The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
federer in 3. zekerheidje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:Nieminen wint en een halve finale ligt voor hem in 't verschiet.
Ik zie Nadal nu ook nog wel in de finale komen :eeeek:
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zag Tursunov kwaad zijn dan tegen de scheids....
Hij wou zijn hand niet meer loslaten :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zagen jullie dat net op BBC? Tursunov trok de scheids zowat van de stoel af na de wedstrijd. Hoorde ook al dat beiden een penalty point kregen in de wedstrijd. Ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Hopelijk was het niet op een van de bp's die Tursunov had in de vijfde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Nieminen wint en een halve finale ligt voor hem in 't verschiet.
Ik zie Nadal nu ook nog wel in de finale komen :eeeek:
Undecided

Hij is niks minder dan Hewitt of Baghdatis op gras :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Zagen jullie dat net op BBC? Tursunov trok de scheids zowat van de stoel af na de wedstrijd. Hoorde ook al dat beiden een penalty point kregen in de wedstrijd. Ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Hopelijk was het niet op een van de bp's die Tursunov had in de vijfde...

Ik hoop het wel :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik hoop het ook! =D>
Reply
En natuurlijk wordt het Federer in 3, maar ik moet toch blijven hopen.

En Federer is toch nog niet echt getest ondanks zijn op papier lastige loting in de eerste rondes. Tegen Gasquet speelde hij geweldig, maar Tim heeft gewoon geen wapens om het Roger moeilijk te maken. En Mahut en Berdych is natuurlijk ook niet veel.

Als Ancic serveert goed loopt, komt hij tot tiebreaks en daarin heeft hij misschien een kans. Maar nogmaals, ik ga er vanuit dat Federer dit gewoon wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom is mijn hele monoloog van vanmiddag opeens verdwenen???? Ik heb niet kunnen zien of er op gereageerd is aangezien internet er vanaf half 6 of zo uit lag :letitallout: :letitallout:
Reply
niemand gelooft erin..en ook ik ben bang dat het niet zal gaan gebeuren. maar ALS ancic wint wat heb ik dan een topweek zeg. Ben blij dat marcos mijn vertrouwen waar maakt. toch knappe overwinningen op grosjean en murray. hewitt is ook te doen..al heb ik die ook wil ik dat marcos wint. die kan het federer lastiger maken dan hewitt.
Reply
Genomico Wrote:Waarom is mijn hele monoloog van vanmiddag opeens verdwenen???? Ik heb niet kunnen zien of er op gereageerd is aangezien internet er vanaf half 6 of zo uit lag :letitallout: :letitallout:
ik had ook een heel stuk wat niet geplaatst is.
Reply
r zijn idd wat posts weg van gedurende de dag...ik ben nog op onderzoek naar de oorzaak.
Reply
van gisteravond ook Mac.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
spijkerharde woorden van Connors over Murray. Heerlijk.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/5142692.stm">http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/5142692.stm</a><!-- m -->
Roofmagic
Reply
Ik ga denk ik 500punten halen met wimbledon :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jij ook al ? :Big Grin
Reply
Dan laat Federer nu maar verliezen dan van Ancic. Dan kom ik alsnog relatief goed weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Ik ga denk ik 500punten halen met wimbledon :roll:
die had ik ook bijna als het niet ws\ vast gelopen. maakt nu geen bal meer uit wat het wordt. gun het jonas wel.
Reply
RTL zendt Federer-Ancic uit van jaren geleden omdat het regent. :roll: De junioren spelen inmiddels wel. De Bakker en Lucassen spelen inmiddels hun derde ronde.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Het begint toch pas om 14 uur?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het begint toch pas om 14 uur?

Jawel, maar ze geven aan dat het regent, terwijl de jeugd gewoon speelt...
Reply
Tripplexxx Wrote:RTL zendt Federer-Ancic uit van jaren geleden omdat het regent. :roll: De junioren spelen inmiddels wel. De Bakker en Lucassen spelen inmiddels hun derde ronde.

Die Donald Youngh(3e geplaatst en al wat atp-ervaring) is er ook nog lang niet. verliest altijd heel dik in de atptoernooien die hij speelt en ook in 't juniorencircuit is ie nog niet geweldig. Verliest ook nu weer de 1e set.

Triplle jij weer er misschien meer van, hoe moeten we deze nederlandse lichting inschatten? zo'n de Bakker is hier nu weer 1e geplaatst, een aantal jaren geleden waren dat murray, monfils enz. Is hij nu net zover als die jongens toen waren?

Hij dreigt nu overigens wel de TB te gaan verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:RTL zendt Federer-Ancic uit van jaren geleden omdat het regent. :roll: De junioren spelen inmiddels wel. De Bakker en Lucassen spelen inmiddels hun derde ronde.

Die Donald Youngh(2e geplaatst en al wat atp-ervaring) is er ook nog lang niet. verliest altijd heel dik in de atptoernooien die hij speelt en ook in 't juniorencircuit is ie nog niet geweldig. Verliest ook nu weer de 1e set.

Triplle jij weer er misschien meer van, hoe moeten we deze nederlandse lichting inschatten? zo'n de Bakker is hier nu weer 1e geplaatst, een aantal jaren geleden waren dat murray, monfils enz. Is hij nu net zover als die jongens toen waren?

Het is altijd afwachten wat er doorkomt uit de lichting van De Bakker. De Bakker is 17 en nu nummer 1 v/d wereld. Hij is uit de lichting Van der Duim, Haase, Sijsling en Lucassen. Deze jongens worden intensief begeleid door de bond en getraind door o.a. Rohan Goetzke.

Het is een lichting met potentie en dat is jaren geleden dat we daar over konden spreken. Het is het laatste jaar van De Bakker bij de junioren. Daarna zal hij het futute en satelite-circuit ingaan net als de rest van dat groepje. En dat is investeren, veel reizen en veel soortgelijke spelers tegenkomen.

Mijn eigen mening is dat De Bakker zeker potentie heeft om een goede top 100 speler te worden. Ook van Sijsling verwacht ik veel. Over Haase, Duim en Lucassen heb ik m´n twijfels.
Reply
gaan gewoon beginnen..lijkt wel snel te gaan regenen
Reply
Beste Ramon,

Het spijt ons zeer van deze onprettige situatie. We kunnen helaas
geen administratiekosten retourneren, zoals inderdaad in de regels
staat aangegeven.

We hopen dat je alsnog besluit om verder te spelen, want het
seizoen is nog niet voorbij.

met sportieve groeten,
Team Sportdreams
Reply
kooltje Wrote:Beste Ramon,

Het spijt ons zeer van deze onprettige situatie. We kunnen helaas
geen administratiekosten retourneren, zoals inderdaad in de regels
staat aangegeven.

We hopen dat je alsnog besluit om verder te spelen, want het
seizoen is nog niet voorbij.

met sportieve groeten,
Team Sportdreams

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bjorkman 2-0 40-0 voor, ook suspended
Reply
Ancic begint goed, jammer van de regen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een ontzettend lelijk tennis van Bjorkman en Stepanek. Als je dat vergelijkt met Centre Court...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een ontzettend lelijk tennis van Bjorkman en Stepanek. Als je dat vergelijkt met Centre Court...

Heb je CC al eens zien spelen?
Reply


Forum Jump: