The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Dit mag Stanislas niet verliezen hoor, weg met die verdedigende Murray
Kei Nishikori





Reply
Kom op bolle, nu door !  Cool
2-3-2
Reply
Verkloot ie nou weer een break voorsprong?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja service loopt totaal niet
Kei Nishikori





Reply
Man man wat laat die krentenbol het weer liggen hier....2x break voorsprong Doh
2-3-2
Reply
Jezus joh, de wedstrijd van de gemiste kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
To distance, allez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, hoe kun je ernaast zitten.
Vintage Stan in de 5e. Je zou hem niet hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yes! Stanimal! In deze vorm ook 2000 mogelijk?

Vamos Rafa nu
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een koning!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lijkt me erg lastig qua vermoeidheid.
Maar als ie 3 sets zo speelt als de 5e...
Misschien als Thiem stunt vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De gehoopte finale. Thiem had iets eerder moet sneuvelen maar je kunt niet alles hebben. 
Nu hopen dat Stan in de finale wat over heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eitje voor rafa vrees ik, gun het hem van harte.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kansloos, wat een beest die Nadal!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
NID helaas. Saai toernooi, saai gravelseizoen.
Vanaf nu wordt het hopelijk weer een stuk leuker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaja dit is wel weer de oude Nadal hoor, ongelofelijk wat een overmacht.
Reply
Ben hem met de jaren meer gaan waarderen. Fenomeen hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is een fenomeen, maar het is toch niks vergeleken met nummer 18 van Roger op de AO.
Op Wimbledon gaat ie er waarschijnlijk weer in een vroege ronde af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer is voor mij de absolute GOAT. Door zijn spel, records, sportmanship en persoonlijkheid. 
Maar Nadal wint wel gewoon 10x RG hoor. In een tijdperk dat hoog aangeschreven staat. Met een Big 4. 
Fed en Nadal steken er voor mij echter ver bovenuit. Murray is nu nummer 1 en Djoko was een tijd lang onklopbaar, maar toch vind ik beide mannen de echte uitstraling missen van een vedette. Tennis in de afgelopen 10 jaar was en is Federer en Nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Qua sportsmanship steken Rafa en Djoko er ver bovenuit vergeleken met Fed hoor.
Reply
(11-06-2017, 10:16 PM)centre court Wrote: Federer is voor mij de absolute GOAT. Door zijn spel, records, sportmanship en persoonlijkheid. 
Maar Nadal wint wel gewoon 10x RG hoor. In een tijdperk dat hoog aangeschreven staat. Met een Big 4. 
Fed en Nadal steken er voor mij echter ver bovenuit. Murray is nu nummer 1 en Djoko was een tijd lang onklopbaar, maar toch vind ik beide mannen de echte uitstraling missen van een vedette. Tennis in de afgelopen 10 jaar was en is Federer en Nadal.

Ik vind het ook een fantastische prestatie, maar waarom is 10 zoveel beter dan 9? Ik zie nu allerlei mensen op Twitter die zeggen dat het de beste prestatie in de sportgeschiedenis is. Dat vind ik dus niet waar, dan vind ik 18 GSs beter. Of aantal weken op nummer 1, of aantal jaren eindigen als nummer 1. Ik vind dit meer een kunstje, op 1 vlak van de sport.
Ben het wel met je eens dat Djoko en zeker Murray nog niet in de schaduw staan van Federer en Nadal. Maar dat klopt ook met de cijfers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-06-2017, 03:17 AM)Overdune Wrote: Qua sportsmanship steken Rafa en Djoko er ver bovenuit vergeleken met Fed hoor.

Xtragaap4de

Djoko is grappig en sportief, maar loopt regelmatig te schreeuwen en tieren. Weet niet of je dat nou echt sportmanship kunt noemen.
Rafa is oké, maar zal geen moment lachen of klappen oid. Die zit helemaal in zijn cocon met z'n gekke maniertjes. Toch niet typisch sportmanship om je tegenstander steeds zo lang te laten wachten. En heb je hem tegen Carlos Ramos gezien dit toernooi?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat tieren is meer op henzelf gericht omdat het niet goed gaat. Het gaat mij erom hoe ze zich na afloop gedragen richting tegenstander na een nederlaag, Djoko en Nadal zijn daar een stuk beter in. Fed zal wel weer met zn pet diep over zn ogen naar excuses hebben gezocht na zn nederlaag tegen Haas.
Reply


Forum Jump: