The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Baghdatis komt er beter in.
Nu wordt het genieten....en ik heb zo tennistraining :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal is my favorite!!!!!!!!!!!!!!!
Geweldig weggewerkt dat BP =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een wereldopname van die slowmotion van de backhand van Nadal!! (Die was een paar minuten terug. Ik bedoel niet de opname van z'n opslag die net was.)
Reply
6-1 en 3 breaks =D>

Tjonge, wat heeft Nadal toch gelukkig met zijn loting :roll:
Reply
Genomico Wrote:Wat een wereldopname van die slowmotion van de backhand van Nadal!! (Die was een paar minuten terug. Ik bedoel niet de opname van z'n opslag die net was.)

Al die slowmotions zijn geweldig.

Ook die van de forehand van Federer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:6-1 en 3 breaks =D>

Tjonge, wat heeft Nadal toch gelukkig met zijn loting :roll:

Tegen de man, die Grosjean/Murray/Hewitt versloeg :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat is er met die Baghdatis ? Speelt sleeeecht.
Reply
AssyriskaFF Wrote:Wat is er met die Baghdatis ? Speelt sleeeecht.

Adje!!!!
Reply
Genomico Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Wat is er met die Baghdatis ? Speelt sleeeecht.

Adje!!!!

Nee, Nadal is gewoon goed.
Marcos komt daardoor niet in zijn spel :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De Bakker wint de 1e set met 7-5, na 5-2 achter gestaan te hebben =D>

2e set inmiddels 1*-0 voor onze landgenoot :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nadal pakt de set..slaat mooie winer op setpoin op service marcos. 5setter zit er nog in
Reply
kooltje Wrote:nadal pakt de set..slaat mooie winer op setpoin op service marcos. 5setter zit er nog in

Een 3-setter ook :wink:
Reply
Dit geeft Nadal niet weg.
Reply
Ik mag hem wel even terughalen he :wink:

AssyriskaFF Wrote:
Genomico Wrote:Als je Agassi in 3 setjes wegpoetst, dan zou ie ook geen enkel probleem met Fish hebben gehad hoor. Daar ben ik voor 100% van overtuigd, want zoveel stelt Fish nou ook weer niet voor. Tegen Kendrick moest ie ff op gang komen, maar sindsdien is ie heer en meester tegen iedereen... Morgen tegen Baghdatis wordt het een andere wedstrijd.

Ik moet hier echt om lachen. Agassi is 36 en over zijn top heen. Elke top 20 speler had wel van hem gewonnen. Ben een fan van Agassi maar hij was niet de Agassi die we gewend waren. En daarnaast was het niet echt wegpoesten. Agassi had veel kansen maar verprutst ze gewoon. En tegen Mardy Fish had hij geen schijn van kans. Hij heeft geen enkele GOEDE tegenstanders gehad. Morgen tegen Baghdatis vliegt hij er uit.

Nadal kan goed op gravel presteren. Dat hebben we wel gezien. Op andere toernooien laat hij het meestal wel afweten.
Hij heeft makkelijke tegenstanders gehad. Agassi zou zellfs de halve finales halen met zulke tegenstanders. En dat op z'n 36e Big Grin

Ik hoop finale Nadal vs. Federer. Want dan krijgt Nadal lekker een pak op zijn broek net als die lelijkerd van een Henman.

Roland Garros vind ik dankzij het trage en saaie gravel geen fuck om naar te kijken. Allemaal dankzij Sergi Brugera en Alberto Berasategui. Als ik naar Roland Garros kijk dan zie ik die wedstrijd tussen die twee al voor me.
Reply
Ik blijf erbij dat Nadal gewoon geen goede grasspeler is tegengekomen. De enige die aanvallend speelde had hij enorme problemen mee. Als ik hem was, had ik vandaag verloren. Had hem een flinke afstraffing bespaard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zag net even een stuk van Thiemo de Bakker die dus het jeugdtoernooi op zijn naam bracht en hoorde wel wat leuke dingen van Jan en Theo.
Thiemo is de onbetwiste nummer 1 bij de jeugd en haalt nu al finales van Roland Garros en Wimbledon bij de jeugd. Hij is dus ook nog eens compleet. Wat leuk zeg!

Over 8 jaar Micha en Thiemo allebei op nummer 1!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zag net even een stuk van Thiemo de Bakker die dus het jeugdtoernooi op zijn naam bracht en hoorde wel wat leuke dingen van Jan en Theo.
Thiemo is de onbetwiste nummer 1 bij de jeugd en haalt nu al finales van Roland Garros en Wimbledon bij de jeugd. Hij is dus ook nog eens compleet. Wat leuk zeg!

Over 8 jaar Micha en Thiemo allebei op nummer 1!

Hij verloor op Roland Garros de halve finale :wink:
Reply
Dit jaar inderdaad, maar vorig jaar toch finale?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dit jaar inderdaad, maar vorig jaar toch finale?

Dat was een ander volgens mij.... :roll:

Antal van der Duim dacht ik....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit jaar inderdaad, maar vorig jaar toch finale?

Dat was een ander volgens mij.... :roll:

Antal van der Duim dacht ik....

Klopt, dat was Antal. En Haase verloor vorig jaar de finale op Wimbledon.
Reply
Kun je nagaan wat we allemaal op de plank hebben liggen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Baghdatis in vorm was had hij Nadal verslagen. Morgen tegen Federer krijgt hij klop trust me Big Grin.

Waarom moet die kut Mauresmo nu weer winnen van Henin? zoveel breekkansen en dan op een lullige manier verspelen. Domme doos.

Ach ja niemand kan evenaren wat mijn favoriete tennister Steffie Graf ooit heeft gehaald Big Grin. Namelijk alle grandslamtoernooien ten minste vier keer winnen. En dat blijft wel een tijdje zo.

Dat damestennis niet meer wat het geweest is. En bij de heren is het zonder Agassi en Sampras ook niet zo heel veel meer aan.
Reply
BP voor 4-0 :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi. Laat maar eens zie wie er op gras heerst Roger.
Blijkt maar weer eens dat Nadal nooit een andere Grand Slam zal winnen dan Roland Garros Big Grin. Dat is nu al duidelijk.
Reply
Ik zal geen gloryhunter zijn...maar dit doet pijn.

Federer is op gras onverslaanbaar.
Maar op hard court heeft hij natuurlijk veel meer kans.
De US Open zal hij ook zeker nog eens winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik zal geen gloryhunter zijn...maar dit doet pijn.

Federer is op gras onverslaanbaar.
Maar op hard court heeft hij natuurlijk veel meer kans.
De US Open zal hij ook zeker nog eens winnen.

Tjonge, jonge, jonge... Beetje vertrouwen in onze held!!

Vamos Rafa!!!!
Reply
Cadeautje van Nadal aan Federer bij *5-4

Hehe, en terwijl ik dit typ zegt Jacco hetzelfde :lol:
Reply
Kom net binnen en zie 6-0 staan :razz:

Tweede set kwam ik binnen op 3-2 voor Nadal. Federer speelde heel matig dus de break was wel logisch. Maar Nadal choket weer als hij voor de set mag serveren. NIet echt hoog niveau wat ik gezien heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer geeft even gas in de TB na 3-1 achterstand. Maar ik heb deze set nog geen goede Federer gezien.

Nadal speelt ook wel leuk, maar maakt toch te veel fouten om het Federer lastig te maken. En watis het toch schijt-irritant dat hij altijd zo veel tijd tussen de punten neemt als hij serveert. Vreselijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Inderdaad de wedstrijd van de fouten i.p.v. de wedstrijd van de winners. Jammer... Blijkt maar weer eens dat tennis op gras niets met tennis te maken heeft.
Reply


Forum Jump: