The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Ben blij dat Ad vertrouwen in mij heeft. Hij heeft natuurlijk ook gelezen dat ik de Nr.1 van Baak was met de laatste clubkampioenschappen. :8:
Zal graag eens tegen hem spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer gaat gewoon de 200 punten pakken jongens. En bjorkman halve finalist op Wimbledon? :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ik heb Bjorki bij de MV. =D> =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Jezus, wat speelt die Federer ongelooflijk goed zeg! Hij slaat de enige die maar een beetje wapens heeft om hem te verslaan op gras, helemaal van de baan.

Nadal die voorlopig maar in de buurt gaat komen van de nummer 1 positie Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:En ik heb Bjorki bij de MV. =D> =D> =D>
Tja, wie niet? Nummer 2 gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jezus, wat speelt die Federer ongelooflijk goed zeg! Hij slaat de enige die maar een beetje wapens heeft om hem te verslaan op gras, helemaal van de baan.

Nadal die voorlopig maar in de buurt gaat komen van de nummer 1 positie Undecided

Zeg Ad. Als Nadal hier straks de halve finale gaat halen, dan pakt Federer maar 110 punten op Rafa. En we weten allemaal wie er beter is op de andere ondergronden (ok, indoor is Roger wellicht ook beter)!!!! Ik zeg het al 7 maanden en ik blijf het zeggen: Nadal op nr. 1 na de AO van 2007!!!!
Reply
Ik kijk toevallig even naar RTL 7 nu,maar wat is dat vreselijk irritant zeg! Reclameblokken duren zo lang, dat er elke keer al 1 of 2 punten gespeeld zijn. Prutsers....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
zo werk je een bp weg..
Reply
Nadal is kansloos tegen Federer in het komende najaar. Alleen op de US Open zal ie wat puntjes inhalen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik kijk toevallig even naar RTL 7 nu,maar wat is dat vreselijk irritant zeg! Reclameblokken duren zo lang, dat er elke keer al 1 of 2 punten gespeeld zijn. Prutsers....
dat is al anderhalve week...maar blijft irritant inderdaad
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal is kansloos tegen Federer in het komende najaar. Alleen op de US Open zal ie wat puntjes inhalen.
we hebben het hier over wimbledon jongens...niet over najaar of zelfs 2007
Reply
federer stond 6-4 6-4 *3-0 40-15 voor, maar ancic kreeg net zomaar een bp om op 4-4 te komen. Helaas miste hij. Nu gaat Federer op 5-4 alsnog voor de match serveren.

3x 6-4 wordt 't dan. te goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
met een ace..dag mario
Reply
jonas breekt terug en wordt dan meteen weer gebroken..set kwijt.
Reply
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik kijk toevallig even naar RTL 7 nu,maar wat is dat vreselijk irritant zeg! Reclameblokken duren zo lang, dat er elke keer al 1 of 2 punten gespeeld zijn. Prutsers....
dat is al anderhalve week...maar blijft irritant inderdaad

Ja, en ik denk elke keer dat die bal door m'n beeldscherm komt bij die Aquarius reclame....
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal is kansloos tegen Federer in het komende najaar. Alleen op de US Open zal ie wat puntjes inhalen.

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
Reply
baghdatis-hewitt 5-0 :roll:

hewitt miste net 0-40.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Knowles/Nestor - Aspelin/Perry krijgen er maar geen genoeg van: 19-19 5de set :eeeek: .
Reply
vette partij :eeeek:

hewitt 1-6 0-2
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hewitt pakt de 2e gelukkig. (Niet dat ik wat tegen Baghdatis heb, leuke speler, maar ik heb 'm niet in mijn team :Big Grin )
Reply
jonas wint...wat een klasbak! weer in 5 sets. baghdati leidt met 2-1 in sets.
Reply
Overdune Wrote:Knowles/Nestor - Aspelin/Perry krijgen er maar geen genoeg van: 19-19 5de set :eeeek: .

Knowles/Nestor winnen em na 6u9min met 23-21 =D> . Langste partij op Wimbledon ooit en langste dubbelpartij in een Grand Slam ooit.
Reply
baghdatis ook nog winnen van hewitt..sd bedankt!
Reply
Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.

Is hij al.
Hij stormt de top 10 binnen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.

Volgens mij beweerde je na de AO (en een paar weken daarna nog eens) dat hij een eendagsvlieg zou zijn?!?!

Baghdatis wordt inderdaad een grote, want tijdens de AO bleek al dat hij veel in huis heeft. Vooral een fantastische forehand (zeker als hij moet reiken en dan een alles of niets squashslag speelt).
Reply
Baghdatis blijkt toch wel een soort wonderkind te zijn. Op de AO stond ie er ineens en kan 't Ad moeilijk kwalijk nemen dat ie hem een eendagsvlieg noemde. Hij stond er immers zomaar zonder noemenswaardige resultaten daarvoor. Hij heeft verder dit jaar en zeker nu met Wimbledon laten zien dat hij op meerdere ondergronden bij de beste hoort.

Marcos! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Baghdatis blijkt toch wel een soort wonderkind te zijn. Op de AO stond ie er ineens en kan 't Ad moeilijk kwalijk nemen dat ie hem een eendagsvlieg noemde. Hij stond er immers zomaar zonder noemenswaardige resultaten daarvoor. Hij heeft verder dit jaar en zeker nu met Wimbledon laten zien dat hij op meerdere ondergronden bij de beste hoort.

Marcos! =D>

Maar als je nog maar zo jong bent en je presteert het om in de finale van de AO te komen, dan kun je niet meteen oordelen dat het een eendagsvlieg is. Dan is het een talent!!
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.

Volgens mij beweerde je na de AO (en een paar weken daarna nog eens) dat hij een eendagsvlieg zou zijn?!?!

Baghdatis wordt inderdaad een grote, want tijdens de AO bleek al dat hij veel in huis heeft. Vooral een fantastische forehand (zeker als hij moet reiken en dan een alles of niets squashslag speelt).
Hij presteerde toen uit het niets ineens goed en de weken daarna was het elke keer vroeg exit. Daarom zei ik eendagsvlieg en dat was niet zo'n gekke gedachte. De laatste weken heeft hij het eindelijk weer en als je op gras van Grosjean en Hewitt bent, tel je op gras mee. Dat zijn dus al twee ondergronden waar hij bij de 10 besten hoort.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De Bakker gaat goed in zijn kwartfinale =D>

3*-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: