The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie: VVK vs FC CT
#31
niet zo heel raar dat ik niet scoor aangezien ik avoid getting tired had aanstaan vanwege mn vakantie...
Reply
#32
Mac Wrote:niet zo heel raar dat ik niet scoor aangezien ik avoid getting tired had aanstaan vanwege mn vakantie...
#-o
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#33
tja ik had niet voor niets gevraagd me niet op te stellen in de competitiewedstrijd
Reply
#34
Sorry Mac,

maar als je niet opgesteld wilt worden, dan zoek je maar een ander team.

Iedereen moet willen en kunnen spelen, anders kunnen we net zo goed een team van 22 man gaan beheren.
En juist spitsen hebben we keihard nodig, dus trek je conclusies.

Aldus een verontwaardigde Cas Oosterhuis.
Reply
#35
Maar hij geeft wel gewoon netjes aan dat hij avoid getting tired had aan staan. Mac had ook kunnen doen of zijn neus bloedde.

Maar was zijn vraag eigenlijk gehonoreerd door T00L of Adder. Want er is een verschil tussen iets vragen en iets krijgen.

Kan je eigenlijk als spitsen ook schatten hoeveel conditieverlies een wedstrijd oplevert? Want zo ja dan kan je redelijk makkelijk je schema uitrekenen wanneer je fitness wil trainen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#36
Ik weet niks van een verzoek om niet opgesteld te worden (op dat ene verzoek van Gitter na). Misschien dat het tijdens mijn vakantie verzocht is, maar dat zou Adder dan moeten weten.
Snap overigens niet helemaal waarom Mac avoid getting tired aangezet heeft, aangezien je het trainingsschema prima vantevoren in kan stellen. Op woensdag en zaterdag een beetje fitness en je hoeft je verder nergens druk om te maken
Reply
#37
volgens mij was dat precies de dag dat jij terug kwam idd dus misschien dat het er tussendoor is geschoten. Het staat als het goed is nog ergens in het algemene topic.
avoid getting tired had ik aangezet omdat ik er vanuit ging dat ik alleen in de friendly opgesteld zou worden en in friendlies verlies ik het liefst zo weinig mogelijk fitness. Neem aan dat iedereen dat doet.

@fred: ik ga 10 dagen weg zonder internet zonder niks dan is het bijna onmogelijk om je trainingsschema zo aan te passen dat alles gaat kloppen inclusief wedstrijden. Ik heb nooit geklaagd als ik opgesteld werd. Sterker nog mijn fitness was de laatste weken zo goed dat ik bijna constant er halverwege ingegooid werd omdat andere dodo's hun fitness niet op orde hebben met als gevolg dat ik weer een extra fitness training ertussendoor moest doen. Als ik dan een verzoek indien om niet opgesteld te worden en mijn beurt dus even op te schuiven lijkt omdat ik op vakantie ga lijkt me dat niet een heel raar verzoek en is het zeker niet mijn schuld als er dan niet gescoord wordt!
Reply
#38
Uit het footstar topic
Mac Wrote:ik zou graag een verzoek bij de coach willen indienen om mij zaterdag en donderdag niet op te stellen. Aangezien ik op vakantie ben kan ik niet op mn fitness letten namelijk. Training staat wel goed ingesteld dus die hoop ik wel goed door te laten gaan in de tussentijd

datum: 5 januari Wink
Reply
#39
hmmm ok my bad dus...had deze zaterdag er niet bijgezet. mijn excuses dan
Reply
#40
jaja eindelijk heeft mijn speler een wedstrijd gespeeld :Big Grin
Insane life.
Reply
#41
Mac,
ik heb het idee dat je met een juist trainingsschema je je speler best fit kunt hebben voor een wedstrijd. Het is aan de coach of die je opstelt, maar als je één van de beste spitsen van het team bent, dan hebben we je keihard nodig.
Ik ben ook 10 dagen weggeweest, maar had geen twijfels over het wel en wee van mijn speler. Hij speelt gewoon als hij fit is en de coach hem nodig heeft.

Ik moet er niet aan denken dat straks in de zomer de helft van het team niet opgesteld kan worden ivm vakantie van een paar mensen.
Reply
#42
daar heb je idd gelijk in fred maar ik vind het ook niet heel raar als ik avoid getting tired aanzet als ik op vakantie ga. Meestal doe ik toch 1 a 2 aanpassingen per week qua fitness vooral vlak na wedstrijden zodat deze boven de 90% blijft en ik voluit blijf trainen en daar had ik nu dus de kans niet voor.

Ik ben trouwens als het goed is de 3e spits aangezien ik een paar dagen later ben begonnen dan de andere 2 spitsen.
Reply


Forum Jump: