The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De rit naar l'Alpe d'Huez
#31
rasmussen sluit aan bij menchov
Reply
#32
Rasmussen inmiddels ook bij Menchov.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#33
Ok mac , jij wint.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#34
\Big Grin/

menchov heeft wel pijn trouwens...een vrouw die bevalt is er niks bij

schleck rouwens gedemerreerd en gaat winnen
Reply
#35
Mac Wrote:\Big Grin/

menchov heeft wel pijn trouwens...een vrouw die bevalt is er niks bij

schleck rouwens gedemerreerd en gaat winnen

Desondanks gaat mijn Secret Weapon vandaag hele goede zaken doen... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
landis binnen nummer 4 samen met kloden en garzelli

leipheimer binnen op halve minuut van landis..
Reply
#37
Mooie winnaar. En Landis maakt geen vrienden....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#38
En Menchov houdt de schade beperkt, verliest een minuutje op Landis.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#39
Boogerd inmiddels ook binnen op zo'n drie en een halve minuut.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#40
de nieuwe Wrote:En Menchov houdt de schade beperkt, verliest een minuutje op Landis.

menchov moet juist tijd pakken vanwege de tijdrit. maar goed, het kan niet alle dagen fees zijn.

waarom maakt landis geen vrienden? ik vind het wel knap wat hij doet...
Reply
#41
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:En Menchov houdt de schade beperkt, verliest een minuutje op Landis.

menchov moet juist tijd pakken vanwege de tijdrit. maar goed, het kan niet alle dagen fees zijn.

waarom maakt landis geen vrienden? ik vind het wel knap wat hij doet...
Klopt, menchov had tijd moeten winnen gezien Landis normaal gesproken een betere tijdrit rijdt. Maar er komen nog 2 Alpenetappes, dus wie weet.
Landis rijdt inderdaad wel slim, maar zal zich niet populair maken door zijn laffe manier van rijden.
Reply
#42
Gadverdamme, we krijgen de lelijkste en meest laffe winnaar van de Tour ooit! Ik kots op Landis!!! Laffe hond!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#43
Lamme Lennie Wrote:Gadverdamme, we krijgen de lelijkste en meest laffe winnaar van de Tour ooit! Ik kots op Landis!!! Laffe hond!

ik zie nog niet zo wat laf is. hij moet het helemaal alleen doen en rijdt iedereen naar huis. vind ik echt knap.

dat hij lelijk is ben ik met je eens. :wink:
Reply
#44
Al het werk door Klöden laten doen vind ik behoorlijk laf, en dan helemaal nog 500m voor het einde aan kop gaan rijden en de bonificatieseconden willen pakken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
Lamme Lennie Wrote:Gadverdamme, we krijgen de lelijkste en meest laffe winnaar van de Tour ooit! Ik kots op Landis!!! Laffe hond!

Beaam, in het ravijn ermee en Klöden erachter aan!! Al heeft Andreas als enige echt goed gekoerst. Petje af voor hem, maar het blijft een Duitser.
Reply
#46
Respect voor Klöden hoor, die heeft al het werk gedaan! Maar Schleck is natuurlijk de held van de dag =D> =D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#47
Lamme Lennie Wrote:Respect voor Klöden hoor, die heeft al het werk gedaan! Maar Schleck is natuurlijk de held van de dag =D> =D> =D>

Mooie winnaar inderdaad!!!!

En met de 3e plaats van Garzelli ben ik ook wel blij. Even die laffe Landis van die bonusseconden afhouden.
Reply
#48
Ok, het is dus duidelijk: Landis wou vandaag het geel nog niet halen!!!! Wat een vertrouwen in zijn ploeg heeft ie dan zeg :roll:
Reply
#49
Lamme Lennie Wrote:Al het werk door Klöden laten doen vind ik behoorlijk laf, en dan helemaal nog 500m voor het einde aan kop gaan rijden en de bonificatieseconden willen pakken.

rustig, het was maar een vraag, ik moest het doen met de toursite. ik heb op de sportschool de samenvatting gezien en je hebt helemaal gelijk. :cheers:

wat een laffe eikel. hij wist natuurlijk dat ze op een gegeven moment merkx gingen oppikken, dat had de ploegleider tijdens de koers al gezegd (op zich een mooie tactiek als je ploeg verder kut is), maar hij heeft in de pyreneeen vreselijk geprofiteerd van het werk van boogerd en nu van t-mobile.

ik vond het niet slim van t-mobile om hem te brengen. laat hem het lekker zelf doen? wat kloden wel goed deed was even demarreren om merkx kwijt te raken. om vervolgens mazzoleni op te pikken (waarna landis weer kon volgen).

trouwens, nog zo'n nietszeggende follower is die leipheimer. ik hoop dat rabo morgen samen met een andere ploeg er lekker op losdemarreert.

en schleck is een koning!
Reply
#50
Leipheimer is zijn hele leven al een follower. Die doet inderdaad ook niets anders... Valt me nog mee dat ie kan (kon) tijdrijden in zijn eentje.

Morgen eerst aanvallen van Boogers, Rasmussen, wat CSC renners, wat T-mobile renners en nog een aantal, zodat Phonak daar achteraan mag gaan rijden en daarna kunnen Kloden, Menchov en Sastre om en om proberen van Landis weg te rijden.
Reply
#51
Ik kan me herinneren dat ze vroeger nog weleens zelf optraden tegen dit soort onsportieve wielrenners. Helaas hebben ze tegenwoordig geen fietspompje meer op de fiets.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Schitterend feest geweest, ben blij dit eens te hebben meegemaakt. Zelf ook de berg (ongetraind) opgefietst en ben van mening dat het zonder doping niet te doen is! :wink: Het was echt zo zwaar, dit is met geen enkele andere sport te vergelijken. Ik weet dat er forummers zullen zijn die zwaardere bergen hebben beklommen, maar aangezien dit 1 van de eerste keren was dat ik op een racefiets heb gezeten, ben ik toch zeer tevreden het te hebben gehaald! \Big Grin/

Er waren enorm veel Duitsers op de berg, was blij dat Kloden niet won want dan was de hel daar losgebarsten. Een leuke week geweest met veel bier en een ietwat tegenvallende Rabo-ploeg, maar dat heeft Rasmussen vandaag weer goed gemaakt!
Reply
#53
Matador! Wrote:Schitterend feest geweest, ben blij dit eens te hebben meegemaakt. Zelf ook de berg (ongetraind) opgefietst en ben van mening dat het zonder doping niet te doen is! :wink: Het was echt zo zwaar, dit is met geen enkele andere sport te vergelijken. Ik weet dat er forummers zullen zijn die zwaardere bergen hebben beklommen, maar aangezien dit 1 van de eerste keren was dat ik op een racefiets heb gezeten, ben ik toch zeer tevreden het te hebben gehaald! \Big Grin/

Er waren enorm veel Duitsers op de berg, was blij dat Kloden niet won want dan was de hel daar losgebarsten. Een leuke week geweest met veel bier en een ietwat tegenvallende Rabo-ploeg, maar dat heeft Rasmussen vandaag weer goed gemaakt!

Hoelang heb je er over gedaan?

Ik en Box zijn van plan om hetzelfde te doen alleen dan met target 1,5 uur.
Reply
#54
Deportivo Wrote:
Matador! Wrote:Schitterend feest geweest, ben blij dit eens te hebben meegemaakt. Zelf ook de berg (ongetraind) opgefietst en ben van mening dat het zonder doping niet te doen is! :wink: Het was echt zo zwaar, dit is met geen enkele andere sport te vergelijken. Ik weet dat er forummers zullen zijn die zwaardere bergen hebben beklommen, maar aangezien dit 1 van de eerste keren was dat ik op een racefiets heb gezeten, ben ik toch zeer tevreden het te hebben gehaald! \Big Grin/

Er waren enorm veel Duitsers op de berg, was blij dat Kloden niet won want dan was de hel daar losgebarsten. Een leuke week geweest met veel bier en een ietwat tegenvallende Rabo-ploeg, maar dat heeft Rasmussen vandaag weer goed gemaakt!

Hoelang heb je er over gedaan?

Ik en Box zijn van plan om hetzelfde te doen alleen dan met target 1,5 uur.

1 uur 58 minuten en 37 seconden om precies te zijn. Ben onderweg vaak gestopt om ff te praten met Nederlanders en omdat ik steenkapot zat bij de laatste bochten. Volgende x ga ik wat beter trainen en dan moet het mogelijk zijn om het in 1,5 uur te doen. Het doel was nu meer om het te halen dan om een tijd neer te zetten. Alleen op het laatst wilde ik het toch wel binnen de 2 uur doen en dat is gelukt!
Reply
#55
Deportivo Wrote:Hoelang heb je er over gedaan?

Ik en Box zijn van plan om hetzelfde te doen alleen dan met target 1,5 uur.

ik ben in 2004 op vakantie geweest naade Franse Alpen...we (5 heren, 2 dames) hebben toen meerdere cols opgereden met de racefiets (Alpe d'Huez, Les Deux Alpes, Galibier-2 zijdes, Madeleine, Lauteret)

Alpe d'Huez heb ik in die 2 weken 2 keer opgereden....getimed van bruggetje aan de voet tot het spandoek Arrivé in het dorp deed ik er 1 uur en 3 minuten over (1ste keer was 1 uur en 7 minuten), snelste van ons 7-en deed het in 58min

ik moet zeggen dat mijn conditie vrij aardig is (train 3x per week atletiek), en fietsen doe ik daar soms als hobby bij, maar meer dan 500km per jaar haal ik al niet...

foto'tje van mij in actie op de Alpe d'Huez:
[Image: alpedhuez2.jpg]
Reply
#56
Knappe tijden. Ik heb dus vorige week voor het eerst op een racefiets gezeten om ff te kijken hoe het werkt en alles en verder geen 1x getraind. Overigens is mijn tijd vanaf het bruggetje tot aan de finish van de etappe, dus nog zo'n 1,5 km verder :wink:
Reply
#57
Devlin Wrote:foto'tje van mij in actie op de Alpe d'Huez:
[Image: alpedhuez2.jpg]

Ja, op een tandem kan ik het ook! :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#58
Matador! Wrote:Knappe tijden. Ik heb dus vorige week voor het eerst op een racefiets gezeten om ff te kijken hoe het werkt en alles en verder geen 1x getraind. Overigens is mijn tijd vanaf het bruggetje tot aan de finish van de etappe, dus nog zo'n 1,5 km verder :wink:

de finish van de Tour-etappe was idd nog ongeveer 1,5 km verder...maar wij hebben dus het vot in het dorpje aangehouden...net voor het kleine tunneltje
Reply
#59
Lamme Lennie Wrote:Ja, op een tandem kan ik het ook! :lol:

zo beter :lol:

[Image: alpedhuez1.jpg]
Reply
#60
Devlin Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ja, op een tandem kan ik het ook! :lol:

zo beter :lol:

[Image: alpedhuez1.jpg]

wat kan er tegenwoordig veel met dat fotoshop he?

maar 1 uur 3 is wel heel strak. dat halen de meeste topsporters die door rabo uitgenodigd worden niet eens.

ikzelf denk dat ik niet bovenkom, ik had al moeite met de vaalserberg.
Reply


Forum Jump: