The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rondemaster
#91
Morgen gewoon massasprint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Donderdag wordt duidelijk wie de Tour gaat winnen jongens. Dit is allemaal nog gepruts in de marge.

Vandaag natuurlijk wel gewoon een massasprint. Etappe is geheel vlak en voorlopig de laatste kans voor de spintersploegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Volgende week disndag en woensdag wordt duidelijk wie de Tour gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ik kan trouwens niet meer inloggen bij Rondemaster. Ik krijg een of ander nieuw inlogschermpje en als ik mijn codes invul, kom ik niet binnen.

Maar goed dat ik mijn team eergisteren al heb gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
site doet het weer...team aanpassen kan nog tot 12:30
Reply
#96
Thanks.
Staat wel goed, zag ik net. Enige keus is Hushovd erin of eruit. Ik heb hem er maar uitgelaten ondanks dat de rustdag hem misschien goed heeft gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Kooltje, jij Hushovd en Casper, ik Zabel en Paolini.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Laat die drie mannen maar voorop rijden :razz:
Make tea, not war
Reply
#99
Mooi, prima dag. Eindelijk betaalt Zabel zich uit. Ik zag al dat hij beter in vorm begon te komen en dat Hushovd minder begon te worden.

Toch een dikke halve miljoen op Kooltje gepakt. Ik kom dichterbij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
morgen 100x belangrijker ad. dan vandaag een half miljoentje. tuurlijk kan je hem beter winnen als verliezen. Morgen maakt het lastig dat er nog een vlak stuk is na de laatste klim.
Reply
Morgen inderdaad heel lastig. Zit er zelfs aan te denken om een leeg team te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja dat kan ook...maar dan zal je altijd van een aantal mensen verliezen
Reply
ad je zal het vanaf nu zonder me moetten doen. twee weekjes mallorca. ga wel proberen elke dag me team samen te stellen. maar forum wordt lastig. vandaag iig geen leeg team voor mij
Reply
ook maar even voor de lol een team gebouwd Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:ook maar even voor de lol een team gebouwd Tongue
beetje laat. misschien de bollentrui voor jou
Reply
jah laat maar toch even grappig Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kooltje Wrote:ad je zal het vanaf nu zonder me moetten doen. twee weekjes mallorca. ga wel proberen elke dag me team samen te stellen. maar forum wordt lastig. vandaag iig geen leeg team voor mij
Oke, veel plezier op Mallorca.

Dit is trouwens mijn team voor vandaag. Een mengeling van goedkope klassementsrenners, die niet al te goed in het klassement staan en aanvallers die voorzichezelf mogen rijden.:

Denis Menchov 2.566.422 2.566.423 Verkoop renner
Iban Mayo 2.424.884 2.424.885 Verkoop renner
Michael Rasmussen 1.921.945 1.921.946 Verkoop renner
Christophe Moreau 1.806.987 1.806.987 Verkoop renner
Eddy Mazzoleni 1.612.204 1.612.204 Verkoop renner
Georg Totschnig 1.522.749 1.522.750 Verkoop renner
José Azevedo 1.377.094 1.377.095 Verkoop renner
Carlos Sastre 1.341.170 1.341.171 Verkoop renner
Pietro Caucchioli 975.941 975.941 Verkoop renner

Heb niet gekozen voor de dure klassementsrenners omdat ik vermoed dat er een groepje wegspringt en dan lijd je verlies met die jongens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat Menchov te gevaarlijk is voor het klassement en nooit genoeg voorsprong op de top heeft om dat nog 70 km vol te houden en in de sprint met een man of 40 zal hij het ook niet redden. Voor de rest goede keuzes lijkt me. Ik zou echter voor iets meer klimmers gaan die redelijk kunnen sprinten en niet alles laten afhangen van mensen die in een kopgroepje kunnen zitten.

Hoe duur is Hincapie?
Reply
ik heb veel dezelfden maar heb toch ook gekozen voor t-mobile. ik heb het gevoel dat guerini die bolletjestrui wil en kloden ruikt zijn kansen (en is een aanvaller).
Reply
Ik mis Sinkewitz, de topper voor vandaag!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik twijfel nog een beetje over Menchov en Mazzoleni. Simoni, Garate en Garzelli zijn nog opties.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Ik zou echter voor iets meer klimmers gaan die redelijk kunnen sprinten en niet alles laten afhangen van mensen die in een kopgroepje kunnen zitten.
Tja, wie zijn dat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bumme Wrote:Ik mis Sinkewitz, de topper voor vandaag!

Yep, die tip ik zelfs voor hun hoge eindklassering (meer dan Klöden)!! Zeker na zijn goede tijdrit.
Reply
Bumme Wrote:Ik mis Sinkewitz, de topper voor vandaag!

die staat veel te hoog.

de topper voor vandaag is uiteraard jens voigt, de man die expres zijn tijdrit heeft verprutst. :razz:
Reply
Genomico Wrote:
Bumme Wrote:Ik mis Sinkewitz, de topper voor vandaag!

Yep, die tip ik zelfs voor hun hoge eindklassering (meer dan Klöden)!! Zeker na zijn goede tijdrit.

In Bookie geeft hij 22.00. ik heb er maar evne 20 floepies op ingezet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Maar die gaat toch niet de trui van Gonchar afpakken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Ik zou echter voor iets meer klimmers gaan die redelijk kunnen sprinten en niet alles laten afhangen van mensen die in een kopgroepje kunnen zitten.
Tja, wie zijn dat...

Hincapie i.i.g. Garzelli wil dat ook nog wel eens kunnen. Moreau sprint altijd mee, maar die heb je al. Pereiro zit ook vaak bij massasprints in de top 30. Pereiro is überhaupt een goede keus lijkt me, mits hij niet te duur is.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar die gaat toch niet de trui van Gonchar afpakken?

Gonchar gaat hem niet terug pakken hoor. En Sinkewitz hoeft die trui vandaag ook nog niet persé :wink: Maar T-mobile zal voor de rest alles terug pakken... Dus ik denk dat iemand van T-mobile wel gaat winnen.

Nog iemand die opeens kan sprinter: Rogers.
Reply
Ik ben toch maar voor Gilbert gegaan omdat FDJ moet aanvallen.

Dit is mijn team nu, ik moet werken:

Iban Mayo 2.424.884 2.424.885 Verkoop renner
Michael Rasmussen 1.921.945 1.921.946 Verkoop renner
Christophe Moreau 1.806.987 1.806.987 Verkoop renner
Georg Totschnig 1.522.749 1.522.750 Verkoop renner
José Azevedo 1.377.094 1.377.095 Verkoop renner
Carlos Sastre 1.341.170 1.341.171 Verkoop renner
Philippe Gilbert 1.154.554 1.154.555 Verkoop renner
Pietro Caucchioli 975.941 975.941 Verkoop renner
Juan Manuel Gárate 742.433 742.434 Verkoop renner
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar die gaat toch niet de trui van Gonchar afpakken?

Gonchar gaat hem niet terug pakken hoor. En Sinkewitz hoeft die trui vandaag ook nog niet persé :wink: Maar T-mobile zal voor de rest alles terug pakken... Dus ik denk dat iemand van T-mobile wel gaat winnen.

Nog iemand die opeens kan sprinter: Rogers.
Allemaal te duur en dus te groot risico. Ze moeten ook wel kunnen klimmen en het moeten geen goede klassementsrenners zijn, want die komen niet weg. T-Mobile zal waarschijnlijk alleen maar de gele trui verdedigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: