The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Sofia / Quito
#1
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen, nu beginnen we echt! Weekje DC vooraf is altijd wel lekker makkelijk..
Reply
#2
Toch maar zoveel mogelijk de grote jongens laten liggen hier denk ik. 

Zoals verwacht best veel managers met een top AO nu geen team. Dat wordt voor ons allen flink stijgen in de race de komende tijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Haha Monteiro, verlies even kansloos van iemand die al met pensioen is ongeveer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ik ben maar voor de kleintjes gegaan en geen spelers die Davis Cup gespeeld hebben op Gasquet na. 
Sofia een beetje weggebleven met 4 mogelijke eindwinnaars van rond de 3000. 

Sowieso in Quito moet je wel de 250 punten oprapen. De rest kan weer eens alle kanten op.
Kei Nishikori





Reply
#5
(07-02-2017, 01:00 AM)centre court Wrote: Toch maar zoveel mogelijk de grote jongens laten liggen hier denk ik. 

Zoals verwacht best veel managers met een top AO nu geen team. Dat wordt voor ons allen flink stijgen in de race de komende tijd.

Haha, waaronder 2 mensen uit de top 4.

Tsonga niet kan ik nog begrijpen, maar Dimitrov had ik toch zeker genomen. Die rolt het toernooi op daar.
En dan Zverev wel, die in matige vorm is?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
(07-02-2017, 09:14 AM)kooltje Wrote: Ik ben maar voor de kleintjes gegaan en geen spelers die Davis Cup gespeeld hebben op Gasquet na. 
Sofia een beetje weggebleven met 4 mogelijke eindwinnaars van rond de 3000. 

Sowieso in Quito moet je wel de 250 punten oprapen. De rest kan weer eens alle kanten op.

Dat over Quito zeker. Maar ik ga er toch vanuit dat ik de winnaars in Montpellier en Sofia ook heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
(07-02-2017, 09:40 AM)Ad Wim Wrote:
(07-02-2017, 09:14 AM)kooltje Wrote: Ik ben maar voor de kleintjes gegaan en geen spelers die Davis Cup gespeeld hebben op Gasquet na. 
Sofia een beetje weggebleven met 4 mogelijke eindwinnaars van rond de 3000. 

Sowieso in Quito moet je wel de 250 punten oprapen. De rest kan weer eens alle kanten op.

Dat over Quito zeker. Maar ik ga er toch vanuit dat ik de winnaars in Montpellier en Sofia ook heb.

Tja uiteraard ga je daarvan uit. Maar is het zo zeker als je in Montpellier Cilic en Zverev niet hebt. En helemaal in Sofia mis je 3 van de 4 favorieten, al heb je wel de grootste favoriet. 
Maar om nou op basis van twee weken ineens helemaal blind te gaan op Dimitrov is ook wat simpel gedacht.
Kei Nishikori





Reply
#8
Speelt thuis en heeft geen DC gespeeld.
Daarnaast is Thiem dramatisch in vorm en Goffin niet topfit.

Maar het kan idd alle kanten op in zo'n week.
Maar denk dat ik de duidelijke topfavorieten op voorhand heb: Gasquet, Dimitrov en Ramos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ik snap het vertrouwen in Ramos niet, heeft in januari 3 x als favoriet verloren. Snap dat ie wat goed te maken heeft en dat de draw vrij makkelijk is, maar toch...
Reply
#10
Allemaal op HC. Is toch iemand die het grote merendeel van zijn punten op gravel haalt.
Ik heb ook niet het volste vertrouwen, maar met deze loting zie ik hem niet snel van iemand verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Quito is toch dat toernooi dat zo hoog ligt? Benieuwd wat dr Ivo daar gaat doen. 

Als Estrella daar 3x op rij wint mag Mac 1000 punten van me doneren aan Buurs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
(07-02-2017, 12:46 PM)centre court Wrote: Quito is toch dat toernooi dat zo hoog ligt? Benieuwd wat dr Ivo daar gaat doen. 

Als Estrella daar 3x op rij wint mag Mac 1000 punten van me doneren aan Buurs.

Je hebt hem toch maar even aangeklikt voor de zekerheid  Big Grin
Kei Nishikori





Reply
#13
Hup estrella!  Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
(07-02-2017, 01:00 PM)kooltje Wrote:
(07-02-2017, 12:46 PM)centre court Wrote: Quito is toch dat toernooi dat zo hoog ligt? Benieuwd wat dr Ivo daar gaat doen. 

Als Estrella daar 3x op rij wint mag Mac 1000 punten van me doneren aan Buurs.

Je hebt hem toch maar even aangeklikt voor de zekerheid  Big Grin

Ja dat uiteraard wel. Bijna iedereen daar toch. 
Maar die man kan echt niets. Heeft nooit ergens wat laten zien, alleen 2x daar, uit het niets. Heel wonderlijk verhaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Prima Haase op naar 90 puntjes
Kei Nishikori





Reply
#16
(07-02-2017, 05:55 PM)kooltje Wrote: Prima Haase op naar 90 puntjes

Wat heb jij gegeten dan?
Reply
#17
(07-02-2017, 06:10 PM)DaanvL Wrote:
(07-02-2017, 05:55 PM)kooltje Wrote: Prima Haase op naar 90 puntjes

Wat heb jij gegeten dan?

Net zo een oninteressant toernooi als kitzbuhl, dan stijgen mijn verwachtingen bij Haase
Kei Nishikori





Reply
#18
Dat Olivo zoveel gekozen is, snap ik dan weer niet.
Komt helaas goed weg tegen fucking Gomez.
Verliest wel van Giraldo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Dolgo kom op hoor, niet eraf tegen Ram
Kei Nishikori





Reply
#20
Die is het echt helemaal kwijt. Was ooit zo talentvol.
Serveerde ook gewoon voor de wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Verliezen van Ram op gravel, hoe dan?
Reply
#22
Haha tja wat moet je hiermee
Kei Nishikori





Reply
#23
Haha Dolgo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
En ook Souza eraf
Lekker jaartje ?
Kei Nishikori





Reply
#25
Supertroeven Benneteau en Mannarino vandaag in actie. Maak het verschil, heren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Klasse Rajeev !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
Mannarino, het is maar wat je een supertroef noemt...
Reply
#28
Stille, je doet niet eens mee...  Big Grin
Reply
#29
Tja, als je 5-2 en 4-1 voor staat...
2 challengers gewonnen al, dit zou een walk-over moeten zijn en Thiem is niet bepaald in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
(08-02-2017, 02:22 PM)rhubarb Wrote: Stille, je doet niet eens mee...  Big Grin

De naam Stille niet nee, verder zeg ik niets Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: