The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2017
#1
loting is geweest. Wat een gigantisch laatste kwart met o.a. Nadal, Federer, del Potro, Djokovic, Zverev en Kyrgios
Kei Nishikori





Reply
#2
Sterkste kwart ooit?
Reply
#3
Database is open!
Reply
#4
Zwaarste kwart ooit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Afgaande op dit tennisjaar wint iemand als Delbonis natuurlijk dat kwart... Big Grin  Wink
Reply
#6
Mogen de qualis erin ajb?

Wordt een leuk weekje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Done
Reply
#8
Zo ik heb mijn team gereed. Naar mijn mening het ultieme team, maar ja uiteindelijk zal ik er wel 250ste mee worden :-P
Reply
#9
Toch maar geen Murray. Echt zijn minste toernooi op de tour hier. Hopelijk max 600.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Hier hetzelfde. Tot 19 uur wel gehad, maar uiteindelijk helemaal omgegooid omdat je inderdaad weinig kunt winnen.
Hoop leuke jongens genomen die niet zo voor de hand liggen, vind ik zelf: Isner, M Zverev, Kyrgios, Berdych, Federer.
Dimitrov en Tsonga must-picks.

Ben benieuwd, sowieso een leuke week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
reken maar niet teveel op tsonga.

vrouw hoog zwanger volgens mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Begint lekker Tiafoe en Thompson..
Reply
#13
Lekker inderdaad. Mustpick Gojo door, nu Harrison nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Helaas zonder Q's moeten invullen maar niet ontevreden. Aantallen van de gekozen spelers als verwacht. 
Mis wel wat klein grut maar dat vind ik geen ramp. 

Ryan nog wel even die derde set pakken, is te duur voor een eerste ronde verlies.
Kei Nishikori





Reply
#15
Harrison er al af...altijd zit ik fout met die gast
Kei Nishikori





Reply
#16
Klote.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Klote tiafoe! En tig kleintjes wel door pfff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Wel opmerkelijk. Je kunt geen Murray en Djokovic hebben, maar toch heel verschillende teams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Wat een begin, droevig. Murray moet het doen! Ik snap de beweegredenen allemaal, maar met deze loting moet je hem gewoon hebben imo. Deze ontbreekt nog op zijn lijst, dus ik hoop dat hij juist enorm gemotiveerd is. In het onderste kwart kan echt iedereen als winnaar uit de bus komen. Federer of Nadal gaat er dadelijk gewoon van af met 90 punten.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#20
Mits Murray wint, is het een goede deal. 1000 punten voor 12000. Daarom heb ik hem genomen. het is deze keer niet zo rendabel om goedkope spelers te nemen die maar 25 scoren. Hopen dat ik 2 bij de laatste 4 heb, dan ben ik tevreden....

A. Murray / D. Thiem /K. Nishikori / R. Nadal / J. Martin del Potro
Reply
#21
(10-03-2017, 12:07 PM)DaanvL Wrote: Wat een begin, droevig. Murray moet het doen! Ik snap de beweegredenen allemaal, maar met deze loting moet je hem gewoon hebben imo. Deze ontbreekt nog op zijn lijst, dus ik hoop dat hij juist enorm gemotiveerd is. In het onderste kwart kan echt iedereen als winnaar uit de bus komen. Federer of Nadal gaat er dadelijk gewoon van af met 90 punten.

Moeten hebben vind ik wel heel groot, maar ik snap de beweegredenen om hem te nemen.
Maar als een HC-speler als Murray hier nog nooit heeft gewonnen, zelfs heel vaak tegenviel, vind ik het link.
Plus, hij moet echt winnen, dan is het een goede keuze. Met de finale nog niet eens.
Je kunt dus weinig met hem winnen en veel verliezen.

Federer heb ik bewust als soort van gok genomen. Als ie on is, kan ie hier prima finale halen.
Nadal is duurder en krijgt misschien weer een terugslag net als na de AO. Maar kan ook prima finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Wtf Benneteau. Tegen Bagnis op hc? Per direct stoppen. Geluk bij een ongeluk is dat ik anders Copil had gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
De gravelaars doen het goed. Zoals zo vaak hier in de woestijn. Hup Rafa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Verrassende 1e ronde inderdaad. Fritz prima. 
Maar nu gaat het pas beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Prima Nishioka.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#26
Pfff bedankt Jo, wat een afgang
Kei Nishikori





Reply
#27
En Fog stond de vorige ronde met 6-0 4-1 achter tegen Kravchuk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Haha, wat een toernooi weer. Hup Isner, Zverev en Berdych!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Rampzalig.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#30
Die Andy. Zoals altijd hier. En wat laten m'n troeven het hier dan al liggen meteen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: