The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
#61
Gasquet is ook nog eens een heerlijke speler om naar te kijken.
Hopelijk wordt het spannend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Hopelijk blijft 't droog. Zou ook wat zijn als dit 1 van de weinige wedstrijden die bekend is vanavond. En dan moet Federer gewonnen hebben. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Federer begint sterk, zeg! Had ik niet verwacht na zijn matige optreden in Halle.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Gasquet slaat nu ook mooie ballen, jammer van die vroege break.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Als ik naar Gasquet kijk, zie ik pas echt de toekomst van het tennis. Veel meer dan bij Murray of Monfils. Hij beheerst alles, kan op alle banen uit de voeten en is technisch perfect.
Hopelijk kan hij zich nog verder ontwikkelen en over een paar jaar top 3 staan en misschien wel meedoen om de strijd om de nummer 1-positie. Hij is iig een genot om naar te kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Het is inderdaad jammer van die vroege break, want ze zijn compleet gelijkwaardig sindsdien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
En ja hoor, de eerste regenbreak van dit jaar Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
:letitallout:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
waarom stoppen ze alleen op de grotere banen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
centre court Wrote:waarom stoppen ze alleen op de grotere banen?

Omdat daar meer regen op past dan op de kleintjes en ze dus natter worden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#71
Ze zijn nu bijna overal gestopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Weet iemand hoe het staat met de fitheid van Karlovic? Gaf op met een knieblessure in de kwalificatie van Queen's. Hij zit in het kwart van Federer en Ancic (derde ronde), maar heeft niks te verdedigen en is goedkoop..

Edit: ...budget is geen issue bij TM bedenk ik me, denk vanuit MV.
Reply
#73
Hij speelt gewoon dus zal hij wel fit zijn toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Karlovic gaat eraf tegen Srichaphan, als hij al niet nu verliest van Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ziet er slecht uit op Wimbledon. Regent er hard.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Ze hadden net een weerman en die verwachtte dat er aan het eind van de middag waarschijnlijk wel weer gespeeld kan worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ik ben al een beetje mijn team aan het maken en het wordt weer vrij lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Morgen weer een zware regen dag verwacht :roll:
Reply
#79
Ad Wim Wrote:Als ik naar Gasquet kijk, zie ik pas echt de toekomst van het tennis. Veel meer dan bij Murray of Monfils. Hij beheerst alles, kan op alle banen uit de voeten en is technisch perfect.
Hopelijk kan hij zich nog verder ontwikkelen en over een paar jaar top 3 staan en misschien wel meedoen om de strijd om de nummer 1-positie. Hij is iig een genot om naar te kijken.

=D> Helemaal mee eens!! =D> Alleen meedoen om de nummer 1 positie denk ik toch niet.
Reply
#80
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Als ik naar Gasquet kijk, zie ik pas echt de toekomst van het tennis. Veel meer dan bij Murray of Monfils. Hij beheerst alles, kan op alle banen uit de voeten en is technisch perfect.
Hopelijk kan hij zich nog verder ontwikkelen en over een paar jaar top 3 staan en misschien wel meedoen om de strijd om de nummer 1-positie. Hij is iig een genot om naar te kijken.

=D> Helemaal mee eens!! =D> Alleen meedoen om de nummer 1 positie denk ik toch niet.

Gasguet heeft een dramatisch gravelseizoen achter de rug, en ook op hardcourt kon hij dit seizoen niet imponeren. Daarom is het des te knapper dat hij nu zo sterk terugkomt. Ik vind hem idd ook erg goed spelen.
Reply
#81
Vraagje: Waarom is Mauresmo ingedeeld in het vrouwentoernooi?
Reply
#82
Hopelijk morgen beter weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Heb al wel gezien dat Blake er snel af moet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
centre court Wrote:Heb al wel gezien dat Blake er snel af moet.

Hoe laat moet-ie spelen dan? Beginnen ze zo vroeg in Londen?
Reply
#85
Nee hoor, stug om 12 uur lokale tijd beginnen... en een dubbel schema afwerken haha alijd hetzelfde.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#86
In de ochtend regent het nog wel daar, maar het blijft inderdaad ongelooflijk hoe stijf die mensen blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Wat zijn de vooruitzichten?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Today 11 / 20 Sunny intervals
Reply
#89
ik zie 't al. vandaag nog wat minder, al zal er in de middag veel gespeeld kunnen worden, vanaf morgen wordt 't gewoon droog!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Today:
Starting mainly cloudy with some local drizzle, but becoming dry with some sunny spells developing into the afternoon. Warmer today. Light breezes. Maximum temperature 21 deg C (70 deg F).
Reply


Forum Jump: