The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




R.I.P. Windows 98
#1
Quote:Microsoft stopt met Windows 98

REDMOND - Microsoft stopt de activiteiten voor zijn besturingssysteem Windows 98. Het Amerikaanse softwareconcern brengt vanaf dinsdag geen updates voor Windows 98 meer uit en roept de naar schatting 70 miljoen gebruikers wereldwijd op over te stappen op een nieuw besturingsprogramma.

Vanaf dinsdag kunnen gebruikers van Windows 98 die problemen hebben met het systeem ook niet meer bellen voor technische hulp. Verder stopt het concern met het uitbrengen van nieuwe veiligheidstoepassingen voor Windows 98. Het besturingssysteem is volgens de softwaremaker verouderd waardoor klanten grotere veiligheidsrisico's lopen.
Microsoft was eigenlijk al in het najaar van 2003 van plan met de werkzaamheden voor Windows 98 te stoppen. Het zag daar van af na protesten door klanten uit vooral ontwikkelingslanden. Naast Windows 98 worden ook de activiteiten voor Windows Millennium Edition en Windows 98 Second Edition stilgezet.

Ik heb eigenlijk Win98 maar weinig gebruikt. I.t.t. veel klagers vond ik Win ME (wat eigenlijk gewoon Win98 Third Edition was) heel prettig werken. In 4 jaar tijd nooit een vastloper o.i.d. mee gehad, ondanks nare applicaties als AutoCad, SPSS, ArcView en Acrobat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
95 doet et nog prima
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Treesong Wrote:95 doet et nog prima

Heppie ook nog Woidpoifict 5.1? Shift-F7, F7, document bewaren? Nee!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
70 miljoen gekken die nog win98 draaien :eeeek:
Reply
#5
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:95 doet et nog prima

Heppie ook nog Woidpoifict 5.1? Shift-F7, F7, document bewaren? Nee!

Jazeker, gebruik ik nog, beste tekstverwerker aller tijden. Gebruik ook noodgedwongen regelmatig MS-Word. Ben dan voortdurend aan het vloeken. Doet ongevraagd allerlei onbegrijpelijke dingen die ik niet wil en die vaak niet meer te herstellen zijn.
May The Schwartz Be With You
Reply
#6
Berend Botje Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:95 doet et nog prima

Heppie ook nog Woidpoifict 5.1? Shift-F7, F7, document bewaren? Nee!

Jazeker, gebruik ik nog, beste tekstverwerker aller tijden. Gebruik ook noodgedwongen regelmatig MS-Word. Ben dan voortdurend aan het vloeken. Doet ongevraagd allerlei onbegrijpelijke dingen die ik niet wil en die vaak niet meer te herstellen zijn.

Nu al niet meer met moderne techniek overweg kunnen.. Het blijft jammer van zo'n generatie... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
Ik troost me met de gedachte dat als ik mijn jongere collega's van in de twintig om hulp vraag, die het helemaal niet weten, en dat ik verder meestal HUN problemen moet oplossen op computergebied.
May The Schwartz Be With You
Reply
#8
Marshall Wrote:Nu al niet meer met moderne techniek overweg kunnen.. Het blijft jammer van zo'n generatie... Wink

Heeft te maken met het feit dat Microsoft standaard dingen AAN zet die je UIT moet zetten als je ze NIET wilt. Ik wil graag programma's die mogelijkheden bieden die ik MAKKELIJK AAN kan zetten als ik ze WEL wil.
En dan doel ik met name op alles wat met standaard-opmaak te maken heeft, zoals automatic bullets & numbering... Degene die dat bedacht heeft mogen ze van mij een kopstoot in de ribben geven!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Juist, dat bedoel ik. Word doet standaard van alles automatisch wat ik niet wil, en zoek ik me elke keer suf om het weer weg te krijgen. Terwijl je bij WP 5.1 alleen maar een aantal codes hoeft te kennen die je heel makkelijk aan kunt zetten als je ze nodig hebt en die je ook weer net zo makkelijk uit kunt zetten.
May The Schwartz Be With You
Reply
#10
ach bij word moet je alleen 3klikken kennen om het uit te zetten. Jij kent de codes ik ken de klikken zoveel verschil is er niet.

Ik ben er idd wel altijd nog voor om bij microsoft producten een soort van beginner installatie en expert installatie te doen. Zo erger ik me mateloos aan het standaard aanstaan van de zoekindexeerder bij windows xp home. Zulke dingen kun je makkelijk uitzetten of als keuze maken bij een soort van expert installatie.
Reply
#11
Mac Wrote:ach bij word moet je alleen 3klikken kennen om het uit te zetten. Jij kent de codes ik ken de klikken zoveel verschil is er niet.

Het gaat om het principe dat ze er bij MS vanuit gaan dat je al die flauwekul standaard wilt gebruiken, terwijl ik er een stronthekel aan heb als mensen (en vooral Amerikanen) menen te weten wat goed voor mij is. Dat bepaal ik namelijk zelf wel. Ik ben voorstander voor een handleiding voor beginners en een handleiding voor experts, maar dan met aanwijzingen hoe je dingen AAN moet zetten en hoe je ze DAARNA weer UIT kunt zetten en niet andersom. :!:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
tja dat zeg ik bij microsoft gaan ze ervanuit dat je een beginner bent daarom zeg ik ook beginner installatie waarbij alles standaard aan staat en expert installatie waarbij alles standaard uit staat. Scheelt een boel gezeik.
Reply
#13
Wel alle stinkende geitenkutten nog aan toe zeg! Daar zit je dan met je Windows 98. Nooit problemen gehad, dus ook geen reden om up te graden. Halen ze de stekker eruit!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Mukkus Wrote:Wel alle stinkende geitenkutten nog aan toe zeg! Daar zit je dan met je Windows 98. Nooit problemen gehad, dus ook geen reden om up te graden. Halen ze de stekker eruit!

Tsja, had je al geruime tijd kunnen zien aankomen. Zo is het met de eerdere versies ook gegaan. En op zich niet vreemd omdat alle software tegenwoordig wordt geschreven op basis van nieuwe besturingssystemen (waaronder Windows) dus dan zit je daar sowieso al met je Win98...
Ga er maar gewoon standaard vanuit dat je elke 6 jaar thuis iig een nieuwe pc moet kopen dan kom je nooit bedrogen uit met betrekking tot software..
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#15
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:Wel alle stinkende geitenkutten nog aan toe zeg! Daar zit je dan met je Windows 98. Nooit problemen gehad, dus ook geen reden om up te graden. Halen ze de stekker eruit!

Tsja, had je al geruime tijd kunnen zien aankomen. Zo is het met de eerdere versies ook gegaan. En op zich niet vreemd omdat alle software tegenwoordig wordt geschreven op basis van nieuwe besturingssystemen (waaronder Windows) dus dan zit je daar sowieso al met je Win98...
Ga er maar gewoon standaard vanuit dat je elke 6 jaar thuis iig een nieuwe pc moet kopen dan kom je nooit bedrogen uit met betrekking tot software..

De eerdere versie's ook...win98 was lekker omdat het stabiel draait maar tegenwoordig kan je er geen ruk meer mee...
Ik wacht op Vista!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: