The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
hopelijk gaat almagro door en wint ie van gremel. safin is underdog tegen gonzo maar die verloor vandaag bijna van fucking vliegen. :roll:
Cilic idd belangrijk. lee of bolelli kan ie ook wel hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch weer 44 punten deze week, je verliest een beetje de aansluiting :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een beetje? ik lever een absolute wanprestatie de laatste weken. Sta ongeveer onderaan! Bah!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC: andreev, patience, volandri
AD: Safin, Lapentti, Del Potro, Starace

volandri-lapentti wordt interessant. ook belangrijk wat safin en del potro nu gaan doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
heb nu al gezien dat er weinig verschillen gaan komen. jij had een slag kunnen slaan als safin en potro tegen elkaar hadden gemoeten in de 2e ronde. Evt. kan mijn volandri 25 punten pakken. Wel een sleutelduel zeg tegen lapentti. dat hele stuk ligt open.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sorry dat het zo moest gaan, maar goed, het blijft wel Pipo. En mij zat het gisteravond niet echt mee. Morgen belangrijke potten met Starace en Lapentti die allebei best kans maken, net als Andreev. Patience mag er vanavond uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: nadal, tipsa
AD: Schuettler, Ljubo, Monaco, Robredo, Seppi, Grannollers, Rochus, Benneteau

spannend! veel onzekerheden bij jou. als rafa zijn plicht deze week wel doet(100 punten), dan verwacht ik je eindelijk weer eens te verslaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, wat is zijn plicht? Hij heeft hier nog nooit gewonnen...

Maar het wordt een interessante week inderdaad, succes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Patience, Kunitsyn, Ancic
AD: Pashanski, Benneteau, Vanek

Doet mekaar niet veel. Jouw spelers hebben allemaal al 3 punten. Bij mij moeten Ancic en Kunitsyn dat nog halen maar dat moet toch lukken tegen anti gravelaars ginepri en fish. Dan gaat 't erom wil de meeste kans maken op 8 punten. Mijn Patience en jouw Vanek gaat dat niet lukken verwacht ik. Ik verwacht het eerlijk gezegd wel van mijn Kunitsyn en Ancic. Jouw Benneteau maakt ook een goeie kans, Pashanski is geen favoriet tegen Simon.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad, we zullen elkaar deze week niet veel ontlopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het zal overigens wel in dit seizoen passen dat één van die 6 spelers het toernooi wint. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:het zal overigens wel in dit seizoen passen dat één van die 6 spelers het toernooi wint. :8:

zo erg zal 't wel net niet worden maar die kut benneteau staat wel in de finale. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En jouw Kunitsyn in de halve Icon_evil

Maar goed, wel weer meer punten deze week :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: