The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rio / Marseille / Delray Beach
#1
de database is open!!
Reply
#2
Nishi en Thiem mogen er wel uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Wel hele kwarten opkopen maar niet de twee topfavorieten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Haha echt zo onvoorspelbaar dat graveltennis ...nr 138 de Greef wint van nr 30 Cuevas de titelverdediger.. Bduh
Reply
#5
Dat hele mannentennis toch? Dit hele seizoen weinig voorspelbaars geweest. 
Sousa die vorige week qf haalt en er nu keihard afgaat bijv...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Die Cuevas, ben er ook ingetrapt  Sad
Reply
#7
Familie en vrienden van Cuevas en Sousa hebben de bankrekeningen weer flink gespekt.
Reply
#8
Estrella vervangt de zieke Melzer. Goed voor Pella, die ouwe kan het alleen maar op hoogte.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Haha CC geen Zverev dus dit hadden we van te voren kunnen weten...niet te geloven
Kei Nishikori





Reply
#10
Haha, al die mensen met Zverev. Die moeten nog een hoop leren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
(21-02-2017, 11:58 PM)Ad Wim Wrote: Haha, al die mensen met Zverev. Die moeten nog een hoop leren.

Net als al die mensen met Cuevas

Slap achteraf gepraat
Kei Nishikori





Reply
#12
Ik heb hem toch niet?
Domme keus voor dat geld in dat toernooi. En ook nog niet eens geweldig in vorm. 

Cuevas ook slecht ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Lekker Mahut, gedurfde gok die fijn uitpakt
Reply
#14
Doei Kei ! Lekker Thomaz !
Gokje dat prima uitpakt...nu op naar toernooiwinst Cool
Reply
#15
Nishi en Zverev lekker. 

Aantal kleine rukkers in Rio dat faalt is wel kut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Kan iemand de draw even aanpassen bij Pella en VBE dan kan ik die ook even verwerken
Kei Nishikori





Reply
#17
Het loont weer eens niet om een grote jongen te nemen.
Rest van de uitslagen wel goed, laat die laffe managers ook maar gestraft worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
(22-02-2017, 09:18 AM)Ad Wim Wrote: Het loont weer eens niet om een grote jongen te nemen.
Rest van de uitslagen wel goed, laat die laffe managers ook maar gestraft worden.

Gewoon een slechte keus Ad. Verliezend finalist van afgelopen week. 
Als hij wint heb je 500 punten voor 4625 waar je niks mee gewonnen had op managers die op zeker spelen
Kei Nishikori





Reply
#19
Ik vond het vooral tricky dat ie tegen Bellucci moest openen. Die kan wat extra's dan. In R2 tegen een prutser kan ie er ook prima weer uit trouwens. 
Nu moet Thiem nog ergens verliezen. Hopelijk gaat hij de vermoeidheid al weer ergens voelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
(22-02-2017, 08:30 AM)kooltje Wrote: Kan iemand de draw even aanpassen bij Pella en VBE dan kan ik die ook even verwerken

Done, maar heb gelijk ook even de wedstrijd verwerkt
Reply
#21
Tja nishi had ik wel beetje verwacht...maar ja als al je alternatieven dan falen heb je er nog geen reet aan.
Reply
#22
(22-02-2017, 09:55 AM)kooltje Wrote:
(22-02-2017, 09:18 AM)Ad Wim Wrote: Het loont weer eens niet om een grote jongen te nemen.
Rest van de uitslagen wel goed, laat die laffe managers ook maar gestraft worden.

Gewoon een slechte keus Ad. Verliezend finalist van afgelopen week. 
Als hij wint heb je 500 punten voor 4625 waar je niks mee gewonnen had op managers die op zeker spelen

Is dat nu opeens een doorslaggevend criterium?
Hij gaat hier niet voor niets heen en had vorige week een prima week.
Dus al ingespeeld op gravel, itt Thiem. Dik favoriet voor de eindzege en je moet finalisten in Rio hebben, itt riskante jongens in het net zo sterke Marseille.

En voor de rest mis ik hopelijk weinig in Rio. Ik ga niet Ferrer én Dolgo nemen, dat gaat me te ver.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
De winnaar van Ferrer/Dolgo ging en gaat gewoon ver komen. Zijn beide vrij goedkoop en leek me door Dolgos toernooiwinst(moe?) een 50-50. Ik vond het wel logisch om ze beide te nemen.  Je zou de winnaar maar niet hebben daar nu nishi ook al is afgehaakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
(21-02-2017, 11:58 PM)Ad Wim Wrote: Haha, al die mensen met Zverev. Die moeten nog een hoop leren.


Haha al die mensen met Nishi. Die moeten nog een hoop leren..of niet Ad ?Wink

Idd gewoon een slechte keuze Nishi.
Feit is dat hij zondag nog gespeeld heeft. 
Feit is dat hij niet de makkelijkste loting had tegen locale held Belluci.
En dat hij dik favoriet voor de eindzege zou zijn vind ik ook nogal overdreven...hij is tenslotte geen echte gravelrukker i.t.t. zowat iedere andere speler daar.
Reply
#25
Ad maakt zich weer eens volkomen belachelijk

Kei 2 weken achter elkaar nemen met zijn wankele lichaam Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
(22-02-2017, 11:18 AM)centre court Wrote: De winnaar van Ferrer/Dolgo ging en gaat gewoon ver komen. Zijn beide vrij goedkoop en leek me door Dolgos toernooiwinst(moe?) een 50-50. Ik vond het wel logisch om ze beide te nemen.  Je zou de winnaar maar niet hebben daar nu nishi ook al is afgehaakt.

Omdat Ferrer zo in vorm is?
Je zei volgens mij vorige week nog iets heel anders...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(22-02-2017, 11:53 AM)Kraai Wrote:
(21-02-2017, 11:58 PM)Ad Wim Wrote: Haha, al die mensen met Zverev. Die moeten nog een hoop leren.


Haha al die mensen met Nishi. Die moeten nog een hoop leren..of niet Ad ?Wink

Idd gewoon een slechte keuze Nishi.
Feit is dat hij zondag nog gespeeld heeft. 
Feit is dat hij niet de makkelijkste loting had tegen locale held Belluci.
En dat hij dik favoriet voor de eindzege zou zijn vind ik ook nogal overdreven...hij is tenslotte geen echte gravelrukker i.t.t. zowat iedere andere speler daar.

Ik heb m'n argumentatie gegeven. Het is een heel ander voorbeeld dan Zverev. Die speelde in sterkere draw met de helft van de punten.
Nishikori heeft een veel hogere top met 500 punten, en in een veel mindere draw. En ja, hij was bij alle bookies de toernooifavoriet.
Nogmaals, hij kiest voor  gravel dit voorjaar en is gewoon een prima gravelaar. Moet ik dat nog gaan uitleggen? 2x Barcelona gewonnen bijvoorbeeld.
Dan kun je deze pauperdraw ook makkelijk winnen. Alleen Thiem is op voorhand in normale vorm beter op gravel. En die heeft geen ideale voorbereiding.
Bellucci choket over het algemeen voor thuispubliek.
En het is 3 uur vliegen naar Rio, wow.

Nog meer van die sterke argumenten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Paire is volgens mij weer lekker bezig met een typische paire wedstrijd
Reply
#29
Net als Tomic overigens al eerder deze week.  Idontgetit
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Ben benieuwd of Kyrgios er nog zin in heeft
Reply


Forum Jump: