The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rit vrijdag 14e
#31
Genomico Wrote:Menchov (en Boogie) =D> Notworthy

Hoopte alleen op meer van Sastre (uit eigenbelang bij een wielerspel).
Je bedoelt zeker Boogerd Notworthy en Menchov Notworthy en Rasmussen Notworthy
Reply
#32
Genomico Wrote:Landis, doe die afschuwelijke bril af!! (En kijk de interviewer eens aan)
Tsja, sponsoring, wat doe je er aan......
Reply
#33
Wat een geweldige rit en wat een teamprestatie van de Rabo's! Rasmussen heeft geweldig werk gedaan, Boogerd idem dito, wat was hij sterk. Menchov goed afgemaakt. Kanshebber voor de eindzege. Landis zit immers elke keer alleen bergop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Genomico Wrote:Menchov (en Boogie) =D> Notworthy

Hoopte alleen op meer van Sastre (uit eigenbelang bij een wielerspel).

Moet jij niet eerst ff je berichten van vanmiddag aanpassen... :lol:
Reply
#35
Fabian Wrote:
Genomico Wrote:Menchov (en Boogie) =D> Notworthy

Hoopte alleen op meer van Sastre (uit eigenbelang bij een wielerspel).

Moet jij niet eerst ff je berichten van vanmiddag aanpassen... :lol:

Ik heb erbij gezegd dat ik mijn woorden terug zou nemen als Menchov in een super vorm zou zijn :wink: Maar toch vind ik het een vreemde tactiek. Had graag een groepje vooruit gezien met bijv. Boogerd, Rogers en Cunego. Dan hadden Landis en Evans wat meer gas moeten geven en als die terug waren gepakt, kon Menchov erop en erover (hij was immers ijzersterk) en dus ook was secondes op Landis pakken.
Reply
#36
Genomico Wrote:
Fabian Wrote:
Genomico Wrote:Menchov (en Boogie) =D> Notworthy

Hoopte alleen op meer van Sastre (uit eigenbelang bij een wielerspel).

Moet jij niet eerst ff je berichten van vanmiddag aanpassen... :lol:

Ik heb erbij gezegd dat ik mijn woorden terug zou nemen als Menchov in een super vorm zou zijn :wink: Maar toch vind ik het een vreemde tactiek. Had graag een groepje vooruit gezien met bijv. Boogerd, Rogers en Cunego. Dan hadden Landis en Evans wat meer gas moeten geven en als die terug waren gepakt, kon Menchov erop en erover (hij was immers ijzersterk) en dus ook was secondes op Landis pakken.

de door jou voorgeschreven tactiek is onbestaanbaar. dat is leuk vor eendagskoersen, maar niet voor de tour met en favoriet in je ploeg. ook menchov kan zich opblazen, dat risico mag je nooit nemen.

ik heb zelfs gehoord dat danny nelissen op eurosport aangaf het uitermate dom te vinden van rasmussen om telkens voor die punten te gaan. krachten sparen en menchov helpen zou het devies moeten zijn.
Reply
#37
12.40 OPGAVE Isaac Galvez (CEI) geeft op. Er zijn nog 164 renners in koers. Over de valpartij is er nog geen nieuws.

Ook Noval en Salvodelli zijn afgestapt..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#38
DIscovery Channel [-(
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Bumme Wrote:12.40 OPGAVE Isaac Galvez (CEI) geeft op. Er zijn nog 164 renners in koers. Over de valpartij is er nog geen nieuws.

Ook Noval en Salvodelli zijn afgestapt..........

HOOOOOEEEEEERRRRRRRRRRRRRRENJONG!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#40
Hebben jullie dat verhaal van Savoldelli gehoord?

Hij kwam in de etappe van gisteren wat laat aan en moest in zijn eentje terug de berg af naar het hotel. Onderweg knalde hij op een toeschouwer, die hem vervolgens het ziekenhuis in sloeg alwaar Savoldelli 12 hechtingen moest laten zetten :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ad Wim Wrote:Hebben jullie dat verhaal van Savoldelli gehoord?

Hij kwam in de etappe van gisteren wat laat aan en moest in zijn eentje terug de berg af naar het hotel. Onderweg knalde hij op een toeschouwer, die hem vervolgens het ziekenhuis in sloeg alwaar Savoldelli 12 hechtingen moest laten zetten :eeeek:

Jazeker, want ik kijk naar Herbert en die vertelt dat verhaal elk uur en ik vermoed dat het de komende week nog wel een paar keer voorbij komt....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#42
Weet iemand waarom Savodelli is afgestapt?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
misschien even mailen naar de NOS of Herbert dat verhaal wil vertellen, doet ie er als bonus vast wel het verhaal van de vader van Voeckler ook bij Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#44
Bumme Wrote:Weet iemand waarom Savodelli is afgestapt?

in elkaar geslagen door de vader van voeckler. net als erik dekker, die had ook allemaal schrammen en herbert kent erik nog van vroeger.
Reply


Forum Jump: