The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2017
#1
Allen,

Het is 2017 en dat betekent ook weer een nieuw FTM seizoen! Een van de grootste veranderingen dit seizoen is dat je geen nieuw account hoeft aan te maken. Dat geeft de mogelijk om wat nieuwe functionaliteiten toe te voegen, waarvan de belangrijkste is dat er dit jaar 2 soorten rankings zijn.

Er is namelijk een extra "Jaarranking" toegevoegd die gebaseerd is op de punten van de afgelopen 52 weken, net als de echte ATP ranking. Uiteraard blijft de normale "Race ranking" ook nog behouden en zijn de uiteindelijke FTM prijzen daar nog wel op gebaseerd.

In de toekomst kun je nog meer leuke functionaliteiten daaromtrent verwachten zoals geschiedenis (resultaten van de afgelopen jaren), maar het maakt het ook makkelijker om volgend seizoen gelijk al bij de eerste week van het jaar te beginnen.

Verder nog wat kleine veranderingen in de site die vooral omtrent het optimaliseren voor de mobieltjes. Ook hebben we de eerste 2 extra talen met hulp van deelnemers, als je wil kun je nu ook de site in het tsjechisch en italiaans bekijken.

Volgende week is de eerste testweek en uiteraard beginnen we weer met de Australian Open.

Succes!
Reply
#2
Trouwens wat ik nog even vergeten te melden ben: Tampie stopt er dit jaar helaas mee als admin.
Uiteraard willen we Tampie hartelijk bedanken voor alle jaren dat hij ons heeft geholpen!

Ik ga zelf Tampie z'n werk overnemen qua invoeren lotingen en opengooien database, het is tegenwoordig nog maar zo weinig werk dat dat goed te doen is. Wat er wel waarschijnlijk gaat gebeuren is dat er speciale toegang komt om de uitslagen te verwerken en dat we daar dus binnenkort mensen voor gaan zoeken.
Reply
#3
Daar help ik graag bij. Veel online en volg veel.

Tampie bedankt!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
(10-01-2017, 02:53 PM)centre court Wrote: Daar help ik graag bij. Veel online en volg veel.

Tampie bedankt!

voor mij hetzelfde
Kei Nishikori





Reply
#5
Ik help hier ook graag bij
Reply
#6
Die jaarranking, zijn daar de punten van de AO van vorig jaar nu al af?

En Tampie iddd bedankt voor je bijdrage de afgelopen jaren!
Reply
#7
Haal je nog wel even die proefweek eraf?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
(15-01-2017, 11:23 PM)Mist Wrote: Die jaarranking, zijn daar de punten van de AO van vorig jaar nu al af?

En Tampie iddd bedankt voor je bijdrage de afgelopen jaren!

Als het goed is wel ja.

Punten van de proefweek zijn inmiddels ook hersteld
Reply
#9
(16-01-2017, 09:19 AM)Mac Wrote:
(15-01-2017, 11:23 PM)Mist Wrote: Die jaarranking, zijn daar de punten van de AO van vorig jaar nu al af?

En Tampie iddd bedankt voor je bijdrage de afgelopen jaren!

Als het goed is wel ja.

Punten van de proefweek zijn inmiddels ook hersteld

Zou het niet zo moeten zijn dat je deze week kunt zien welke punten er van de AO2016 af vallen? Nu is dat schijnbaar al gebeurd. Beetje onduidelijk waar "Pnt vervallen" en "pnt verv volg wk" nu precies voor staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Pnt vervallen zijn de punten die deze week zijn vervallen (oftewel de AO deze week).
pnt verv volg wk (tja ik wist er ook niet zo snel een betere afkorting voor) zijn de punten die volgende week gaan vervallen.

Enige probleempje waar ik volgens mij nog mee zit is dat er vorig jaar 1 speelweek meer was dan dit seizoen. Moet ik nog even over nadenken wanneer en hoe ik die laat vervallen.
Reply
#11
Eeen mooie herinnering aan hoe slecht mn AO vorig jaar was. Smile
Reply
#12
(16-01-2017, 08:17 PM)Mac Wrote: Pnt vervallen zijn de punten die deze week zijn vervallen (oftewel de AO deze week).
pnt verv volg wk (tja ik wist er ook niet zo snel een betere afkorting voor) zijn de punten die volgende week gaan vervallen.

Enige probleempje waar ik volgens mij nog mee zit is dat er vorig jaar 1 speelweek meer was dan dit seizoen. Moet ik nog even over nadenken wanneer en hoe ik die laat vervallen.

Gewoon steeds in de juiste week laten vallen toch, en dan gebeurt het een keer dat er geen FTM week is?
Reply
#13
Sinds begin van de week hebben cc, kooltje en kraai de mogelijkheid gekregen om wedstrijden te verwerken. Tot nu toe even een groot compliment naar deze 3 heren, ik kijk af en toe of ik een wedstrijd kan verwerken maar constant zijn de wedstrijden volledig bijgewerkt. Top jongens! Eusa_clap
Reply
#14
(16-01-2017, 08:17 PM)Mac Wrote: Pnt vervallen zijn de punten die deze week zijn vervallen (oftewel de AO deze week).
pnt verv volg wk (tja ik wist er ook niet zo snel een betere afkorting voor) zijn de punten die volgende week gaan vervallen.

Enige probleempje waar ik volgens mij nog mee zit is dat er vorig jaar 1 speelweek meer was dan dit seizoen. Moet ik nog even over nadenken wanneer en hoe ik die laat vervallen.

Op welk moment vallen de punten eraf? Wanneer de week wordt opgestart of afgesloten? Het laatste lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Kun je bij Wie Heeft Wie Over ook een knopje maken dat je naar de rolling ranking kijkt? Dus kunt sorteren op Totaal Punten Rolling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
(23-01-2017, 02:53 PM)Ad Wim Wrote: Kun je bij Wie Heeft Wie Over ook een knopje maken dat je naar de rolling ranking kijkt? Dus kunt sorteren op Totaal Punten Rolling.

Zou inderdaad wel handig zijn. De algemene stand bedoel je denk ik. Kun je sneller zien wie de toppers van vorig jaar hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Ik heb een extra kolom toegevoegd. Je hebt nu Totaal punten en Race Punten. Je kan op beide sorteren
Reply
#18
Mooi! Kun je datzelfde ook doen bij de pagina "aantal keer gekozen"?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Daar kun je helemaal niet sorteren?
Reply
#20
Als je inmiddels op een speler hebt geklikt. Zie je in de ranglijst vd race wie die speler wel en niet heeft. Mss kun je hier ook de optie toevoegen vd algemene stand(incl vorig jaar dus). Zegt voorlopig meer dan de race stand. Snap je?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
ah die pagina...ja dat kan wel
Reply
#22
(24-01-2017, 09:35 PM)Mac Wrote: Ik heb een extra kolom toegevoegd. Je hebt nu Totaal punten en Race Punten. Je kan op beide sorteren

Volgens mij heb je de namen omgedraaid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(26-01-2017, 01:43 PM)Ad Wim Wrote:
(24-01-2017, 09:35 PM)Mac Wrote: Ik heb een extra kolom toegevoegd. Je hebt nu Totaal punten en Race Punten. Je kan op beide sorteren

Volgens mij heb je de namen omgedraaid.

Klopt, nu gefixed


Quote:Als je inmiddels op een speler hebt geklikt. Zie je in de ranglijst vd race wie die speler wel en niet heeft. Mss kun je hier ook de optie toevoegen vd algemene stand(incl vorig jaar dus). Zegt voorlopig meer dan de race stand. Snap je?

Ook toegevoegd nu
Reply
#24
Heel mooi!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
(23-01-2017, 02:27 PM)centre court Wrote:
(16-01-2017, 08:17 PM)Mac Wrote: Pnt vervallen zijn de punten die deze week zijn vervallen (oftewel de AO deze week).
pnt verv volg wk (tja ik wist er ook niet zo snel een betere afkorting voor) zijn de punten die volgende week gaan vervallen.

Enige probleempje waar ik volgens mij nog mee zit is dat er vorig jaar 1 speelweek meer was dan dit seizoen. Moet ik nog even over nadenken wanneer en hoe ik die laat vervallen.

Op welk moment vallen de punten eraf? Wanneer de week wordt opgestart of afgesloten? Het laatste lijkt me.

De punten die deze week vervallen worden er direct bij het openen van de database afgehaald? Aan de daling van Tennistempel te zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
sorry had je vraag gemist. Maar ja klopt, bij het openen
Reply
#27
Ok Tnx
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
#1 Angel  Bedankt voor de nieuwe jaarranking etc. Mac.
Reply
#29
Topprestatie kerel. Houdt dit vol!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
# 1  Cool
Reply


Forum Jump: