The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
De Bakker wint 6-2 6-2 :eeeek:

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.

Volgens mij beweerde je na de AO (en een paar weken daarna nog eens) dat hij een eendagsvlieg zou zijn?!?!

Baghdatis wordt inderdaad een grote, want tijdens de AO bleek al dat hij veel in huis heeft. Vooral een fantastische forehand (zeker als hij moet reiken en dan een alles of niets squashslag speelt).
Hij presteerde toen uit het niets ineens goed en de weken daarna was het elke keer vroeg exit. Daarom zei ik eendagsvlieg en dat was niet zo'n gekke gedachte. De laatste weken heeft hij het eindelijk weer en als je op gras van Grosjean en Hewitt bent, tel je op gras mee. Dat zijn dus al twee ondergronden waar hij bij de 10 besten hoort.

Vind je het gek dat hij de weken erna niet goed presteerde? Die jongen zat nog in de wolken en genoot nog van zijn finale plaats. Heel normaal...
Reply
Wat een matige pot is Henin-Clijsters...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal op de BBC :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, dat is ook niet echt leuk om naar te kijken. Dan maar de Tour.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, dat is ook niet echt leuk om naar te kijken. Dan maar de Tour.

Zitten aardige rallies bij :wink:
Nadal gaat zeker de finale halen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We hebben het er nog niet zoveel over gehad, maar wat een verrassingen deze Wimbledon. Echt ongelooflijk! Volgens mij hebben er nog nooit zulke verrassende namen in de halve finale gestaan: Bjorkman, Baghdatis en Nadal :eeeek:
Mijn ervaringen zijn dat er in de GSs altijd maar één verrassinkje in de halve staat, maar dat de grote jongens op die ondergrond altijd wel opstaan in de grote toernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nieminen maakte net het punt van het toernooi =D> =D> =D>

Ik hoop dat je het gezien hebt Ad :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee, sorry.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het zegt al genoeg wat een waardeloos toernooi dit is. De speler die van Sluiter (!)verloor in de eerste ronde (!!!) van Roland Garros staat hier in de halve finale... #-o Wat een schande voor de sport.
Reply
He loser, als je iets zegt, doe het dan goed....
Dit is een kwartfinale en Sluiter speelde toen ver boven zijn niveau, terwijl Nieminen ziek was en uiteindelijk ook op moest geven...

En nu oprotten!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het enige van probleem van Nadal is zijn volley, die is echt slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:We hebben het er nog niet zoveel over gehad, maar wat een verrassingen deze Wimbledon. Echt ongelooflijk! Volgens mij hebben er nog nooit zulke verrassende namen in de halve finale gestaan: Bjorkman, Baghdatis en Nadal :eeeek:
Mijn ervaringen zijn dat er in de GSs altijd maar één verrassinkje in de halve staat, maar dat de grote jongens op die ondergrond altijd wel opstaan in de grote toernooien.

Dat jij iets niet snapt, dan hoeft het nog niet meteen verrassend te zijn allemaal. Federer en Nadal had ik van te voren al opgeschreven voor de halve finale en dat Baghdatis in de halve finale staat is ook niet zo'n grote verrassing (ik had daar wel Hewitt verwacht uiteraard). Alleen Bjorkman is een mega verrassing. Daar had Verdasco natuurlijk moeten staan!! Maar dat had jij natuurlijk ook weer een verrassing gevonden. De opmerking "nog nooit zulke verrassende namen" slaat echt totaal nergens op.
Reply
Dat jij stomme reacties kon geven, dat wist ik al, dus dat is geen verrassing. Baghdatis is absoluut een verrassing, omdat het niet verwacht was dat hij Grosjean, Murray/Roddick en Hewitt kon verslaan op gras. Dus hij wint niet een knappe wedstrijd, maar 3. Dat is verrassend.
Bjorkman is onwijs verrassend met gasten als Nalbandian, Blake en Stepanek in dat kwart.
En haal alsjeblieft eens je hoofd uit de reet van Nadal, want dit slaat nergens meer op. Nadal had er tegen Kendrick al uit kunnen liggen, dus dit is verrassend ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat jij stomme reacties kon geven, dat wist ik al, dus dat is geen verrassing. Baghdatis is absoluut een verrassing, omdat het niet verwacht was dat hij Grosjean, Murray/Roddick en Hewitt kon verslaan op gras. Dus hij wint niet een knappe wedstrijd, maar 3. Dat is verrassend.
Bjorkman is onwijs verrassend met gasten als Nalbandian, Blake en Stepanek in dat kwart.
En haal alsjeblieft eens je hoofd uit de reet van Nadal, want dit slaat nergens meer op. Nadal had er tegen Kendrick al uit kunnen liggen, dus dit is verrassend ja.

Genomico Wrote:Federer, Ancic, Blake en Hewitt wordt het waarschijnlijk. Beetje gek aangezien de eerste 3 allemaal in hetzelfde gedeelte zitten, maar het zijn de enige spelers waarvan ik verwacht dat ze ongeveer/minimaal hun prijs/100*3 punten gaan pakken.

Ik zie Nadal toch wel gewoon in de halve finale komen, maar door een win-win situatie neem ik hem niet. Het risico is te groot dat hij de finale niet haalt (die hij moet halen wil hij ook tot dezelfde scoreverhouding komen), maar uiteraard hoop ik dat hij Wimbledon gaat winnen!!

Zoals je kan zien heb ik aan het begin van vorige week al aangegeven dat ik verwacht dat Nadal in de halve finale komt. Dan is het toch geen verrassing? En als je dat wel vindt, dan mis je gewoon tennis kennis.
Reply
Lul niet, Nadal in de halve finale van Wimbledon is gewoon verrassend. Tegen Fish was hij er gewoon af gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat jij stomme reacties kon geven, dat wist ik al, dus dat is geen verrassing. Baghdatis is absoluut een verrassing, omdat het niet verwacht was dat hij Grosjean, Murray/Roddick en Hewitt kon verslaan op gras. Dus hij wint niet een knappe wedstrijd, maar 3. Dat is verrassend.
Bjorkman is onwijs verrassend met gasten als Nalbandian, Blake en Stepanek in dat kwart.
En haal alsjeblieft eens je hoofd uit de reet van Nadal, want dit slaat nergens meer op. Nadal had er tegen Kendrick al uit kunnen liggen, dus dit is verrassend ja.
baghdatis een verrassing..niet voor iedereen Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Lul niet, Nadal in de halve finale van Wimbledon is gewoon verrassend. Tegen Fish was hij er gewoon af gegaan.

Undecided
Reply
Persoonlijk had ik voor Wimbledon ook voorspeld dat Fish in de vierde ronde Nadal zou verslaan, helaas is het door zijn blessure niet tot die confrontatie gekomen. Ook nu had ik Fish best een kans gegeven, is toch een ander type speler.
Reply
Als je Agassi in 3 setjes wegpoetst, dan zou ie ook geen enkel probleem met Fish hebben gehad hoor. Daar ben ik voor 100% van overtuigd, want zoveel stelt Fish nou ook weer niet voor. Tegen Kendrick moest ie ff op gang komen, maar sindsdien is ie heer en meester tegen iedereen... Morgen tegen Baghdatis wordt het een andere wedstrijd.
Reply
Genomico Wrote:Als je Agassi in 3 setjes wegpoetst, dan zou ie ook geen enkel probleem met Fish hebben gehad hoor. Daar ben ik voor 100% van overtuigd, want zoveel stelt Fish nou ook weer niet voor. Tegen Kendrick moest ie ff op gang komen, maar sindsdien is ie heer en meester tegen iedereen... Morgen tegen Baghdatis wordt het een andere wedstrijd.

Ik moet hier echt om lachen. Agassi is 36 en over zijn top heen. Elke top 20 speler had wel van hem gewonnen. Ben een fan van Agassi maar hij was niet de Agassi die we gewend waren. En daarnaast was het niet echt wegpoesten. Agassi had veel kansen maar verprutst ze gewoon. En tegen Mardy Fish had hij geen schijn van kans. Hij heeft geen enkele GOEDE tegenstanders gehad. Morgen tegen Baghdatis vliegt hij er uit.

Nadal kan goed op gravel presteren. Dat hebben we wel gezien. Op andere toernooien laat hij het meestal wel afweten.
Hij heeft makkelijke tegenstanders gehad. Agassi zou zellfs de halve finales halen met zulke tegenstanders. En dat op z'n 36e Big Grin

Ik hoop finale Nadal vs. Federer. Want dan krijgt Nadal lekker een pak op zijn broek net als die lelijkerd van een Henman.

Roland Garros vind ik dankzij het trage en saaie gravel geen fuck om naar te kijken. Allemaal dankzij Sergi Brugera en Alberto Berasategui. Als ik naar Roland Garros kijk dan zie ik die wedstrijd tussen die twee al voor me.
Reply
AssyriskaFF Wrote:...

Roland Garros vind ik dankzij het trage en saaie gravel geen fuck om naar te kijken. Allemaal dankzij Sergi Brugera en Alberto Berasategui. Als ik naar Roland Garros kijk dan zie ik die wedstrijd tussen die twee al voor me.

Wimbledon is leuk met die korte rally's :roll: Nee, doe mij maar partijen tussen 2 echte gravelrukkers. Gelukkig worden de wedstrijden op Wimbledon wel interessanter nu baseliners vaker ver komen...
Reply
en je hebt het ook wel over 2 mensen zeg...zeker 10 jaar niet meer naar graveltennis gekeken? het is maar een klein beetje veranderd hoor.
Reply
Nu de herhaling van Bjorkman-Stepanek op de Belg. Ik heb zelden iemand zo lelijk van achteruit zien tennissen als Radek. Hij slaat regelmatig ballen tegen het het of onderin het net. En dan dat rare loopje als hij een goede bal heeft geslagen... Wat een drol!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nu de herhaling van Bjorkman-Stepanek op de Belg. Ik heb zelden iemand zo lelijk van achteruit zien tennissen als Radek. Hij slaat regelmatig ballen tegen het het of onderin het net. En dan dat rare loopje als hij een goede bal heeft geslagen... Wat een drol!
vind het sowieso niks om een herhaling te kijken
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Nu de herhaling van Bjorkman-Stepanek op de Belg. Ik heb zelden iemand zo lelijk van achteruit zien tennissen als Radek. Hij slaat regelmatig ballen tegen het het of onderin het net. En dan dat rare loopje als hij een goede bal heeft geslagen... Wat een drol!
vind het sowieso niks om een herhaling te kijken

vind het sowieso niks om naar wimbledon te kijken
Reply
Matador! Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Nu de herhaling van Bjorkman-Stepanek op de Belg. Ik heb zelden iemand zo lelijk van achteruit zien tennissen als Radek. Hij slaat regelmatig ballen tegen het het of onderin het net. En dan dat rare loopje als hij een goede bal heeft geslagen... Wat een drol!
vind het sowieso niks om een herhaling te kijken

vind het sowieso niks om naar wimbledon te kijken

Leg mij nou eens uit waarom je steeds van die nietszeggende irriterende berichtjes plaatst op een forum wat je schijnbaar niets interesseert??

Waarschijnlijk hoop je op een reactie en die eer geef ik je dan maar :wink:

Los daarvan vind ik je een ontzettend zielig mannetje :cheers:
Reply
fedex gaat weer snel... :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:fedex gaat weer snel... :roll:

Beter!!!

Ik wacht op Nadal :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Even geduld, ik ben nog aan het werk. Dus Fedex niet te snel!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: