The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#91
Prima dat Zeballos door is alleen had ik gehoopt dat Goffin het Thiem lastig zou gaan maken..dan maar gewoon Djoko def Thiem dat is nog wel oke.
2-3-2
Reply
#92
Lekker van Zeb. 

Toch PCB moeten hebben. Hopelijk pakt raonic hem. 

Hup Rafa
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Goed gedaan Pablo Carreno-Busta!!!
Nadal ziet er ook goed uit. Straks nog Ramos en Schwartzman....
Reply
#94
Wat een overwinning van GOAT!!!!!

Vamos!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Allez Diego! pak hem.
Reply
#96
Dat zou mijn ftm seizoen wel compleet maken inderdaad
Kei Nishikori





Reply
#97
Diego Diego Diego Diego Diego
2-1 daar had ik niet op gerekend, dat zou een mooi kado zijn.
Reply
#98
Diego speelt bijna foutloos.
Mooi om te zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Voorspelbaar dit. Prima voor Thiem. Al wint die toch wel van Djoko. Als die al voorbij Pouille of Ramos komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het wordt natuurlijk gewoon Djoko def Thiem en Nadal def Djoko. Dan is rg prima. Waw en cuevas schrapen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima lijkt me dan wel heel optimistisch.
Ik denk dat Thiem minstens 50% heeft tegen deze Djoko.
Maar Nadal pakt daar sowieso finale onderin ja, dus meer dan een paar honderd punten verschil onderin wordt het ook niet.
Wawrinka is idd een stuk belangrijker. Als die finale haalt, wat prima mogelijk is, wordt het leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch geen onaardig toenooi tot nu toe. Nog 5 in het spel, 3 in de 180 punten en daar komt er morgen zeker 1 bij.
Reply
Ik zou over een paar dagen nog eens kijken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat ga ik zeker doen Ad.
Reply
Cilic gaat hier als een idioot tekeer

Wel handig volgen zo met zo weinig spelers

Benieuwd wanneer Potro mijn team nog kleiner maakt
Kei Nishikori





Reply
Hup Murray!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Potro mist een aantal sps. Kom op nou. 

Cuevas is niets tegen Verdasco. Erger je je toch kapot aan zo'n verdasco, wat een weggooier is dat toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Doodziek dit. Rampscenario.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
10-8 Murray ook gewoon. Nu staat ie er weer die vervelende Schot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad het is maar een spelletje en bovendien heb je al te veel gratis punten gekregen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Een spelletje dat jij onder een naam speelt die je geheim houdt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ah kijk. Ik heb the Fog niet deze week. Dan kan ie weer vlammen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo hou ik alleen Djoko over en die was ook niet best gisteren
Kei Nishikori





Reply
Zo Cuevas weg en Potro weg. Ik had geen belangen in die partijen, maar het is niet ongunstig voor ondergetekende.
Als Fog nu ook nog zou winnen? Maar goed WaW heb ik ook in mijn lineup, dankzij dat geweldige algoritme Hypocrite , maar Fog zou gunstiger zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Klasse Waw. Toch de belangrijkste.
Op naar de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-06-2017, 02:22 PM)Ad Wim Wrote: Doodziek dit. Rampscenario.

Je blijft de grootste malloot.
Doodziek omdat een spelertje onterecht een set verliest...  Sad 
en daarna kansloos is.
Wees blij met de 90 punten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Balen van die regen,Chung was me een partij on fire en was Nishikori aan het slopen. Die zal er morgen wel weer staan in 5 sets winnen schat ik zo in.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha, die buurs. Blijft lachen met dat gefrustreerde mannetje. Nog iets over een blessure?

Saaie dag vandaag, weinig echt belangrijks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ha Ha, wie is nou gefrustreerd...  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Chung godver, die kut regen gister! doodziek van! Rampscenario!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: