The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
#1
Voor iedereen die zich irriteert aan discussies tussen 2 van de grootste fanatiekelingen op dit forum is er nu een apart topic. Hier zullen de Feyenoord-Ajax discussies, de snel/traag gravel in Rome discussies enz enz in gevoerd worden.

Gelieve ook geen onzinnige reacties van anderen in dit topic. Hou dit topic schoon voor mooie discussies tussen Ad Wim en mijzelf. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#2
Ik ben benieuwd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
Nu kan op de rest wel een slotje :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Mensen die nu 's avonds gewoon even snel willen kijken wat er in Rosmalen is gebeurt kunnen in 't daarvoor bestemde topic kijken. :wink: Sluit niet uit dat dat dan maar 1 blz. per dag is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
centre court Wrote:Mensen die nu 's avonds gewoon even snel willen kijken wat er in Rosmalen is gebeurt kunnen in 't daarvoor bestemde topic kijken. :wink: Sluit niet uit dat dat dan maar 1 blz. per dag is.
Ik zal maar meteen beginnen: het is gebeurD :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Jullie 2 zijn idd de enige die hele dagen op het forum zitten, denk dat jullie eerder bij pagina 100 zijn als de tennismanager topic :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#7
goed bezig jongens..dan heeft iedereen over een tijdje zijn eigen forum en dus is het dan geen forum meer
Reply
#8
nu, met dit bericht van mij erbij zijn er 8 berichten geplaatst en maar 3 van AD/CC. laten we hun even gang gaan...............
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
kooltje Wrote:goed bezig jongens..dan heeft iedereen over een tijdje zijn eigen forum en dus is het dan geen forum meer

ik krijg van diverse kanten signalen dat de discussies tussen mij en dhr A.W. te A. niet altijd op prijs worden gesteld in topics die daar niet voor bestemd zijn. Vandaar deze oplossing. En er zullen best spel-gerelateerde discussies zijn in de normale topics, bijv. federer wel of niet nemen in het tennismanager2006 topic komende maandag. Zeer lange discussies die meestal ontstaan uit leedvermaak zullen in dit topic gehouden worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Ik ben het met je eens, CC! Gaan we nu dit topic weer sluiten dan? :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
niet leuk he als er niemand zich irriteert aan de discussie Wink...en o ja cc..neem federer nou maar
Reply
#12
Maandag zul je 't zien Kool. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Geweldig topic =D> :wink:

centre court Wrote:Mensen die nu 's avonds gewoon even snel willen kijken wat er in Rosmalen is gebeurd kunnen in 't daarvoor bestemde topic kijken. :wink: Sluit niet uit dat dat dan maar 1 blz. per dag is.

1 blz is prima te doen 's avonds!! Beter dan 8 zonder inhoud :wink:
Reply
#14
Dit topic is ook mede op jou initiatief gemaakt geno. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Ad, waarom vind je 't een matige reactie als ik zeg dat de TT populairder is en daarom wordt uitgezonden door de NOS?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Omdat het geen reactie is op wat ik zei. Het was gewoon een stomme opmerking van je.

En zoals Tampie ook al zegt, de finale van een ATP-toernooi in Nederland met ook nog eens een Nederlandse finalist, hoort live op tv.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Het was een vrouwenfinale, dat spreekt altijd al minder aan natuurlijk. ben 't wel met tampie eens dat ze 't op Ned3 hadden moeten gooien bijv.
Goeie prestatie van Mischa. Maar nogmaals er zijn veel meer mensen geinteresseerd in de TT van Assen dan in 't Rosmalen tennistoernooi. Niet voor niks zijn er vandaag in Assen meer mensen als bij Rosmalen de hele week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Neemt niet weg dat dit een dom verhaal is:

Quote:ik zette dat er neer als reactie op jou huilverhaal dat ze de TT lieten zien ipv de finale. sorry dat ik dat bericht niet heb gequote. En hoe kan ik anders een uur geleden zeggen dat Mischa 5-2 voorstaat en daarna veronderstellen dat 't op 1-1 ineens live is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Jij deed net of ik niet wist dat 't niet live was. Tuurlijk wist ik dat wel, omdat duidelijk te maken kwam ik met het bericht wat jij gequoted hebt. Ik had een uur eerder al aangegeven dat Mischa 5-2 voor stond. En als je zo graag tennis wil zien, dan is een beetje vertraging toch niet erg. Ik gaf gewoon normaal aan dat 't toen wel op Ned2 was. Dat jij daar agressief op reageert kan ik niet helpen. Als je 's avonds studio sport kijkt weet je toch ook wat jou clubbie 's middags heeft gemaakt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Ik baalde dat het niet live was.
Jij snapt ook wel dat het me niet veel kan schelen hoe het een half uur later eruit ziet als ik al weet dat het 6-3 1-1 staat. Een samenvatting vanavond is wel leuk, maar ik hoef de eerste set niet integraal te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ad Wim Wrote:Ik baalde dat het niet live was.
Jij snapt ook wel dat het me niet veel kan schelen hoe het een half uur later eruit ziet als ik al weet dat het 6-3 1-1 staat. Een samenvatting vanavond is wel leuk, maar ik hoef de eerste set niet integraal te zien.

ok. :8:

vanaf nu kunnen we ons voorbereiden op de hernych-ancic clash.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Geloof je nog steeds in dat onzinargument dat Ancic zich niet moe wilde maken deze week?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ik verlies nu misschien 5 punten op jou, had ik ancic gekozen dan had ik waarschijnlijk net als jij geen hernych + nog wat andere gehad. Denk dat dat in punten niet veel scheelt. Ben sowieso niet zo ontevreden. Vond Mario erg slecht spelen in de 1e ronde en sluiter is altijd gevaarlijk op een thuisbaan. Dat bleek wel want mario was bij 6-7 5-5 dichtbij uitschakeling. Wilde 't risico niet lopen maar ben dus zeker niet ontevreden over deze week hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Je reageert weer niet op mijn vraag.

Jij beweerde dat Ancic er geen zin in zou hebben deze week en dat hij niet vol zou gaan. Ik zei dat dat natuurlijk onzin was. En dat blijkt.
En Mario speelde zo slecht niet in de eerste ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ad Wim Wrote:Je reageert weer niet op mijn vraag.

Jij beweerde dat Ancic er geen zin in zou hebben deze week en dat hij niet vol zou gaan. Ik zei dat dat natuurlijk onzin was. En dat blijkt.
En Mario speelde zo slecht niet in de eerste ronde.

als iedereen in 't weekend gaat quoten wat ie op maandag heeft gezegd en wat achteraf blijkt te kloppen dan wordt 't nog druk hier. Maar vooruit... mario wilde hier blijkbaar toch graag winnen.

En de 7-6 6-7 7-5 tegen de Pakistaanse nobody(want nee ad... zelfs jij kende hem niet) was idd indrukwekkend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Snap je dan echt niet dat het Ancic' eerste partij op gras was en dat Quereshi er al twee in de quali's gespeeld had. En die Qereshi serveerde gewoon heel goed en was dus moeilijk te breaken. Daarom de tiebreaks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Ad Wim Wrote:Snap je dan echt niet dat het Ancic' eerste partij op gras was en dat Quereshi er al twee in de quali's gespeeld had. En die Qereshi serveerde gewoon heel goed en was dus moeilijk te breaken. Daarom de tiebreaks.

Als Ancic echt zo goed is Ad, moet hij Quereshi gewoon genadeloos afmaken. Ancic wint alleen graspartijen omdat hij een goede service heeft. That's it!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#28
Undecided

Daarom haalt hij zeker ook halve en kwartfinales op gravel?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Zo'n mooi topic is er aangemaakt. CC en Ad zitten de hele dag al op het forum en kunnen dus mooi hier discussieren over het tennis dat bezig is. Maar nee hoor, hier wordt niets getypt :roll:
Reply
#30
Nee, omdat al onze posts over Wimbledon gingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: