The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2017
#31
Prima Fabio en Donald.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#32
Zo die Dimi. Dat is een fijne.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Hahaha, die Dimitrov. Van fucking Pella op hc.
10 van de 16 seeds out, heerlijk bizar dat miami altijd. Doe maar zo bizar dat Nadal een keer wint. 

Mustpick Young klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
De oude garde werktennissers kan het allemaal niet meer belopen. Ferrer en Simon etc.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Ai Thiem. Dat is een dure.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Nogal ja, zeker omdat mijn eerste gevoel Berdych zei die aardig in vorm lijkt.

Volgens mij miste Thiem ook nog een easy bal op sp. Dan had ie hem nog wel gepakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Zelfde team als Buurs. Laat het dan maar weer eens een buursweek worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Wat een grafjaar...dag Milos
Kei Nishikori





Reply
#39
Prima Nishi. Moeilijkste horde genomen, nu easy naar de sf
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Prima Fabio !!
Forzaaaa  Eusa_clap
2-3-2
Reply
#41
Prima Fognini, Young, Nadal en Sock.
Nu Potro Federer pakken voor een topweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Tot dusver prima inderdaad. Het maximale uit de onderste helft gehaald, maar door verlies Thiem moet Delpo nu deze eigenlijk wel winnen.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#43
Toch wordt deze week ook, net als alle andere beslist in het laatste weekend. Al die kleintjes die wat rondjes pikken is mooi. Als je de winnaar mist die veelgekozen is dan ben je alsnog de lul. 

Vanavond belangrijk. Hup FedEx!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Op naar 6 kwarfinalisten en terrein goed maken!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
Vanavond inderdaad wel wat spannende potjes!

eerstgenoemde winnen aub
JMDP vs Federer
Kyrgios vs Karlovic (alhoewel kyrgios door bijna iedereen gekozen is)
Zverev vs Isner
Reply
#46
Donaldson gok pakt goed uit, wie weet stunt ie nog tegen Sock. Vanavond Isner, Goffin en Del Potro belangrijk.
Reply
#47
Nog steeds goed ziek van de keuze Berdych/Thiem, als je dit zo ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(27-03-2017, 07:32 PM)Ad Wim Wrote: Nog steeds goed ziek van de keuze Berdych/Thiem, als je dit zo ziet.

In dat team stond ook dimi ipv Nadal...

Je kunt alle opties wel aanhalen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Dat is waar, maar dit was de grootste afweging uiteindelijk. En een verschil van 10 of 360 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
180 bedoel je?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
Tip Ad, ga eens voor je 1e gevoel/ingeving.
Dan kun je achteraf niet balen en scheelt een hoop tijd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
Doe ik ook steeds vaker, zoals vorige week, toen nauwelijks getwijfeld. Maar deze week had ik meer tijd, en ook wel echt een aantal zeer lastige keuzes.
En m'n gevoel is echt niet altijd goed meer, want ik volg het gewoon minder. Dus wat research doet dan wonderen.

En dan goed kiezen is net zo lekker als dat het kut is om verkeerd te kiezen. Dat blijft het leuke aan het spel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Volgens mij gaan we beginnen. Vamos Potro!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Behoorlijk kansloos tot nu toe tegen GOAT.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Lekker GOAT! Op naar de 1000.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Tuurlijk Roger NID  Eusa_clap
2-3-2
Reply
#57
Zo komt die Potro natuurlijk nooit helemaal terug.
Ach, op het gros van de managers verlies ik alleen echt als Federer wint, en zover is het nog niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Nipte overwinningen van Zverev en Kyrgios maken het weer een beetje goed. 
Onderin moet het gebeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Fed is elke keer zo blij met z'n overwinning. Lijkt wel alsof ie zelf verrast is door zijn hoge niveau. Mooi om te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Fed gaat hier weer 1000 pakken denk ik. Wie gaat hem in deze vorm pakken?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: