The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rondemaster
Ik zat de hele ochtend te twijfelen over Pereiro en Zandio.
Op het laatste moment heb ik Menchov eringezet ten koste van Pereiro, dat was toch een hele nuttige wissel.
Reply
met plek 62 algemeen gaat het boven verwachting, morgen lastige dag...ben benieuwd of ik 1 of 2 mannetjes mee heb zitten in de groep van 10/15 morgen:

Quote: Sylvain Chavanel 1.064.509 1.064.509 Verkoop renner
Nicolas Jalabert 994.262 994.263 Verkoop renner
Pierrick Fedrigo 810.540 810.540 Verkoop renner
Florent Brard 761.907 761.908 Verkoop renner
Samuel Dumoulin 643.028 643.029 Verkoop renner
Matthieu Sprick 540.360 540.360 Verkoop renner
Anthony Charteau 540.360 540.360 Verkoop renner
Benoît Vaugrenard 540.360 540.360 Verkoop renner
Christophe Le Mevel 540.360 540.360 Verkoop renner
Reply
veel fransen opstellen want het is de 14e juli
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:veel fransen opstellen want het is de 14e juli
:eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik had voeckler idd eerder vandaag verwacht.
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:veel fransen opstellen want het is de 14e juli
:eeeek:

:roll: :roll: zeg het eens Adje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:veel fransen opstellen want het is de 14e juli
:eeeek:

:roll: :roll: zeg het eens Adje
Devlin heeft alleen maar Fransen in zijn team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, Ad Wim. 14 juli is in de tour "Fransman-laat-je-zien-dag". De tour-directie geeft alle fransen bij de start 10 minuten voorsprong, simpelweg omdat het fransen zijn die de ronde van Frankrijk rijden. Daarmee hebben ze een streepje voor.

Dat je dat niet weet!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ja, Ad Wim. 14 juli is in de tour "Fransman-laat-je-zien-dag". De tour-directie geeft alle fransen bij de start 10 minuten voorsprong, simpelweg omdat het fransen zijn die de ronde van Frankrijk rijden. Daarmee hebben ze een streepje voor.

Dat je dat niet weet!
Ik snap best dat je het niet begrijpt, maar reageer dan gewoon niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mukkus snapt het denk beter dan jij Adje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Pff, ik zal het maar uitleggen.

Jij gaf het 'advies' dat je op 14 juli veel Fransen in je team moet zetten. Het leek erop alsof je dat advies aan Devlin gaf, omdat hij aangaf dat het een lastigfe dag zou worden. Maar Devlin had zojuist een team gepost met alleen maar Fransen erin. Ik vond jouw opmerking dus nogal apart.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Devlin snapt dus precies de opzet van vandaag Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb ook alleen maar Fransen, lijkt me duidelijk. Al zitten er in de huidige kopgroep maar 3. En daar heb ik er maar eentje van. Dus ze mogen van mij weer ingerekend worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb er 2 uit de kopgroep :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vanochtend speciaal eerder opgestaan om mijn sprintteam om te wisselen voor allemaal Fransen. En net die ene Fransman op de 4e plek heb ik niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Le Mevel zit wel in mijn team. Morgen maar weer zo'n ratjetoe aan aanvallers erin.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik ga vandaag toch echt voor alle sprinters. Gisteren had ik het eigenlijk al moeten doen en vandaag is toch niet zo'n moeilijke etappe. De sprintersploegen zijn inmiddels uitgerust en ik verwacht wel echt een sprint. Mocht hat dat worden, sla ik een flinke slag want ik zie heel weinig sprintersteams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb ook een sprintersteam adje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tja, dat leek me ook maar het beste ook al blijft er misschien een groepje vooruit. Ze sprinten toch flink voor de 5e plek en dan haal je nog meer winst dan dat je moet gokken op ontsnappers. Bovendien is deze etappe erg lang, dus flink wat tijd om ze terug te halen. Hopen dat de sprintersploegen er vandaag wel zin in hebben. Boonen was gisteren voor het eerst sneller dan McEwen dus ik verwacht wel wat van Quickstep. Als het een massasprint wordt, kunnen wij echt honderden plaatsen gaan stijgen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi kut deze ontsnapping, zeker omdat Voigt wel vaak is gekozen.

Daar gaan we met onze dure sprintersteams... Had ik maar mijn team van gisteren laten staan. Daar zat iig Chavanel nog in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb mijn team van gisteren laten staan en 1 wijziging toegepast.
Grabsch eruit
Voigt erin
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi kut deze ontsnapping, zeker omdat Voigt wel vaak is gekozen.

Daar gaan we met onze dure sprintersteams... Had ik maar mijn team van gisteren laten staan. Daar zat iig Chavanel nog in.

Ik ben wederom vergeten aan te passen....Heb gelukkig Chavanel er wel inzitten...en Le Mevel ook nog.. Is wel jammer...de duur verzamelde punten gaan er zo weer gedeeltelijk vanaf
Make tea, not war
Reply
Tja, dat is maar 5% van 2 miljoen of zo. Ik raak 5% van meer dan 40 miljoen kwijt als het zo gaat :cry:

Maar als ik de nummer 6 t/m 15 in mijn team heb, dan mag ik niet klagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
idd een kut ontsnapping, doe met een spel mee in de plaatselijke krant en daar zijn voigt en pereiro vrij vaak gekozen. slechte zaak dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ruim 14 minuten al! waarom doen die sprintersploegen niks. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, te moe denk ik. Ik snap het ook niet. Ze willen toch graag een overwinning, Quickstep bijvoorbeeld. Gisteren hebben ze ook al helemaal niets gedaan. Ik denk dat ze kapot zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het is natuurlijk nog wel heel ver. langste etappe van de Tour. Maar meer dan 14 minuten moet 't niet worden natuurlijk. Als de regel 1 minuut per 10 kilometer nog geldt dan moeten ze nu wel een beetje beginnen met rijden.
en kapot? hier worden ze toch voor betaald? gister hebben ze ook al een ontsnapping laten gaan, worden de sprinters toch echt 2 sprints door de neus geboord op deze manier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Leg je er maar bij neer, hoor, dit gaan ze echt niet meer inhalen. Anders waren ze al veel eerder begonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik zie 't, bijna 18 minuten. de heren hebben 't warm. ach 't moet dan maar zo zijn, dan maar hopen op een mooie finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik ben zeer tevreden met de situatie op dit moment:

Quote: Jens Voigt 1.437.357 1.437.358
Philippe Gilbert 989.886 989.887
Simon Gerrans 836.747 836.748
Stéphane Augé 687.878 687.878
Marzio Bruseghin 635.468 635.468
Manuel Quinziato 612.768 612.768
Christophe Brandt 549.276 549.276
Matthieu Sprick 513.342 513.342
David Arroyo 513.342 513.342
Reply


Forum Jump: