The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Galatasaray zal Europa wederom domineren
#31
DENIZ Wrote:Wij leven voor GS..

You know it is so !

Ja, en dan heb je geen tijd over om te werken. Da's logisch.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Mukkus Wrote:
DENIZ Wrote:Wij leven voor GS..

You know it is so !

Ja, en dan heb je geen tijd over om te werken. Da's logisch.

:lol:
Reply
#33
Ongelovelijk Galatasary dat uitkomt in een van de meest dramatische competities in Europa.
Enigste waarvan Europa zal beven is de bomgordels die ze meenemen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#34
Deportivo Wrote:bomgordels

Cim Bom Bomgordels! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
DENIZ Wrote:Wij van de UltrAslan weten dat de rest van Europa jaloers is op de binding die GS supporters met hun club hebben. We weten ook dat jullie geen tijd vrij willen maken om het rood-gele gevoel te ervaren. Wij geloven niet dat er iemand is die na het kijken van de 2 filmpjes niet onderkend dat GS daadwerkelijk de grootste club van de wereld is. Wij leven voor GS.. jullie zullen nooit zo een mentaliteit hebben. Na verlies van jullie club gaan jullie gezellig met de buurman een worstje op de barbecue gooien en doen alsof er niks aan de hand is. Wij van de UltrAslan zijn de hele week emotioneel verwoest na een verlies(zelden). Kijk de video's en bekeer jezelf tot de UltrAslan.

You know it is so !

Calimero
Reply
#36
DENIZ Wrote:Kijk de emoties van Hasan Sas tijdens de wedstrijd als hij hoort dat concurrent Fenerbahce op de laatste dag achterstaat...

Maak de hel mee van de 16 minuten blessuretijd die fenerbahce kreeg. Voor de 1e keer was de Ali Sami Yen ook een HEL voor de GS supporters en spelers ..minuten leken niet om te gaan..

zie de emoties nadat bekend gemaakt is dat fenerbahce niet genoeg heeft gehad aan de 16 minuten blessuretijd. Een jaar lang geknokt tegen onrecht, financiële problemen en boycots. TOCH KAMPIOEN ..

kijk en realiseer dat jouw clubje toch eigenlijk niks voorstelt.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=8GcIg5Epmwk&mode=related&search=galatasaray%20sampiyon">http://www.youtube.com/watch?v=8GcIg5Ep ... 20sampiyon</a><!-- m -->

YOU KNOW IT IS SO !
Ik zie alle spelers alleen maar janken in dat fimpje, ik dacht dat jullie Turken allemaal echte mannen waren :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Kunnen ze die Turken niet gelijk met die Grieken eruit schoppen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Wat moeten al die kinderen op dat veld? Bij ons had je allang een SV te pakken...

Deniz, dat jij denkt dat Galatasaray europa gaat domineren is je goed recht en dat mag je best zeggen maar zou je wederom weg willen halen in de titel. Ik kan me geen wedstrijd meer herinneren van GS in europa! Keertje tegen PSV lang terug??
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#39
Deniz! :cry:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#40
Wat jammer. Mn grijze wolvenvriendje is al weer gevlucht. Net toen het leuk begon te worden....

[Image: 9038803303.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#41
Waar blijft dat tempo whaaaaa Hakkuh. Deniz, ouwe treksnor, alles boem? Ik ga me weer rot lachen om de Turkse prestaties in Europees verband, komend seizoen. Hopen dat jullie een Zwitserse club loten, dan wordt het weer rellen. Yelem, yelem, keghba!
Reply
#42
Gerben Zonderland Wrote:
DENIZ Wrote:.. alleen onregelmentaire goals willen er weleens in vliegen.

Wie gooit er met die goals dan? Is dat een aparte Turkse voetbalregel? Hier doen ze dat alleen met ballen en zo nu en dan een speler.... :roll:

Gerben guy,

je verslijt je jaren op een voetbalforum. We zien dat je voetbalkennis sinds +- het jaar 2000 niet een tikkeltje toegenomen is. Wij van de UltrAslan snappen niet waarom jij en de rest van het forum niet openstaan voor informatie om zo een beetje verstandig over voetbal te praten. Ik zal mijn plicht doen en hopelijk ondanks jullie olifantenhuid jullie wat bijbrengen over het ware voetbal. Jullie zullen ook de kracht van cim bom bom voelen, 1 dag zal iedereen voor GS zijn.

You know it is so !
Reply
#43
GS is Gerben Sonderland?????
May The Schwartz Be With You
Reply
#44
Berend Botje Wrote:GS is Gerben Sonderland?????
Galatasaray.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#45
FC Wageningen Wrote:Galatasaray.

???

Nooit van gehoord.... :-&
Reply
#46
DENIZ Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
DENIZ Wrote:.. alleen onregelmentaire goals willen er weleens in vliegen.

Wie gooit er met die goals dan? Is dat een aparte Turkse voetbalregel? Hier doen ze dat alleen met ballen en zo nu en dan een speler.... :roll:

Gerben guy,

je verslijt je jaren op een voetbalforum. We zien dat je voetbalkennis sinds +- het jaar 2000 niet een tikkeltje toegenomen is. Wij van de UltrAslan snappen niet waarom jij en de rest van het forum niet openstaan voor informatie om zo een beetje verstandig over voetbal te praten. Ik zal mijn plicht doen en hopelijk ondanks jullie olifantenhuid jullie wat bijbrengen over het ware voetbal. Jullie zullen ook de kracht van cim bom bom voelen, 1 dag zal iedereen voor GS zijn.

You know it is so !

Nooit dat ik voor Galatasary word, die club zit nog dieper in de financiële bende dan welke club ook. Spelers die in de rest van Europa uitgerangeerd zijn, heethoofden als supporters (lees Eng-Turk Zwi-Turk en maar volhouden dat het niet aan Turkije ligt) en een competitie die ik nog slechter acht dan de Belgische.
Enige manier om hier in Nederland voet aan de bodem te krijgen met dat drama voetbal is om de rest van Turkije ook uit te nodigen om zich hier ook te vestigen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#47
misschien een benetur league?
Reply
#48
Deniz, Deniz,

I'm so in love with you
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#49
Het grappige is dat Galatasaray niet door een Turk is opgericht maar door een Assyrier. Die later ook nog vermoord is door de Turken zelf omdat hij christen was. Hoezo een echte Turkse club?
Reply
#50
DENIZ Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
DENIZ Wrote:.. alleen onregelmentaire goals willen er weleens in vliegen.

Wie gooit er met die goals dan? Is dat een aparte Turkse voetbalregel? Hier doen ze dat alleen met ballen en zo nu en dan een speler.... :roll:

Gerben gay,

je verslijt je jaren op een voetbalforum. We zien dat je voetbalkennis sinds +- het jaar 2000 niet een tikkeltje toegenomen is.

Beaam :lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#51
Misschien komt het forum weer een beetje tot leven met 'joe no it isso'-DENIZ...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#52
AssyriskaFF Wrote:Het grappige is dat Galatasaray niet door een Turk is opgericht maar door een Assyrier. Die later ook nog vermoord is door de Turken zelf omdat hij christen was. Hoezo een echte Turkse club?

Dat bedoel ik....en maar ontkennen die Turken net als de massamoord op de Armeniërs
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#53
Jij weet het is niet zo !
Bangkok resident.
Reply
#54
Beerschot - Galatasaray 2-1 :lol:

Belgie beeft ook al
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#55
Balthazar Wrote:Beerschot - Galatasaray 2-1 :lol:

Belgie beeft ook al

Hohohohoho....Galatasaray speelde wel zonder alle turkse internationals, die wat later vakantie hebben door hun deelname aan het WK!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Dumb en Dumber,

ten eerste klopt die uitslag niet en ten tweede bewijzen jullie wederom geen verstand van zaken te hebben door conclusies te trekken aan de hand van oefenwedstrijden van een team met jeugdspelers. Nederland was toch ook zo ongelofelijk goed tegen Kameroen, maar op het WK bakten ze er niks van. (Duitsland omgekeerd).

Wanneer het erom gaat staat het sterkste team er en zal ik hier wederom mijn gelijk halen.

You know it is so !
Reply
#57
En waarom klopt die uitslag niet, ypne DENIZ?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
Ik had even een kleine opmerking over de topictitel:

Quote:Galatasaray zal Europa wederom domineren

Wederom????
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#59
DENIZ Wrote:Dumb en Dumber,

ten eerste klopt die uitslag niet en ten tweede bewijzen jullie wederom geen verstand van zaken te hebben door conclusies te trekken aan de hand van oefenwedstrijden van een team met jeugdspelers. Nederland was toch ook zo ongelofelijk goed tegen Kameroen, maar op het WK bakten ze er niks van. (Duitsland omgekeerd).

Wanneer het erom gaat staat het sterkste team er en zal ik hier wederom mijn gelijk halen.

You know it is so !

Reageer eens op de quote van AssyriskaFF. Ben beneiuwd wat je daarover te zeggen hebt...
The great old Ludwig von...
Reply
#60
gittermaster Wrote:Ben beneiuwd wat je daarover te zeggen hebt...

You can't be THAT bored... :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: