The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Tsja....

Daniil Medvedev heeft woensdag voor de nodige opschudding gezorgd in de tweede ronde van Wimbledon. De 21-jarige Rus gooide na zijn nederlaag tegen de Belg Ruben Bemelmans muntjes in de richting van de umpire. 

Medvedev knokte zich na een 2-0 achterstand in sets terug in de wedstrijd en ging in de beslissende vijfde set zelfs met 2-0 aan de leiding. Even later kreeg hij het echter aan de stok met umpire Mariana Alves.
De nummer 49 van de wereld was het niet eens met haar beslissingen en vroeg de toezichthouder om een andere umpire. Dat verzoek werd afgewezen, waarna de gefrustreerde Medvedev liefst vijf games op rij en uiteindelijk ook de wedstrijd verloor.
Terwijl Medvedev na de wedstrijd op baan 16 zijn spullen pakte, haalde hij muntjes uit zijn portemonnee en gooide die richting de stoel van de umpire. Zonder de muntjes weer op te rapen, verliet hij het gras in Londen.
Reply
Zag het gisteren op tv, echt belachelijke actie. Is al paar keer eerder wat hem gebeurt. Die gaat dus al zijn prijzengeld waarschijnlijk verliezen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Na vandaag alleen nog Federer over in de onderste helft. Hopelijk een verrassing van Rublev, Sela wordt niks tegen Isner maar heeft zijn 45 punten al binnen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dunt wel flink uit, gewoon geen een partij met belang in de 1e ronde.
Sowieso een saaie dag. Djoko en Federer NID. Ramos mag Rublev eruit tikken, voor de rest weinig boeiends.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benieuwd naar Sugatti
Reply
Lol, 125 mensen met Potro. Dat had ik nog niet eens gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis pakt toch ook Djokovic. Dat heb ik maandgavond al tegen CC via de app gezegd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Komop Dudi, finish it! Bijna niemand heeft hem!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb een Unibet op Gulbis en Mannarino staan.
Sugatti gaat het toch niet verzieken?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille week
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(06-07-2017, 04:21 PM)Stille Wrote: Gulbis pakt toch ook Djokovic. Dat heb ik maandgavond al tegen CC via de app gezegd

Haha, grapjas.
Zou ik je huis op inzetten dan, kun je de rest van je leven allerlei aftandse clubjes en vrouwentennis volgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idontgetit
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer begint lekker roestig
Reply
Maar herstelt t snel
Reply
Hij is warm hoor, lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rublev mist kans na kans in de 5e set

Maar ja, nu geblesseerd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-07-2017, 04:56 PM)Ad Wim Wrote:
(06-07-2017, 04:21 PM)Stille Wrote: Gulbis pakt toch ook Djokovic. Dat heb ik maandgavond al tegen CC via de app gezegd

Haha, grapjas.
Zou ik je huis op inzetten dan, kun je de rest van je leven allerlei aftandse clubjes en vrouwentennis volgen.

Zet niks meer in. Genoeg verdiend vandaag haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Ramos.
Je zou Thompson en Rublev hebben, hehe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Gilles en Marin begint ook goed.
Maar Tsonga belangrijkste vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi zo Cilic pakt 2e set.

Tsonga inderdaad belangrijkste dat die verliest Wink
Reply
Wat vind je van de H2H's van Cilic, Buurs? En de vorm van Nishi?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-07-2017, 04:16 PM)Ad Wim Wrote: Wat vind je van de H2H's van Cilic, Buurs? En de vorm van Nishi?

Zolang Cilic er met 360 punten uitgaat, vind ik het prima.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vamos GOAT!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zie genoeg tekenen dat Nadal kwetsbaar is. En dat ligt echt niet aan zijn tegenstander. Had hier gewoon de set moeten verliezen. 
In principe is ie gewoon favoriet voor de SF, maar laat het maar eens zien tegen een echte tegenstander. Zelfde geldt voor Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Khachanov had deze set moeten pakken maar gelukkig genoeg hoop gekregen door het spel van Nadal. 

Hup Jo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mayer had ook een set moeten pakken van cilic

En cilic verloor vandaag een aantal keer zijn service tegen een speler zonder backhand
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Querrey! Lekker begin
Reply
Lekker begin idd, Jo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alle kanalen walspartij Murray, lekker dan. Hopelijk Ziggo nu naar Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bam, warm en op Ziggo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: