The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rondemaster
#31
Weer een redelijk dagje. Baalde van Valverde en Hushovd, maar zat goed met Bennati.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Erik Zabel 7.178.276 7.178.276
Tom Boonen 6.949.350 7.101.883
Robbie McEwen 6.998.870 6.998.871
Thor Hushovd 6.857.250 6.514.388
Daniele Bennati 5.171.875 5.543.281
Óscar Freire 4.750.000 4.972.906
Luca Paolini 3.298.000 3.639.445
Jimmy Casper 3.044.651 3.044.651
Isaac Gálvez 1.219.097 1.219.097

Ben niet voor Eisel gegaan, maar weer voor Casper. Ik denk dat Casper er vandaagweer bij is na twee drama-etappes. En dan eindigt hij hoger dan Eisel, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Weer een redelijk dagje. Baalde van Valverde en Hushovd, maar zat goed met Bennati.
ik had kessler maar voor de rest niet veel
Reply
#34
Zit je in de Competitieteam-subleague Kolemans? En zo ja, onder welke teamnaam?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
nee zit in geen enkele subleague van competitieteam
Reply
#36
Kom er even in dan, kunnen we vergelijken.
Check voor de codes de eerste pagina van dit topic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Kom er even in dan, kunnen we vergelijken.
Check voor de codes de eerste pagina van dit topic.
gedaan..derde in sub
Reply
#38
Balen van Zabel, dat is een dure.
Wel mooi van Galvez.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
heb ipv jou zabel en casper, wrolich en eisel
Reply
#40
Dan heb je duidelijk gewonnen op me vandaag. Met Casper heb ik ongeveer quite en Zabel heeft dik verlies. Wrolich wat verlies en Eisel ietsje winst. Jij dus ongeveer quite en ik best wel wat verlies.

Wat balen dat Zabel lek reed zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
ik toch een mooie stijging. morgen weer alle favorieten voorin?
Reply
#42
Ben weer gestegen. Sta nu 769e, niet slecht.

Ik ben wel geneigd om hetzelfde team te houden. Hopelijk gaat Zabel nu wel presteren. Ik blijf vertrouwen in hem houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Helaas was ik te laat voor de proloog, maar sta nu toch al in de buurt van de top-1000. De laatste week van de Tour ga ik op vakantie dus in principe is het na volgende week einde rondemaster...
Reply
#44
waar ga je heen matador?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Vandaag een iets mindere dag. Mijn keuze Casper of Eisel heeft niet helemaal geod uitgepakt. Ook weer balen van Zabel, hij begint toch mijn krediet wel te verliezen. Bennati ook jammer dat hij bij die val betrokken was, is toch een dure. Maar ik ben op zich wel tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Jij hebt wel geluk dat Bennati niet mee sprintte en dat Isasi 3e wordt, Kooltje. Je bent me wel voorbij nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Jij hebt wel geluk dat Bennati niet mee sprintte en dat Isasi 3e wordt, Kooltje. Je bent me wel voorbij nu.
had gegokt op dat bennatti niet zou presteren vandaag, en dat had ik gister met zabel. isasi drie is geen geluk want kies voor hem. gewoon De sprinter van euskatel. 99 vandaag. 250ste algemeen..we komen in de buurt.
Reply
#48
Dan nog is het geluk dat zo'n jongen derde wordt. Heeft nog niets laten zien dit jaar en 2x keer 12e deze Tour.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ad Wim Wrote:Dan nog is het geluk dat zo'n jongen derde wordt. Heeft nog niets laten zien dit jaar en 2x keer 12e deze Tour.
toch zag ik in die sprints dat ie meer in zich had. en gisteren rust door valpartij
Reply
#50
Knapperd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
zal vandaag me keuzes voor de rit zeggen..anders wordt ik achteraf weer knapperd genoemd Wink. freire, boonen, hushovd, ewen zijn logisch. vandaag voor bennati gegaan. gister achterin dus moet vandaag goed eindigen voor de groene trui. daarnaast de kopjes galvez, isasi en kopp. en voor casper gegaan..korte vlakke rit is hij op zn best. zabel niet gekozen, te duur en moet heel goed eindigen..dat zie ik hem niet meer doen. Baal wel dat ik ventoso niet heb...had mischien rendabeler geweest dan kopp..als ze weer voor wrolich gaan.
Reply
#52
Ik heb Casper niet, maar ben toch weer voor Paolini gegaan. Zijn even duur en Paolini is gewoon constanter. Verder heb ik voor het eerst Zabel laten vallen en heb dit keer Eisel genomen. Zul je zien dat Zabel vandaag de etappe wint.
Ik had eerst Kopp ipv Hushovd, maar Thor kan je toch eigenlijk niet eruit laten, ook al presteert hij ondermaats deze Tour. Gisteren had hij waarschijnlijk te veel energie gestoken in die diskwalifactie. Vandaag staat hij er hopelijk weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Ik heb Casper niet, maar ben toch weer voor Paolini gegaan. Zijn even duur en Paolini is gewoon constanter. Verder heb ik voor het eerst Zabel laten vallen en heb dit keer Eisel genomen. Zul je zien dat Zabel vandaag de etappe wint.
Ik had eerst Kopp ipv Hushovd, maar Thor kan je toch eigenlijk niet eruit laten, ook al presteert hij ondermaats deze Tour. Gisteren had hij waarschijnlijk te veel energie gestoken in die diskwalifactie. Vandaag staat hij er hopelijk weer.
vandaag iets heuvelop dus verwacht thor zeker. paolini inderdaad zeer constant maar ook nooit een uitschieter waar je mee kan verrassen. wat is je teamnaam? wel makkelijke website he Wink: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.AD.nl">http://www.AD.nl</a><!-- w -->
Reply
#54
Daarom heb ik ook Paolini. Hij won Milaan-San Remo, dus hij is goed in dit landschap. Maar dat is Zabel dus ook, maar die is niet vorm. En heopelijk eindigt hij vandaag dus ook niet voorin, want dan word ik gek.
En daarom Casper ook niet, die moest het gisteren doen in een vlakkere aankomst, maar hij komt gewoon te kort.

Jij hebt dus: Casper en Kopp
Ik heb: Paolini en Eisel

Ik verwacht niet heel veel verschil vandaag. Al kan het je flink kosten als Wrolich zich goed voelt en opeens eerste sprinter is en Kopp weer buiten de top 15 valt.
Jij hebt gekozen voor wat meer risico, ik voor wat meer zekerheid. Gisteren was het andersom en toen won jij dik.

En o ja, mijn teamnaam is Snot voor ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ad Wim Wrote:Maar dat is Zabel dus ook, maar die is niet vorm.

ik denk dat zabel uitstekend in vorm is, maar dat dat niet zoveel effect heeft als je bijna 54 bent. :razz:
Reply
#56
Ad Wim Wrote:Daarom heb ik ook Paolini. Hij won Milaan-San Remo, dus hij is goed in dit landschap.

Pozzato won Milaan-SanRemo, dus dit is of een vergissing of een goede gok van je geweest om dat Paolini te nemen... :wink:
Reply
#57
zabel is jarig...verrassing van de dag misschien
Reply
#58
eisel is goed ad! ik een gemiddelde dag. op galvez na iedereen bij de eerste 15.
Reply
#59
Ik had een goede dag. Keuze om Hushovd te nemen is goed geweest, Paolini ipv Casper is goed geweest en Eisel ipv Zabel is helemaal perfect geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Matador! Wrote:
Ad Wim Wrote:Daarom heb ik ook Paolini. Hij won Milaan-San Remo, dus hij is goed in dit landschap.

Pozzato won Milaan-SanRemo, dus dit is of een vergissing of een goede gok van je geweest om dat Paolini te nemen... :wink:
Ja sorry, Paolini was derde in Milaan-San Remo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: