The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rondemaster
#61
kooltje Wrote:op galvez na iedereen bij de eerste 15.
Maar daar gaat het dus niet om. Met Casper en Kopp lijd je namelijk verlies. Wel duidelijk dat Kopp de 1e sprinter is van Gerolsteiner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:op galvez na iedereen bij de eerste 15.
Maar daar gaat het dus niet om. Met Casper en Kopp lijd je namelijk verlies. Wel duidelijk dat Kopp de 1e sprinter is van Gerolsteiner.
daar gaat het deels natuurlijk wel om...alleen niet precies de goede gekozen. maar ach..morgen veel en veel belangrijker
Reply
#63
Nou, morgen is het nog wel duidelijk. Maar de dagen erna, met al die halve etappes, dan wordt het pas belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Deze jongens moeten het doen vandaag:

Cadel Evans 3.587.234 3.587.234
Bobby Julich 3.561.520 3.561.520
George Hincapie 2.996.588 2.996.589
Floyd Landis 2.933.016 2.933.017
Levi Leipheimer 2.793.349 2.793.349
Michael Rogers 2.258.258 2.258.259
David Zabriskie 1.859.782 1.859.782
Sergei Gontchar 1.498.852 1.498.852
Sebastian Lang 1.268.401 1.268.401

De eerste 8 waren eigenlijk vrij duidelijk. Voor de laatste had ik een heel rijtje: Savoldelli, Grabsch, Karpets, Popovitsj, Kloden en Lang dus. Ben uiteindelijk voor deze laatste gegaan omdat hij het goedkoopst was. En ook omdat het een vrij lange, vlakke tijdrit is en dan moet je van die beukers als Lang hebben.
Savoldelli kan in de top 5 eindigen, maar ik denk dat het rijden van de Giro hem te veel kracht gekost heeft om goed te rijden hier in de Tour.
Julich is misschien wel de minst zekere. Hopelijk doet hij het een stuk beter dan in de proloog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
met julich weet je het nooit, ik heb het niet gedaan. ook over lang heb ik getwijfeld maar ik heb uiteindelijk gekozen voor savoldelli en moreau. de rest heb ik hetzelfde.

ik denk dat discovery het best gaat presteren omdat ze lekker in amerika aan de doping hebben gezeten. in europa moeten de renners toch beter op hun tellen passen. hincapie is nu mijn grote favoriet voor de zege.

leuk dat die spaans arts gezegd heeft dat hij het maar vreemd vindt dat er nu renners rondrijden die hij behandeld heeft en dat er renners 'geschorst' zijn die hij niet behandeld heeft. :lol:
Reply
#66
Ik denk dat Hincapie na deze tijdrit de duidelijke kopman wordt tot aan het hooggebergte en dat hij en Popovitsj in de bergen gaan uitmaken wie er uiteindelijk voor de overwinning gaat. Savoldelli gaat denk ik voor een ritzege in de bergen en zal misschien in de top 10 komen, maar niet heel veel meer.

Met Julich weet je het inderdaad niet, maar in zo'n lange tijdrit heeft hij toch grote kans om top 5 te rijden. En dan moet je hem hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Make tea, not war
Reply
#68
Riekki Wrote::letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
laat ik zeggen dat mijn 9 sprinters in mijn team geen deuk in een pakje boter gaan rijden vanmiddag
Make tea, not war
Reply
#70
Ai, is dat het. Misschien Hushovd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Wat een pech met Julich :cry:

Edit: en ook al met Leipheimer die 90e wordt :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Tja, matige tijdrit voor mijn team. Ik vaar niet wel bij de ontzettend grote verrassingen die er vandaag waren. Hincapie, Leipheimer en Zabriskie niet eens in de top 15 :eeeek: En Larsson, Sinkewitz en Fothen in de top 10 :eeeek:
Ondanks dat ik de complete top 4 heb, ben ik niet echt tevreden omdat onder meer Kooltje heel wel vaart bij deze grote verrassingen, omdat zijn keuzes, met wat geluk, goed hebben uitgepakt vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
wat geluk ben ik het natuurlijk niet mee eens. Enige wat mij verrast is de slechte tijd van george. ik zal weer wat klimmen in het klassement. julich vaak beter op de kortere tijdritten en leipheimer was te duur voor een tiende tijdd...nou dat werd zelfs een 80ste tijd.
Reply
#74
kooltje Wrote:wat geluk ben ik het natuurlijk niet mee eens. Enige wat mij verrast is de slechte tijd van george. ik zal weer wat klimmen in het klassement. julich vaak beter op de kortere tijdritten en leipheimer was te duur voor een tiende tijdd...nou dat werd zelfs een 80ste tijd.
Wat betreft Julich is natuurlijk gelul. Hij was vorig jaar 4e in de Tour in een nog langere tijdrit. Bovendien is hij gewoon goed bezig de laatste anderhalf jaar.
Leipheimer was gewoon ziek of had iets want die was een paar weken geleden nog 3e in de tijdrit in de Dauphine. Moeten we nog even afwachten wat er met hem was, maar dat was voor mij, samen met Hincapie, de grootste verrassing.
Jouw argumentatie van die twee slaat dus kant noch wal. Het is totaal onverwacht en dus pech voor hen en dus ook voor mij.
Karpets dacht ik ook aan, maar lijdt uiteindelijk gewoon verlies.
Kloden was een gok en die heeft goed voor je uitgepakt. Dat is een goede en moedige keuze geweest.
Je kunt dus zeggen dat jij goede keuzes hebt gemaakt en daarmee geen geluk hebt gehad, maar je hebt wel geluk gehad dat het niet nemen van Julich en Leipheimer wel heel goed uitpakt. Want die twee werden gewoon door alles en iedereen getipt als zeker top 10.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:wat geluk ben ik het natuurlijk niet mee eens. Enige wat mij verrast is de slechte tijd van george. ik zal weer wat klimmen in het klassement. julich vaak beter op de kortere tijdritten en leipheimer was te duur voor een tiende tijdd...nou dat werd zelfs een 80ste tijd.
Wat betreft Julich is natuurlijk gelul. Hij was vorig jaar 4e in de Tour in een nog langere tijdrit. Bovendien is hij gewoon goed bezig de laatste anderhalf jaar.
Leipheimer was gewoon ziek of had iets want die was een paar weken geleden nog 3e in de tijdrit in de Dauphine. Moeten we nog even afwachten wat er met hem was, maar dat was voor mij, samen met Hincapie, de grootste verrassing.
Jouw argumentatie van die twee slaat dus kant noch wal. Het is totaal onverwacht en dus pech voor hen en dus ook voor mij.
Karpets dacht ik ook aan, maar lijdt uiteindelijk gewoon verlies.
Kloden was een gok en die heeft goed voor je uitgepakt. Dat is een goede en moedige keuze geweest.
Je kunt dus zeggen dat jij goede keuzes hebt gemaakt en daarmee geen geluk hebt gehad, maar je hebt wel geluk gehad dat het niet nemen van Julich en Leipheimer wel heel goed uitpakt. Want die twee werden gewoon door alles en iedereen getipt als zeker top 10.

ben je toevallig de reincarnatie van EB ofzo?
Reply
#76
Ik zou het niet weten, ik ken EB niet. Ik zeg alleen dat ik het een vreemde etappe vond en onderbouw tevens waarom ik dat vind. En bij mij pakte dat slecht uit, en bij Kooltje niet. Daar zit dus wel iets van geluk bij, zoals eigenlijk altijd bij managerspellen. Maar laten we het houden op dat ik pech had en Kooltje de juiste keuzes gemaakt heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:wat geluk ben ik het natuurlijk niet mee eens. Enige wat mij verrast is de slechte tijd van george. ik zal weer wat klimmen in het klassement. julich vaak beter op de kortere tijdritten en leipheimer was te duur voor een tiende tijdd...nou dat werd zelfs een 80ste tijd.
Wat betreft Julich is natuurlijk gelul. Hij was vorig jaar 4e in de Tour in een nog langere tijdrit. Bovendien is hij gewoon goed bezig de laatste anderhalf jaar.
Leipheimer was gewoon ziek of had iets want die was een paar weken geleden nog 3e in de tijdrit in de Dauphine. Moeten we nog even afwachten wat er met hem was, maar dat was voor mij, samen met Hincapie, de grootste verrassing.
Jouw argumentatie van die twee slaat dus kant noch wal. Het is totaal onverwacht en dus pech voor hen en dus ook voor mij.
Karpets dacht ik ook aan, maar lijdt uiteindelijk gewoon verlies.
Kloden was een gok en die heeft goed voor je uitgepakt. Dat is een goede en moedige keuze geweest.
Je kunt dus zeggen dat jij goede keuzes hebt gemaakt en daarmee geen geluk hebt gehad, maar je hebt wel geluk gehad dat het niet nemen van Julich en Leipheimer wel heel goed uitpakt. Want die twee werden gewoon door alles en iedereen getipt als zeker top 10.

ben je toevallig de reincarnatie van EB ofzo?

Dat heeft Ad vaker gehoord :Big Grin
Reply
#78
Dan zal het wel zo zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Ik ben trouwens wel 320 plaatsen gestegen naar plek 360. Maar Kooltje doet het nog beter met een 118e plek, waarvoor petje af (en dit keer is het niet cynisch :wink: )
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ad Wim Wrote:Ik ben trouwens wel 320 plaatsen gestegen naar plek 360. Maar Kooltje doet het nog beter met een 118e plek, waarvoor petje af (en dit keer is het niet cynisch :wink: )
bedankt...vandaag een massasprint of vluchters? hoop dat wat mensen in de top vergeten te veranderen
Reply
#81
Ik ben weer voor alle sprinters gegaan. Het is toch niet zo'n hele zware etappe. Zelfde team als vrijdag, waar ik flink mee scoorde toen:

Robbie McEwen 7.878.024 7.878.024
Tom Boonen 7.456.551 7.456.551
Thor Hushovd 6.385.921 6.385.922
Óscar Freire 5.816.109 5.816.109
Daniele Bennati 5.523.675 5.523.676
Luca Paolini 3.300.650 3.300.651
Bernhard Eisel 2.832.638 2.832.638
Isaac Gálvez 1.678.862 1.678.862
Iñaki Isasi 1.589.904 1.589.904
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Verschil dus tussen ons: Jij Kopp, ik Paolini.

Ik twijfelde inderdaad ook tussen Paolini, Kopp en Zabel. Ben toch maar voor de constante Paolini gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
ja goeie keuze van je denk ik. schat ze even hoog in en kopp is goedkoper...vandaar mijn keuze.
Reply
#84
iedereen wel een sprinters team. vaak hetzelfde. hoop op slchte dag van zabel en paolini. Heb zin in de bergen...wordt wel vanaf mallorca invullen
Reply
#85
Balen en stom dat Quickstep niet die Calzati terug ging halen. Nu hebben ze het geel niet meer en hoeven ze dat niet te verdedigen dus je zou zeggen dat het eens tijd wordt voor een etappe.
Maar ja... toch geen hele slechte dag: Paolini 8e en Kopp 10e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
wat een slechte dag. dacht er nog aan vanmorgen! snap ook niet waarom rabo, qs, ld,ga niet op kop gingen rijden hoor
Reply
#87
Dacht er ook nog aan om Hushovd niet te nemen, omdat ik wel vermoedde dat er een ontsnapping kwam. Maar ja, het pakt nog redelijk uit allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
rustdag..blijf ik ten minste op kop in sub lague. woensdag hele lastige etappe om te voorspellen.
Reply
#89
nu me team al aan het maken. zal het weer een ontsnappinmg worden? zoals de laatste etappe werd gereden is de kans groot. toch moet je sprinters hebben..indien er namelijk gesprint wordt en je heb geen sprinters. maak je een sprint naar beneden op de ranglijst. dag erna wordt echt spannend. 3 colls..maar daarna nog een flink eind vlak. boogerd? weening?
Reply
#90
Rasmussen. Mannen die gaan voor de bolletjestrui.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: