The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
#31
Rick; Fed Mir
Ad: Tur Anc Bla Aga Gro 46

Federer/Mirnyi tegen Tursunov/Ancic/Blake/Agassi/Grosjean dus. Daarnaast heeft Ad op dit moment 46 punten meer. Ook al haalt Federer de verwachte 200 punten binnen ben ik nog lang niet zeker van winst op Ad. Hij doet 't gewoon goed tot nu toe. De wedstrijd Mirnyi-Blake is ook hier van belang, anders komt Federer er alleen voor te staan tegen 5 spelers van Ad. Het verschil in punten wordt dan ook al erg groot. Apart aan de spelers van Ad is dat ik ze eigenlijk alle 5 nog wel een ronde zie winnen(op Blake na :razz: ), maar dat ik ze alle 5 zeker niet verder dan de kwartfinale(50 pnt.) zie komen. Maar ook al verliezen ze daar alle 5 dan wint Ad nog van mij deze week. Er zullen er dus wat moeten sneuvelen deze ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Mocht Blake winnen vandaag, waar ik nog steeds vanuit ga, dan heeft hij ook een grote kans om de kwart te halen. Daar zal hij waarschijnlijk verliezen van Nalbi.
Ik baal nogmaals dat ik hem niet heb.

Tursunov-Ivan wordt ook een hele belangrijke. Dimitri overtuigt tot nu toe, maar Ivan speelde heel goed tegen Gimelstob. Maar dat is weer een hele andere speler. Als Dimitri dat wint, wint hij denk ik ook wel van Kohl of Jarkko.

Hetzlefde geldt ook al voor Agassi. Als hij van Nadal wint, zie ik hem ook wel van Fish winnen en eigenlijk ook wel van Tursunov of Ivan.

Drie spelers dus waarvan het heel belangrijk is dat ze de komende ronde winnen, omdat ze waarsch ook de ronde erna winnnen. En het is toch wel een groot verschil tussen 3x15 of 3x50 punten.

Dan heb je nog Ancic die een vrij zekere 50 punten haalt en Grosjean die mi wel van Baghdatis kan winnen omdat die niet zoveel op gras kan en waarschijnlijk niet van Roddick wint. 30 punten dus en daarmee ben ik wel enigszins tevereden.

Spannende dagen breken aan! Al denk ik dat er wederom, net als bij RG, weinig verschil tussen ons zal zijn. Net als dat er weinig verschil zal zijn tussen mij en Haggie en Mailman. Blijkt maar weer dat je het toch in de kleinere weken moet doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
ad wil je 't nog over Wimbledon hebben of zullen we die discussie laten rusten nu toch iedereen 500 punten krijgt? Ik had je met 100 punten verschil gepakt. En alleen Kooltje was me te sterk af met enkele verrassende en goede keuzes. Dus dat ik er op Wimbledon doorgaans niet veel voor hoef te laten gaan klopte wel. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Je had een goed team en zelfs ik vind het lullig dat het zo gelopen is. Ik hoop dat we het nu inderdaad kunnen laten rusten en dat ik het niet nog een aantal keer te horen krijgen gedurende de rest van het seizoen.
Ik had trouwens ook een redelijk team en zat ongeveer in het midden van de Excell-sheet, dus ik deed het ook niet slecht. En met die 100 punten had je de afgelopen weken weer goed gemaakt.
Maar ach, het seizoen is nog lang en die 500 punten zijn leuk meegenomen voor als we in de top 20 eindigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ik zal 't er niet meer over hebben, pas met de US Open zal ik mijn reputatie met Grand Slams weer oprakelen. Icon_twisted
Nu is 't zaak om in de Top 20 te komen, zodat we nog wat hebben aan de credits. Geloof dat je toch wel wat leuke dingen uit kan zoeken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Zoals altijd natuurlijk de verschillen, dit keer in ons eigen topic.

CC: Serra, Almagro, Mathieu, Dancevic, Pless, Carlsen
Ad: Ferrero, Robredo en Vicente

Wat ik nou niet snap, en dat deed je na RG ook al, dat je in die GSs wel voor de tactiek van de grote spelers gaat, maar in de kleine toernooien niet. Ferrero en Robredo zijn al door en hebben een redelijk eenvoudige loting. Ferrero is niet zo heel goed in vorm, maar Robredo toch zeker wel. In plaats daarvan ga je dan voor onvoorspelbare jongens als Serra, Mathieu en Dancevic die bijna allemaal ook nog eens een redelijk lastige loting hebben. Almagro, Pless en Carlsen kan ik begrijpen maar die halen waarsch maar 3 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Zoals altijd natuurlijk de verschillen, dit keer in ons eigen topic.

CC: Serra, Almagro, Mathieu, Dancevic, Pless, Carlsen
Ad: Ferrero, Robredo en Vicente

Wat ik nou niet snap, en dat deed je na RG ook al, dat je in die GSs wel voor de tactiek van de grote spelers gaat, maar in de kleine toernooien niet. Ferrero en Robredo zijn al door en hebben een redelijk eenvoudige loting. Ferrero is niet zo heel goed in vorm, maar Robredo toch zeker wel. In plaats daarvan ga je dan voor onvoorspelbare jongens als Serra, Mathieu en Dancevic die bijna allemaal ook nog eens een redelijk lastige loting hebben. Almagro, Pless en Carlsen kan ik begrijpen maar die halen waarsch maar 3 punten.

Volgens mij snap jij het spelletje dan niet helemaal hoor.
Reply
#38
Ik snap gewoon niet dat je eerst Federer neemt op RG terwijl hij zeer waarsch 140 punten haalt, maar dat blijkbaar doet omdat de mindere goden een stuk onzekerder zijn.
Vervolgens neem je in een week erna wel de onzekere subtoppers en laat je een constante topper als Robredo buiten je team.

Ik snap wel dat er voor een GS een iets andere tactiek is, maar over het algemeen spreken deze twee tactieken elkaar tegen. En ik dacht wel dat CC ervan geleerd zou hebben in de week na RG. Toen was het wat extremer, maar toch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ferrero en Robredo zie ik in een 7 toernooi na een GS op gras gewoon niet zitten. Allebei veel te wisselvallig. Ferrero kan sowieso van iedereen verliezen, Robredo is constanter maar ook geen top. De winnaar komt daar uit de bovenste helft, dan haalt robredo misschien 24 en ferrero 15 maximaal. Als Pless en Carlsen beide 8 punten halen heb ik er al 16 voor 550 euro. We zullen 't wel weer zien deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Ik zeg ook niet dat ik het een slechte tactiek vind, ik snap alleen niet dat je nu al bij twee GSs een hele andere tactiek toepast dan bij de kleinere toernooien. En dat terwijl de tactiek van de GSs erg goed bleek en die andere niet.
Succes in ieder geval.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ad je doet al zolang mee, snap je dan niet dat je met een GS gewoon echt de 200 punten moet hebben? En eigenlijk ook de 140? Dan zit je in deze tijden dus altijd met Federer en op RG met Federer+Nadal. Deze week hoef ik de winnaar van Bstaad niet perse te hebben, wanneer ik er van uitging dat JCF 't zou worden had ik hem misschien wel genomen, maar ik weet zeker dat ie 't niet word. Dat wordt iemand uit 't dure, sterkbezette en onvoorspelbare bovenste gedeelte. Daar dus maar bijna niemand genomen en gekozen voor kleine spelers die op gras kunnen verrassen. Robredo zie ik de finale wel halen en dan is ie misschien net aan rendabel. Heb 't er niet op gegokt. Arco nam vorig jaar een heel jaar lang een team met 20 man, zeker in dit soort weken. Je hebt gezien wat 't 'm bracht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Je moet inderdaad de 200 punten hebben, maar die hoef je niet perse met 1 man te halen. Toegegeven, op Wimbledon was het stom om Federer niet te nemen, maar op RG helemaal niet. Daar had ik maar 12 punten minder dan jij en toen zat het me behoorlijk tegen. Je hoeft dus niet per se op een GS 1 speler te nemen die de finale haalt of het toernooi wint. Je kunt ook meerdere spelers nemen die die punten gezamenlijk halen.

Maar het gaat er mij om dat je op RG en Wimbledon wel op Federer vertrouwt omdat je weet dat die halve spelers niet zo constant zijn als Roger en dat je daar dus niet van een aantal punten uit kan gaan. Zoals ik eigenlijk deed.
Dan snap ik dus niet dat je nu wel op dat soort spelers vertrouwt. Neem nou Serra en Mathieu. Die zijn allebei behoorlijk duur en retewisselvallig. Die kunnen er zomaar in de eerste of tweede ronde uitliggen en dan zijn ze zeker niet rendabel. Je weet van Robredo dat hij erg constant is op grael dit seizoen en met zijn loting zeer waarschijnlijk de finale haalt. Ferrero is minder constant maar die heeft gewoon een makkelijke loting.
Je hebt dus eigenlijk precies mijn tactiek van Wimbledon en RG dat je kan scoren met die halve spelers maar ook op je bek kan gaan. Bij die GSs vond je het niet verstandig dat ik daarvoor koos en nu doe je het zelf ook. Dat begrijp ik niet.
Andersom kun jij natuurlijk niet begrijpen waarom ik Federer niet neem op Wimbledon.

En Arco neemt dit seizoen ook elke week een onwijs groot team en hij staat nu toch wel erg ver van de top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Serra verliest. Kijk, dat bedoel ik dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Ad Wim Wrote:Serra verliest. Kijk, dat bedoel ik dus.

pffff :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Niks pfff, ik had het al van tevoren voorspeld. Het is gewoon te riskant om zulk soort gasten te nemen. Kan je beter iemand nemen die al door is, of die wel constant goed presteert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
gaan we dit nou bij elke speler van elkaar zeggen? dan blijf ik nog even 10 minuten en dan heb ik nog wat over vicente te zeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Vicente was opvulling, dat heb ik de hele tijd al gezegd.

Ik noemde Serra en Mathieu al als onzekere factoren. Die had je allebei kunnen verkopen en daar bijna Robredo voor kunnen nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Ik vind Robredo een onzekere factor.

Jij hebt nu nog maar 2 spelers tegen 5 van mij, waarvan ik almagro erg sterk vond. We zullen 't wel zien ad. ferrero en robredo zullen samen 39 punten moeten pakken om mijn jongens voor te blijven. en laat die 39 punten nou net 't hoogst haalbare voor ze zijn. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Als Pless, Carlsen en Dancevic vandaag verliezen, heb je er nog maar 2 tegenover 2 van mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Als jou hele team vandaag en morgen verliest heb je niemand meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Maar dat is niet waarschijnlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Mijn ervaring leert mij dat je beter een dure speler die al door is kunt nemen dan een halve speler waarvan je nog niet weet hoe die het gaat doen. Kijk, als Serra nu al de eerste ronde gewonnen had, was het anders geweest.
Bovendien komt hij van gras en moet hij tegen een qualifier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Dancevic, Almagro en Pless tegen Robredo en Ferrero van jou. Ziet er gunstig voor je uit, maar ik zal niet veel verliezen denk ik. Heb vertrouwen in Almagro.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Dancevic heeft nog niet gewonnen.
Maar ik heb vertrouwen in Robredo en Ferrero. Al denk ik dat Davydenko het toernooi gaat winnen. En dan haalt Almagro max de halve finale. Als hij dat al haalt, want Calleri en Soderling/Ferrer is niet gemakkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Dancevic wint, gefeliciteerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Nu is het nog:

CC: Pless en 8 punten
Ad: Ferrero en Robredo

Als Ferrero-Robredo de halve finale wordt, ga ik wel flink wat punten op je pakken, maar we zullen zien. Nieminen is een lastige. En Pless zou ook kunnen winnen van Gimelstob.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ad Wim Wrote:Zoals altijd natuurlijk de verschillen, dit keer in ons eigen topic.

CC: Serra, Almagro, Mathieu, Dancevic, Pless, Carlsen
Ad: Ferrero, Robredo en Vicente

Wat ik nou niet snap, en dat deed je na RG ook al, dat je in die GSs wel voor de tactiek van de grote spelers gaat, maar in de kleine toernooien niet. Ferrero en Robredo zijn al door en hebben een redelijk eenvoudige loting. Ferrero is niet zo heel goed in vorm, maar Robredo toch zeker wel. In plaats daarvan ga je dan voor onvoorspelbare jongens als Serra, Mathieu en Dancevic die bijna allemaal ook nog eens een redelijk lastige loting hebben. Almagro, Pless en Carlsen kan ik begrijpen maar die halen waarsch maar 3 punten.

Als Robredo verliezend finalist wordt, waar ik vanuit ga, dan halen jou spelers 33 punten. Dat is minder als jij gedacht en gehoopt had. Normaal gesproken had ik jou dus ook makkelijk moeten verslaan deze week met mij 6 spelers. Gem. 6 punten per speler was genoeg geweest. Maar vooral Mathieu, Serra en Almagro hebben 't enorm laten zitten. Jij kunt op jou beurt zeggen dat je dat al had verwacht en had voorspeld maar verliezen tegen o.a. de 30 jarige onbekende Vemic mag niet. Je ziet nu dat dat gedeelte anders geheel los had gelegen voor Mathieu, doorgaans toch een goede gravelaar. Maar goed... robredo kan ook nog van nieminen verliezen en of het toernooi winnen. Dan wordt 't een ander verhaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Mooi dat je nou dat stukje van mij quote, want dat is precies uitgekomen.
Precies die jongens waar ik vraagtekens bij had, verliezen vroeg. Ferrero was inderdaad geen zekerheid, maar de kans zat erin dat hij Jarkko zou verslaan. Robredo is dus wel zekerheid, tenzij hij nu van Nieminen verliest, maar dan nog heb ik meer punten.
De bottom line is dat jongens als Ferrero en Robredo, die al door waren, betere keuzes gebleken zijn dan wisselvallige jongens als Mathieu, Serra en Almagro waarvan je niet eens zeker weet dat ze de eerste ronde gaan winnen. Je zei het zelf al, die jongens komen van gras, terwijl ze tegen quali's moeten die al drie gravelwedstrijden gespeeld hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Maar 9 vd 10 keer halen Serra, Almagro, Mathieu, Dancevic, Pless en Carlsen in dezelfde omstandigheden meer dan 35 punten. Daar ben ik van overtuigd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Waar het om gaat, is dat er maar een aantal constante gasten zijn en dat zijn al die jongens van jou niet gebleken. En dat bedoelde ik dus met die verschillende tactieken van jou: bij RG en Wim neem je Roger omdat hij de meest constante gast is van de Tour en je er vrij zeker van bent dat hij meer punten gaat halen dan een hele zooi halve spelers. Maar deze week doe je dat precies andersom.
Ik was er ook van overtuigd dat mijn spelers op RG 9 van de 10 keer meer dan 140 punten zouden halen. Maar het mannentennis is heel diep en er zijn maar een paar jongens die week in week uit constant goed presteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: