The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2016
#1
Database is open!!
Reply
#2
3 scenario's. Ik wil niet hetzelfde scenario als Jornstars. Maar gaat hij voor het "beste" scenario of gaat hij ook voor een alternatief om de koploper te bedreigen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Dan zou ik als ik jou was voor Monfils, Thiem, Nishikori, Cilic en Berdych gaan Neiner
Reply
#4
Neem aan dat de meesten voor Murray Cilic en opvuller Monfils gaan.
Reply
#5
Dat ligt voor de hand. En dan kan ik Djoko en 2 opvullend nemen, of de optie met alle kleintjes. 

Ben alleen bang dat Jornstars ook Murray laat liggen in de hoop de koploper nog in te halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Gaat Jornstars niet doen..koploper is te ver weg en dus gaat hij zich richten op de eerste plek in de subleague.
Reply
#7
In dit geval kan ik mooi de Djokovic variant spelen óf voor het team vol kleintjes gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
En dan gaat Jornstars ook voor Djokovic en dan zit het seizoen er ineens op. Saai. 

Feli TT en Jornstars. Verdiende 1e en 2e plek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Tennistempel met Murray en CC met Djokovic. Dat zijn beide logische keuzes, dus daarom ben ik voor Djokovic gegaan. Perfecte scenario!  Smile
Reply
#10
Maar klopt het is wel jammer voor FTM. Dankjewel CC!
Reply
#11
(13-11-2016, 11:06 AM)centre court Wrote: En dan gaat Jornstars ook voor Djokovic en dan zit het seizoen er ineens op. Saai. 

Feli TT en Jornstars. Verdiende 1e en 2e plek.

Je mag nog met SuperKuuper strijden om de 2e plaats in de FTM Forum subleague Wink
Reply
#12
Goed ingeschat, Jornstars. En het kan nog hè, wie weet hoe Murray hier presteert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ik heb maar gegokt, zonder Djoko en Murray, niet echt een goed gevoel over, maar moest wat in mijn ogen!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#14
Nu wel hoor, die Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Jornstars maakt nog wel een behoorlijke kans. Zie Raonic wel winnen van Murray in de HF. En dan Djokovic de titel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
De winnaar krijgt toch 1500 punten bij toernooiwinst? Als Murray al zijn groepsduels wint dan blijft het verschil tussen mij en TT +900 punten, dus dan in TT winnaar FTM 2016. Raonic def. Murray heb ik helaas niks meer aan.
Reply
#17
Monfils haakt geblesseerd af bij World Tour Finals

Tennisser Gaël Monfils heeft zich met een ribblessure moeten terugtrekken uit de ATP World Tour Finals. De Belg David Goffin neemt als eerste reservespeler de plaats in van de Fransman. 

Monfils maakte met twee nederlagen al geen kans meer op een plek in de halve finales. Goffin neemt het donderdag in de groepsfase op tegen Novak Djokovic. De Serviër plaatste zich dinsdag al voor de halve eindstrijd.
Naar eigen zeggen heeft Monfils sinds eind oktober niet meer zonder pijn gespeeld. "Ik heb gedaan wat ik kon, maar het wordt alleen maar erger", zei hij op een persconferentie. "Het is beter dat ik nu stop."
Goffin, de mondiale nummer elf, is de eerste Belg ooit die in actie komt bij het prestigieuze eindejaarstoernooi.
Reply
#18
Loopt niet echt lekker zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Monfils en Cilic inderdaad vrij dramatische keuzes idd zo. Maar een groot team, met Nishi/Rao/Waw etc werkt alleen als 1 van de mannen ook de finale haalt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Lekker in verdiept...zit ik met Berdych ipv Goffin
Kei Nishikori





Reply
#21
Ga je mij nog inhalen, Ad?
(In mijn veruit minste jaar)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Als Murray deze wint is TT de winnaar dit jaar?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Lijkt me wel, feli TT. 
Murray iig wel een goede keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
(18-11-2016, 10:27 AM)buurs Wrote: Ga je mij nog inhalen, Ad?
(In mijn veruit minste jaar)

Bij mur def djo gaat dat idd nipt gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Dat zou hilarisch zijn, in dit jaar.

Maar hij houdt weinig puf over zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Ha ha, hoe kan raonic het verspelen zeg  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Geen spanning meer. 3e in de eindstand, 2e achter Jornstars in de SL. Prima jaar. Tevreden. Er waren er 2 te goed. En erg stabiel. In Parijs gegokt en verloren. 

Feli iedereen. Op naar 2017. 

En hup Ad en Buurs vandaag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Ad def buurs. In de blessuretijd. 

Wat een spanning!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Prachtig dat ie met z'n laffe tactiek van zoveel mogelijk spelers uiteindelijk (weer) de mist in gaat.

Murray, wat een beest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Feli aan Tennistempel, mooie winnaar.
Reply


Forum Jump: