The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Peloton een goed online wielerspel
#61
Ik heb mijn 1e blessuregeval al. Gelukkig niet mijn belangrijkste troef, maar toch wel zonde.
Reply
#62
Ik heb mijn 1e blessuregeval al. Gelukkig niet mijn belangrijkste troef, maar toch wel zonde. Mijn 20-jarig talentje moet even 2 weken aan de kant zitten.
Reply
#63
De waarde van mijn renners zijn na vandaag met een paar k gedaald.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#64
Quote:Clark Christina (age 19) 3 weeks injured and 100% fit
Wihtred Keira (age 26) 1 week injured and 100% fit
Esteban Tivona (age 23) 3 weeks injured and 100% fit
Dionysus Jack (age 23) 2 weeks injured and 100% fit.
Samson Sonnagh (age 29) 3 weeks injured and 100% fit.

Lekkere training zeg ... massale valpartij nadat ze aangereden zijn door de volgwagen ofzo :roll:

3 man die morgen of woensdag hadden moeten pieken ... vind het nu al een stom spel Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#65
heb ergens gelezen dat de "mood" van een renner ook z'n prestaties beinvloed, dus heb m'n kopman maar een salarisverhoging gegeven zodat ie nu pleased is ipv content..

mocht ie winnen, dan heb ik die kosten er voorlopig wel weer uit
Reply
#66
Genomico Wrote:Ik ben o.a. 9e en 14e geworden. Ik kan niet ontevreden zijn, want alle renners bovenin hebben zo'n beetje hun renner op 100% gezet. Morgen moet de dag worden van mijn topper. Hij staat dan op 100% en was vandaag met 85% 14e. Zijn fitness moet als het goed is weer gewoon 100% zijn.

mijn topper stond gisteren op 100% en werd 6e ofzo, een ander die op 90% stond werd 2e...
heb het nu dus maar omgedraaid, al laat ik die kopman van gisteren wel gewoon nog sprinten.. misschien heeft dat stiekem toch invloed op de fitheid gedurende de wedstrijd
Reply
#67
T00L Wrote:heb ergens gelezen dat de "mood" van een renner ook z'n prestaties beinvloed, dus heb m'n kopman maar een salarisverhoging gegeven zodat ie nu pleased is ipv content..

mocht ie winnen, dan heb ik die kosten er voorlopig wel weer uit

Dat heb ik bij mijn trainer gedaan. Ik had een trainer gekocht met 7 skill op sprint, maar vond dit wat weinig en had geen zin om een nieuwe trainer te kopen, dus heb ik hem maar zoveel betaald als hij wou :Big Grin Is toch een stukkie goedkoper. Over een paar weken zal hij toch wel weg zijn als ik een trainer koop die ergens anders op (waarschijnlijk flat) goed is, want of je nu echt sprinterscapaciteiten nodig hebt om een rit te winnen is nog ff afwachten.
Reply
#68
T00L Wrote:
Genomico Wrote:Ik ben o.a. 9e en 14e geworden. Ik kan niet ontevreden zijn, want alle renners bovenin hebben zo'n beetje hun renner op 100% gezet. Morgen moet de dag worden van mijn topper. Hij staat dan op 100% en was vandaag met 85% 14e. Zijn fitness moet als het goed is weer gewoon 100% zijn.

mijn topper stond gisteren op 100% en werd 6e ofzo, een ander die op 90% stond werd 2e...
heb het nu dus maar omgedraaid, al laat ik die kopman van gisteren wel gewoon nog sprinten.. misschien heeft dat stiekem toch invloed op de fitheid gedurende de wedstrijd

Ik merk dat veel mensen veel renners meteen op 100 % zetten (in mijn league 3.2 in ieder geval). Die renners zijn volgende week dus helemaal uitgeblust (en ook al de 2e en 3e rit van Parijs - Nice), dus dat wordt hopelijk oogsten tijdens Milaan - Sanremo waar mijn toppertjes 100% fit aan de start zullen staan (en toch met 85-70-80 inzet kunnen rijden deze week) en de week daarna.
Reply
#69
Ik moet zeggen dat het wel een leuk spel is, zeker aangezien het nog in de beginfase zit en wij dus als het ware een voorsprong gaan krijgen op de vele managers die na dit seizoen zullen komen.
Reply
#70
Mijn scout met perception 0 (de kans dat hij iemand vind is standaard 75% dacht ik) heeft niemand gevonden ... Sad

Net even de training iets beter bekeken ... geen spelers gestegen in sprinten en al mijn renners (geen enkele uitgezonderd) zijn gedaald in waarde.

De totale waarde van mijn renners was: 1.325.000 en is nu 1.191.486 dit is een daling van 133.514

Grootste dalers waren degene met de hoogste waarde (beide 180.000) die allebei voor 3 weken geblesseerd zijn. Ze zijn nu respectievelijk 134.000 en 135.000 :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#71
hier is de totale waarde (13 renners) nu €1.221.945

met mn sprintcoach (skill: 12) helaas geen stijgers deze week, wel 1 week blessure voor mn kopman van Parijs-Nice :roll:
Reply
#72
Devlin Wrote:hier is de totale waarde (13 renners) nu €1.221.945

met mn sprintcoach (skill: 12) helaas geen stijgers deze week, wel 1 week blessure voor mn kopman van Parijs-Nice :roll:

Ik heb op het forum al gepleit voor een achter de komma skill. Zou wel handig zijn als we die zien, want dan kunnen we in ieder geval zien dat onze renners wel vooruit gaan.
Reply
#73
Mijn totale waarde is nu 1.347.744 en het was 1.4 miljoen. Iedereen is wel een paar duizend gezakt (waarschijnlijk omdat zijn vorm/fitheid minder is of omdat hij niet gereden heeft of geen prestaties heeft neergezet). En een geblesseerde speler geeft inderdaad een grote daling.
Reply
#74
En mijn scout heeft ook niemand gevonden. (skill 1 voor huidige en toekomstige ability en 2 voor perception)
Reply
#75
Genomico Wrote:Mijn totale waarde is nu 1.347.744 en het was 1.4 miljoen. Iedereen is wel een paar duizend gezakt (waarschijnlijk omdat zijn vorm/fitheid minder is of omdat hij niet gereden heeft of geen prestaties heeft neergezet). En een geblesseerde speler geeft inderdaad een grote daling.

Prestatie is niet aan de orde. Juancarlos, die gisteren eerste werd, is ook gedaald in waarde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
beetje jammer dat de race van vandaag nog niet gereden is Wink

die waardedalingen waren schijnbaar het gevolg van een bug
Reply
#77
Races beginnen om 13.00 T00L, met 5 min per race. Ze beginnen in 1.1 en dan zo door naar beneden. Ik had begrepen dat 3.3, de divisie waar bijna alle CT-ers in zitten, rond 13.30 aan de beurt is...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#78
Box Brother Wrote:Races beginnen om 13.00 T00L, met 5 min per race. Ze beginnen in 1.1 en dan zo door naar beneden. Ik had begrepen dat 3.3, de divisie waar bijna alle CT-ers in zitten, rond 13.30 aan de beurt is...

Zie je daar ook iets van? Een verslag ofzo?
Gisteren logde ik in om half 2 en zag toen alleen een uitslag staan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#79
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:Races beginnen om 13.00 T00L, met 5 min per race. Ze beginnen in 1.1 en dan zo door naar beneden. Ik had begrepen dat 3.3, de divisie waar bijna alle CT-ers in zitten, rond 13.30 aan de beurt is...

Zie je daar ook iets van? Een verslag ofzo?
Gisteren logde ik in om half 2 en zag toen alleen een uitslag staan.

Anders maak jij even elke dag voor alle leagues een verslag :roll: Nee, doe mij maar gewoon de uitslag.
Reply
#80
Genomico Wrote:
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:Races beginnen om 13.00 T00L, met 5 min per race. Ze beginnen in 1.1 en dan zo door naar beneden. Ik had begrepen dat 3.3, de divisie waar bijna alle CT-ers in zitten, rond 13.30 aan de beurt is...

Zie je daar ook iets van? Een verslag ofzo?
Gisteren logde ik in om half 2 en zag toen alleen een uitslag staan.

Anders maak jij even elke dag voor alle leagues een verslag :roll: Nee, doe mij maar gewoon de uitslag.

Ik bedoel: zie je alle uitslagen in 1 keer of komt het in een soort van verslag met tussenpauzes. Dus om 13:31 uitslag van de eerste tussensprint, om 13:32 uitslag tweede tussensprint etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#81
O, sorry :Big Grin Alles komt in 1x denk ik.
Reply
#82
Genomico Wrote:O, sorry :Big Grin Alles komt in 1x denk ik.

Met tussenstanden en tussenpauzes is het wel een stuk spannender. Maar jah dit is ook nog maar het begin.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#83
Mukkus Wrote:
Genomico Wrote:O, sorry :Big Grin Alles komt in 1x denk ik.

Met tussenstanden en tussenpauzes is het wel een stuk spannender. Maar jah dit is ook nog maar het begin.

gooi het op het forum als suggestie?
Reply
#84
Even een lijstje maken. Wie doet er allemaal mee en onder welke naam:

Genomico - Équipe à Grande Vitesse - Divisie 3:2
Kooltje - kooltjes - Divisie 3:2

TOOl - TOOL - Divisie 3:3
Mukkus - Klimgeiten - Divisie 3:3
Devlin - Devlin - Divisie 3:3
Voyou - Les Tricheurs Hollandais - Divisie 3:3
kuiperinho - Team Kuperinho - Divisie 3:3
Box Brother - Brother's riders - Divisie 3:3
Matador! - Matador! cycling - Divisie 3:3

Toch wel jammer dat er heel veel in dezelfde divisie zitten. Waarschijnlijk zit er maar promotie in voor een paar teams, dus niet iedereen zal in divisie 2 zitten volgend jaar. Aan de andere kant natuurlijk ook wel leuk, want nu blijven jullie extra scherp.
Reply
#85
Teleurstellende resultaten. 2 van mijn 4 rijders reden lek en diegene die het voor mij moest doen valt 2x Sad (Gelukkig niet geblesseerd)

En net degene die gisteren extra inzet had en nu nog op 90 stond en maar op 70 inzet, is mijn best geklasseerde op de 15e plek.
Reply
#86
Mijn tactiek in de eerste 2 ritten van Paris-Nice heeft redelijk uitgepakt, gisteren werd mijn klimgeit die ik op 100% had gezet 3de en was al eerste boven op enige berg, vandaag heeft mijn 100% renner een 16de plaats behaald. Voor de etappe van vandaag heb ik iedereen op 70% staan.

Trainer en scout heb ik nog niet, zal ik me eens in verdiepen.

Mijn teamnaam is trouwens Les Tricheurs Hollandais
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#87
Zit een knappe bug in de standings van Parijs - Nice:

Standings
Pos Cyclist Time Pts Mou Team
1. Keira 3:44:30 1 0 Brother's Riders
2. Partha 3:46:29 0 0 Element-Epo
3. Christina 3:49:39 0 0 Brother's Riders
4. Tivona 3:49:47 0 0 Brother's Riders
5. Michelle 3:50:50 0 0 Devlin

6. Mabyn 7:30:33 40 0 TOOL
7. Juancarlos 7:32:19 29 0 Klimgeiten
8. Kirk 7:32:52 25 0 Devlin
9. Arthus 7:33:42 18 3 Les Tricheurs Hollandais
10. Allyson 7:33:47 33 8 D.W.I.W.
11. Aryana 7:34:56 14 0 de flikkers
12. Serafina 7:35:07 14 0 Klimgeiten
13. Jezreel 7:35:17 6 0 Team Kuperinho
14. Sneh 7:35:39 4 3 Noobie Riders
15. King 7:35:51 12 0 Klimgeiten
16. Andreus 7:36:04 4 0 TOOL
17. Istas 7:36:32 0 0 TOOL
18. Garima 7:36:34 1 0 Klimgeiten

De bovenste 5 zijn geblesseerd en zijn dus niet in actie gekomen in de tweede etappe. Dus logisch dat ze een snellere tijd hebben....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#88
Ik ben gewoon nu al vergeten om een team op te stellen :roll:
Reply
#89
Mukkus Wrote:De bovenste 5 zijn geblesseerd en zijn dus niet in actie gekomen in de tweede etappe. Dus logisch dat ze een snellere tijd hebben....

heb ik daar al op het forum gegooid..
Mijn Mabyn moet gewoon geel en groen hebben Wink Woensdag hopelijk vasthouden en dan 375k in de knip, kan ik meteen een goede coach huren.

hopelijk gaan ze ook nog wat teamtactieken toevoegen, zoals bv alles op de sprint gooien of juist op ontsnappingen
Reply
#90
pff... 3 renners niet opgestapt wegens blessures... staan wel in de top 5 :lol:

Overigens ben ik heel benieuwd of ik in de Tirreno meer potten kan breken... verwachte balans volgende week -7.000 :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: