The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




tour in valkenburg!
#1
Het wordt morgen een hele mooie dag hoor voor de nederlandse wielersport. Er zullen bijna 1 miljoen mensen op de laatste 30 kilometer af komen. Als je maar een beetje sportliefhebber bent zal je hart sneller gaan kloppen als Boogerd als eerste de cauberg op scheurt. Of ie dan wint of niet..die jongen verdient het om keihard te worden toegejuicht. Wat zou het mooi zijn als dat gaatje viel...dan zijn ze allemaal kansloos. mijn voorspelling...1. freire. 2. boogerd 3. hincapie
Reply
#2
Ik ben erbij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ik zei het al in het andere topic, maar dat bericht is verdwenen. Ik ben erbij!! Kuiper vertelde dat z'n zoon een VIP-behandeling heeft gewonnen voor morgen, dus die zal er ook zijn. We kunnen deze discussie dus ook wel op het tennisforum houden :wink: Ik ga i.i.g. niet speciaal voor Boogie juichen. Valverde is mijn held!!
Reply
#4
Je kunt toch wel voor twee mensen juichen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Genomico Wrote:Ik zei het al in het andere topic, maar dat bericht is verdwenen. Ik ben erbij!! Kuiper vertelde dat z'n zoon een VIP-behandeling heeft gewonnen voor morgen, dus die zal er ook zijn. We kunnen deze discussie dus ook wel op het tennisforum houden :wink: Ik ga i.i.g. niet speciaal voor Boogie juichen. Valverde is mijn held!!

Klopt, we gaan morgen om 8.00 uur al op pad met z'n tweeen. We worden om 11.30 uur verwacht in de Rabo tent op de top van de Cauberg.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#6
Ik ga weer hetzelfde typen als vanmiddag: :Big Grin

Veel plezier Kuiper!! Ik zorg dat ik rond 12 uur in Valkenburg ben, dan kan ik rustig een pilsje pakken (ik hoop dat er geen alcohol verbod is?) en de hele entourage voor het eerst meemaken. Van de wedstrijd verwacht ik niet zoveel mee te maken bij de drukte die verwacht wordt. Ik ga geen 4 uur van te voren langs de kant staan. Ik probeer een uur van te voren wel een redelijk plekje te vinden en zoveel mogelijk van de wedstrijd mee te krijgen (of bij een groot scherm of net buiten Valkenburg zodat ik de renners toch nog kan zien).
Reply
#7
Ik ga een col eerder staan, op de Trintelen. Veel minder volk, dus dan kan ik het goed zien en dan kan ik ook een beetje uitslapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ad Wim Wrote:Je kunt toch wel voor twee mensen juichen?!

Ik denk dat Boogie wel bij de eersten zit (en dat hoop ik ook uiteraard). Ik verwacht alleen een groepje van een man of 20 die het gaan uitmaken en dan is hij te licht om het in een sprint te winnen. Maar misschien dat hij een mooie demarage kan plaatsen en de rest achter hem naar elkaar gaat kijken en de benen stil houdt. Hij kent elke bocht van het parcour immers uit zijn duim. Maar ik verwacht dat er een top 5 komt van Valverde, Zabel, Freire, Hincapie en Garzelli. Ik betwijfel het of Boonen en Hushovd de Cauberg overkomen bij de eersten.
Reply
#9
Boonen zeker wel, hij heeft toch ook de Ronde van Vlaanderen 2x gewonnen en van Hushovd weet ik het niet. Ik ga voor verrassingen Schleck en Sinkewitz.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Boonen zeker wel, hij heeft toch ook de Ronde van Vlaanderen 2x gewonnen en Hushovd ook wel. Ik ga voor verrassingen Schleck en Sinkewitz.

Schleck en Sinkewitz zijn alles behalve verrassingen... Velen malen genoemd en zijn inderdaad kanshebbers.
Reply
#11
Maar niet als het op een sprint met bovengenoemden aankomt.

Vandaag zag je ook dat er een schifting werd gemaakt, maar de Cauberg is echt een scherprechter. Het nadeel is alleen dat er daarna nog 2 km te rijden is. Je zag vandaag bij Kessler dat het moeilijk vooruitblijven is.

En ik weet niet of Hincapie en Valverde zich willen mengen in het sprintgeweld en zich nu gaan bemoeien met een etappeoverwinning. Zullen ze niet hun krachten sparen voor als straks het echte werk begint?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
En ik denk dat ook Bennati en Paolini bij de eerste 10 zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Maar niet als het op een sprint met bovengenoemden aankomt.

Vandaag zag je ook dat er een schifting werd gemaakt, maar de Cauberg is echt een scherprechter. Het nadeel is alleen dat er daarna nog 2 km te rijden is. Je zag vandaag bij Kessler dat het moeilijk vooruitblijven is.

En ik weet niet of Hincapie en Valverde zich willen mengen in het sprintgeweld en zich nu gaan bemoeien met een etappeoverwinning. Zullen ze niet hun krachten sparen voor als straks het echte werk begint?

Hincapie en Valverde zullen er alles aandoen om geen tijdsachterstand op te lopen. Als Hincapie dan eenmaal in een groepje van 20 zit die alleen afgaat op de finish, dan sprint ie echt wel mee (en dan pakt ie ook nog wat bonusseconden).
Reply
#14
Ad Wim Wrote:En ik denk dat ook Bennati en Paolini bij de eerste 10 zitten.

Denk ik ook inderdaad. Als Hushovd en Boonen het redden, dan verwacht ik die toch ook wel (al weet ik niet veel van de klimcapaciteiten van Bennati). Alles gaat afhangen van wat er gebeurt op de top van de Cauberg. Gaan de koplopers dan volle bak door of valt het stil en komt er een hele grote groep samen. Wellicht gaat Boogerd de laatste 2 km volle bak voor Freire rijden als hij zelf niet los komt.
Reply
#15
Maar ik denk dat er trouwens een groepje van ongeveer 4 halverwege de etappe vooruit gaat en ook blijft. Dit is wel een typische etappe daarvoor. Het peloton pakt je niet zo makkelijk terug met al die kleine, steile klimmetjes. En je zag vandaag ook al dat het peloton niet zo georganiseerd is als vroeger.

En Valverde en Hincapie zullen niet snel voor de vijfde plek gaan sprinten. Boonen, Hushovd en Freire wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
ik zit een beetje met wie ik moet nemen met Rondemaster. Boonen, Zabel en Hushovd zijn allemaal duur en moeten dus wel in de top 5 eindigen, willen ze geen verlies maken. En als er een groepje vooruit is, gebeurt dat dus niet. Maar als het wel een sprint wordt, en die drie rijden top 5, ben je de sjaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ad Wim Wrote:ik zit een beetje met wie ik moet nemen met Rondemaster. Boonen, Zabel en Hushovd zijn allemaal duur en moeten dus wel in de top 5 eindigen, willen ze geen verlies maken. En als er een groepje vooruit is, gebeurt dat dus niet. Maar als het wel een sprint wordt, en die drie rijden top 5, ben je de sjaak.

Ik heb ze toch maar, want weet anders ook niet wie ik moet nemen.

Erik Zabel 7.124.501 7.124.501 Verkoop renner
Tom Boonen 6.949.350 6.949.350 Verkoop renner
Thor Hushovd 6.857.250 6.857.250 Verkoop renner
Óscar Freire 4.750.000 4.929.375 Verkoop renner
Alejandro Valverde 4.656.900 4.656.900 Verkoop renner
George Hincapie 3.559.911 3.559.911 Verkoop renner
Stefano Garzelli 3.429.500 3.429.500 Verkoop renner
Michael Boogerd 2.460.666 2.460.666 Verkoop renner
Patrik Sinkewitz 2.143.437 2.143.438 Verkoop renner
Reply
#18
Ik heb Zabel eruit gelaten, na de teleurstelling van vandaag. Verder een mix tussen sprinters en ontsnappers:

Tom Boonen 6.949.350 6.949.350 Verkoop renner
Thor Hushovd 6.857.250 6.857.250 Verkoop renner
Óscar Freire 4.750.000 4.929.375 Verkoop renner
Alejandro Valverde 4.656.900 4.656.900 Verkoop renner
George Hincapie 3.559.911 3.559.911 Verkoop renner
Luca Paolini 3.298.000 3.473.100 Verkoop renner
Michael Boogerd 2.460.666 2.460.666 Verkoop renner
Patrik Sinkewitz 2.143.437 2.143.438 Verkoop renner
Fränk Schleck 2.143.437 2.143.438 Verkoop renner
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Voorlopig heb ik voor vluchters gekozen.
De sprinters zijn te duur om daarmee een risico te lopen.
Daarnaast moet je een beetje gokken, wil je ooit een dagklassement winnen.

Dit zijn ze (voorlopig):
Michael Boogerd 2.460.666
Fabian Wegmann 2.143.437
Fränk Schleck 2.143.437
Thomas Voeckler 1.749.045
Patrice Halgand 1.714.750
Sylvain Chavanel 1.689.028
Stéphane Goubert 1.037.423
Christophe Brandt 917.391
Maxim Iglinskiy 917.391
Reply
#20
Fred Naaigaren Wrote:Voorlopig heb ik voor vluchters gekozen.
De sprinters zijn te duur om daarmee een risico te lopen.
Daarnaast moet je een beetje gokken, wil je ooit een dagklassement winnen.

Dit zijn ze (voorlopig):
Michael Boogerd 2.460.666
Fabian Wegmann 2.143.437
Fränk Schleck 2.143.437
Thomas Voeckler 1.749.045
Patrice Halgand 1.714.750
Sylvain Chavanel 1.689.028
Stéphane Goubert 1.037.423
Christophe Brandt 917.391
Maxim Iglinskiy 917.391
die onderste drie in de blind gekozen?
Reply
#21
Goubert heeft alweer het schip mogen verlaten.

Maar Brandt en Iglinsky zijn gokjes, maar geen blinde gokken.
Reply
#22
Philippe Gilbert is jarig vandaag. het is zijn terrein. Die gaat zeker top5 rijden met zijn sprint.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#23
Er zijn hier mensen die ''ontsnappers'' kiezen in hun team en dan geen Voigt nemen. #-o :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Met nog meer dan 100 km koers kun je er nog geen ruk van zeggen. Ze zitten nog gewoon in de greep van het peleton.
Make tea, not war
Reply
#25
Je kan er idd nog niks van zeggen, alleen dat Boogie 2e of 3e wordt ligt voor de hand. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
centre court Wrote:Je kan er idd nog niks van zeggen, alleen dat Boogie 2e of 3e wordt ligt voor de hand. :roll:
Tweede natuurlijk !!!!!!
Reply
#27
Ik hoor hier een tweede of derde plek voor Boogie en een top 5 notering voor Gilbert.
Laat ik die mannen nou net hebben zeg.
Ik heb namelijk nog wel iets aan mijn team gesleuteld:

Óscar Freire 4.929.375
Michael Boogerd 2.460.666
Fabian Wegmann 2.143.437
Patrik Sinkewitz 2.143.437
Fränk Schleck 2.143.437
Patrice Halgand 1.714.750
Philippe Gilbert 1.653.291
Maxim Iglinskiy 917.391
Christophe Brandt 917.391
Reply
#28
Kun je ergens ook mooi de tour live volgen. Vorig jaar was er een site waar precies per minuut werd bijgehouden wat er gebeurd en je precies kon zien hoeveel sec. elke groep voorsprong had op de andere groep... is dat dit jaar ook ergens?
Reply
#29
http://www.nos.nl/nosstudiosport/wielrennen/

met Live-beelden + commentaar!
Reply
#30
Dekker op zijn muil! #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: