The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
#1
De database is open voor de laatste grote week, succes!!
Reply
#2
dit keer probeer ik eens iets anders....
Reply
#3
Interessante week kan het wel worden.
Reply
#4
Come on Djoko! Ultieme gok voor laatste push.
Er vanuit gaande dat iedereen nu wel Murray zou nemen. Toch grappig hoe dat werkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Maar met djoko kun je toch alleen maar verliezen?

Winst van 300 punten noem ik geen push...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Niet als ie 1000 punten haalt. Zeg jij maar wie dat gaan compenseren. Zeker omdat er weinig alternatieven waren die zeker zijn van een bepaald aantal punten.

Je zag hoe dat ging bij Murray in Shanghai, en toen hadden best veel mensen hem. Nu heeft niemand Djoko, en dat wist ik.
Wel de laatste 3 jaar gewonnen, en Murray vermoeid, dus ik reken op winst.
En dan ben ik ervan overtuigd dat ik 400-500 punten pak op het gros, wat 5 plaatsen stijging zou betekenen. Meer kan ik op dit moment niet wensen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik weet t niet hoor...murray ruikt die 1e plek, die is volgens mij vol gemotiveerd. Maar goed aan de andere kant zal Djoko ook vol gemotiveerd zijn om die 1e plek te verdedigen
Reply
#8
Ik zou als ik hem was vol gaan in Londen. Voor eigen publiek en meer punten te pakken.
Hij is veruit de beste in vorm momenteel, dus weet dat ie daar 1500 punten kan pakken als ie fit is.

Hij heeft echt veel gespeeld de laatste weken. Nu nog een week vol gaan zou Londen op het spel zetten, ook al heeft ie na Parijs nog een week rust.
Maar goed, we zullen zien waar hij voor kiest.
Los daarvan, kan Djokovic hem nog steeds verslaan in een mogelijk finale. En zoveel ligt hun prijs niet meer uit elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Tot zover the Fog
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
En voor Haase ook, blessee. Lekker dan. Toch beter Herbert of Zverev kunnen nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Seppi ook eraf, gelukkig snapt Struff het wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Zon week dat je voor kneuzen als fog en paire gaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Mahut ; goed gedaan man!
Reply
#14
Stille-modus: stil hier.
Terwijl we toch in de beslissende fase zitten voor een aantal mensen.

Maar het toernooi gaat vandaag pas echt beginnen, misschien is dat het.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
inderdaad stil. volgend jaar wil ik meedoen in de top 25. Dat is dit jaar een beetje lastig omdat ik pas bij wimbledon was ingestroomd. Leuk spel!
Reply
#16
Come on Pouille en Cilic
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Rik Betert neem mijn positie volgend jaar in  Eusa_clap
Althans op dit forum, niet qua ranglijst cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Gaat allemaal redelijk voorspelbaar. Hup Gilles!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
RBA mist even 3 mps op eigen service tegen Simon en verliest daarna in de 3e set tb
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
(02-11-2016, 07:57 PM)centre court Wrote: RBA mist even 3 mps op eigen service tegen Simon en verliest daarna in de 3e set tb

Toch geen fijne avond voor je met ook Ferrer eraf

Murray kan je dan weer hoop mee compenseren
Kei Nishikori





Reply
#21
Ferrer was wel een cruciale ja. Zeker omdat waw daar nu ook weg is. 
Maar isner wint weer eens wat tbs. Helaas. 
Murray pielt m er ook weer uit. Ook een dure escape voor me met veel troeven in dat stuk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Slecht begin, maar daarna prima. Vandaag moeten de klappen echter vallen met Tsonga, Simon en Struff. Allemaal goede kansen gelukkig.

Laat Murray maar een keer tanken of op zijn, 1000 punten voor Djoko dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Prima start met Cilic! Nu gasquet. Zal die sock niet een keer moe zijn van al dat tennis incl dubbel?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Zuur, want ik had die Sok aangeklikt in mijn eerste opzet, maar kwam niet meer uit.
Gaat zo de SF halen.

Ach, zolang Djoko maar wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
En dan levert gasquet z'n service in vanaf 40-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
En verliest gasquet nadat ie 2x een break voor stond in de 3e. Valt allemaal net verkeerd. En dan de volgende ronde isner of Struff krijgen. Bah
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Isner Sock dus. Dat is wel de genadeklap. En dan te bedenken dat dat Ferrer Gasquet had kunnen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Vorige week was heel frustrerend door mijn foute Berdych keuze (die al uitgeschakeld was), maar nu ben ik weer terug. Uitslagen zijn prima! Grote doel is CC inhalen en dus de subleagues winnen Smile
Reply
#29
Hup Murray, Tsonga en Simon!  Hakkuh
Reply
#30
Jammer van Simon, verder prima.
Djokovic d. Tsonga teken ik voor.

Ook jammer dat mijn eeuwige rivaal niet mijn opvolger lijkt te worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: