The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome ATP
#31
Hou die break nou eens vast vriend. Maar ja DSS en serveren, die moet de bal om hoog slaan om over het net te komen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Man man man. Vorig week gooit die Schwatrzman een dure speler van me eruit en nu verneukt ie het als ie in mijn team staat. Das alweer 2 kruisjes deze week, who's next..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Prima Cuevas en Sock.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Kyrgios speelt niet..... Sad
2-3-2
Reply
#35
Dolgo in zijn plaats

Ook veel aandacht voor Haas Karlo maar ook Karlo speelt niet
Kei Nishikori





Reply
#36
Tijd voor een choke van verdasco?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Een choke als je pas net een set gewonnen hebt?
Kei Nishikori





Reply
#38
en daarna 5 bp mist waaronder een 0-40

goffin oogt uitgeblust... maar zal hem er wel weer uitpielen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Goffin is ook uitgeblust dus denk niet dat die ver komt..
2-3-2
Reply
#40
(16-05-2017, 03:14 PM)Kraai Wrote: Kyrgios speelt niet..... Sad

Het verval is ingezet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Gaat lekker behalve Schwartzmann.
Er is ook duidelijk een verband te herkennen in hoe vaak een tennisser gekozen is en of hij nog in het toernooi zit.
Je kan derhalve zeggen dat wanneer een tennisser vaak gekozen is, de kans dat hij verder in het toernooi komt, groter is dan een tennisser die minder vaak gekozen is.
Dus als je een team samenstelt van tennissers die het vaakst gekozen zijn, heb je ook automatisch een sterk team.

aantal maal gekozen
Reply
#42
toch? Hup Fabio!
Reply
#43
zozo die Fog!
Reply
#44
Het lijkt er echt op dat Murray klop krijgt, wat ik eerder op de dag al voorspelde .
Reply
#45
Nr 1 onwaardig
Kei Nishikori





Reply
#46
Idd, 
De manier waarop is een echte vernedering.
Reply
#47
Zo slecht als vandaag heb ik hem zelden gezien en een Murray die de hele wedstrijd niet moppert/zeurt.....dan is er iets goed mis bij hem.
2-3-2
Reply
#48
Die is totaal opgebrand na die intense strijd met Djoko eind vorig jaar. Wat een verval. 

Mooi voor Fabio. Maar die kan er in de volgende ronde prima met 6-2 6-2 af. Je weet het niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Het is iig een van de slechtste nummers 1 van de afgelopen jaren.
Staat gewoon 11e in de race, onder Ramos, Sock en Carreno.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
(16-05-2017, 05:48 PM)rikbetert Wrote: Gaat lekker behalve Schwartzmann.
Er is ook duidelijk een verband te herkennen in hoe vaak een tennisser gekozen is en of hij nog in het toernooi zit.
Je kan derhalve zeggen dat wanneer een tennisser vaak gekozen is, de kans dat hij verder in het toernooi komt, groter is dan een tennisser die minder vaak gekozen is.
Dus als je een team samenstelt van tennissers die het vaakst gekozen zijn, heb je ook automatisch een sterk team.

aantal maal gekozen

Dat eerste is waar, maar voegt niet zoveel toe.
Dat tweede is te kort door de bocht. Als je hebt over de spelers uit de FTM subleague, dan klopt het, maar niet algemeen.
Kijk maar eens hoe vaak matige keuzes als Kyrgios, Wawrinka en Thiem zijn gekozen algemeen, en het verschil in de subleague.
Het gros van de deelnemers is natuurlijk niet zo goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Fognini speelt in de derde ronde in Rome tegen Alexander Zverev, al zouden privéomstandigheden voor een vroegtijdig einde van zijn toernooi kunnen zorgen.

Zijn vrouw Flavia Pennetta, de winnares van de US Open in 2015, kan elk moment bevallen van hun eerste kind. "De kans bestaat dat ik me plotseling ga terugtrekken op dit toernooi, dus ik geniet zoveel mogelijk van mijn zege op Murray", zei Fognini.
Reply
#52
Kei is alweer hersteld...wat een bikkel
Kei Nishikori





Reply
#53
Echt één van de fitste spelers van allemaal Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
En Nadal krijgt een Walkover...dan neem ik hem ook op RG niet...het gaat een keer fout in de eerste rondes  Angry
Kei Nishikori





Reply
#55
Prima dag tot nu toe. Je zou Potro niet hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Inderdaad een prima dag, maar het kan nog een super dag worden. Verder zou het prettig zijn als Sock en haas winnen...
Reply
#57
(17-05-2017, 08:08 AM)Ad Wim Wrote:
(16-05-2017, 05:48 PM)rikbetert Wrote: Gaat lekker behalve Schwartzmann.
Er is ook duidelijk een verband te herkennen in hoe vaak een tennisser gekozen is en of hij nog in het toernooi zit.
Je kan derhalve zeggen dat wanneer een tennisser vaak gekozen is, de kans dat hij verder in het toernooi komt, groter is dan een tennisser die minder vaak gekozen is.
Dus als je een team samenstelt van tennissers die het vaakst gekozen zijn, heb je ook automatisch een sterk team.

aantal maal gekozen

Dat eerste is waar, maar voegt niet zoveel toe.
Dat tweede is te kort door de bocht. Als je hebt over de spelers uit de FTM subleague, dan klopt het, maar niet algemeen.
Kijk maar eens hoe vaak matige keuzes als Kyrgios, Wawrinka en Thiem zijn gekozen algemeen, en het verschil in de subleague.
Het gros van de deelnemers is natuurlijk niet zo goed.

Ik kan niet zien wie de spelers uit de FMT subleague hebben gekozen, omdat ik niet tot die selecte groep behoor. Ik begrijp dat dat om harde pegels gaat. Kan ik me als een forumlid ook tot die subleague toevoegen?
Reply
#58
Doen we dit jaar niet. Dus je kunt er gewoon in, ww: FTMForum
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ai, Vesely heel dichtbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Kom op Pablos jullie kunnen mijn dag super maken!!!!
Reply


Forum Jump: