrijven. :8:
Roofmagic
Reply
#46
Vanavond een team maken zonder uitslagen is ook weleens apart. Maar dan neemt echt iedereen Federer, dan zijn er immers ook geen kleintjes die al 7 of 10 punten hebben en een goeie loting. kut regen..
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
centre court Wrote:Vanavond een team maken zonder uitslagen is ook weleens apart. Maar dan neemt echt iedereen Federer, dan zijn er immers ook geen kleintjes die al 7 of 10 punten hebben en een goeie loting. kut regen..

Zou mij wel goed uitkomen :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Op MTF zeggen de Engelsen dat er weinig gespeeld gaat worden vandaag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Toch is het nu droog daar, volgens mij. Er zullen zeker partijen gespeeld worden en afgemaakt, maar de vraag is hoeveel.
Het heeft wel iets als er weinig bekend is, dan komen inderdaad de echte managers naar boven. Je moet dan namelijk een ronde verder voorspellen dan normaal.
Federer blijft geen optie voor mij. Zeker niet als hij nog niet gespeeld heeft tegen Gasquet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Normaal kun je voor hem al wat zekerheidjes nemen, die zijn er niet als er niks gespeeld wordt. Dan is hij echt 't enige zekerheidje met 200 punten voor 7000. Op RG dacht je met anderen voor dat geld meer punten kon krijgen ad. lukt je dat denk je ook op Wimbledon? nogmaals als er weinig is gespeeld lijkt me dat nog moeilijker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Op RTL 5 gaan ze nu beginnen met Wimbledon. binnen een minuut weten we of 't regent. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
't lijkt nu redelijk droog te zijn. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Dat zei ik dus al.

En Federer-Gasquet wordt dus ook gespeeld. Interessant. Ik zeg een lastige vijfsetter en geef Gasquet een goede kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Het is toch ook ongelooflijk met die stijve Britten. Als je dan ziet dat het maandag waarschijnlijk gaat regenen, begin verdomme dan om 11 uur ipv om 1230 uur ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Federer moet eraf. Ik vind het zo laf om hem in je team te nemen. Ik zou dan minder genieten van Wimbledon omdat je dan ook minder spelers hebt..
Reply
#56
That's the Spirit, Kai!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ergens nog een mannenpartij te zien Ad? op RTL5 beginnen ze zo met Hingis. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Op BBC zijn ze alleen maar aan het ouwehoeren, as usual. Ik denk dat ze gewoon om 14 uur beginnen met Roger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Federer verdient hem wel als hij dit jaar wint:

Gasquet, Henman, Vliegen, Haas/Berdych, Ancic, Nalbandian, Roddick/Hewitt

Volgens mij heeft ie nog nooit zo'n lastige loting gehad, zeker in de eerste rondes. En je weet wat ze altijd zeggen. Als je Federer wilt verslaan, moet je het in de eerste paar rondes doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Federer-Gasquet op BBC2. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: