The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport/Bastad/Umag
#1
Db is open


vervelend weekje zeg! komt niet echt lekker team uit
Reply
#2
De laatste Qualies zijn pas vlak voor de deadline bekend. Kan dat nog op tijd worden verwerkt? Als er nog spelers uit de top 150 zich qualificeren, gaat dan ook het budget nog omhoog?
Lastig denk ik voor je Mac. Ik zie het wel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Ik zal ze straks onderaan het schema zetten maar volgens mij is t maar een zeer beperkt aantal in de top150.

Nee budget gaat niet omhoog, is nooit zo met q's.
Reply
#4
Dit wordt een heel interessante week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Blijft jammer die bye voor de top 4 geplaatste spelers. Verwacht hierdoor geen grote verschillen in de top.
Reply
#6
Umag staat als hc toernooi(blauw icoontje) maar is gravel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
(17-07-2017, 09:09 PM)Jornstars Wrote: Blijft jammer die bye voor de top 4 geplaatste spelers. Verwacht hierdoor geen grote verschillen in de top.

Niet? Ik denk echt dat er 20 spelers zijn die de toernooien kunnen winnen en die kun je niet allemaal kiezen.
Ik verwacht honderden punten verschil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
zo team klaar. Missie volbracht. 12 spelers die voor mij 1175 punten gaan verdienen ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
Zo ik heb de top 10 meest gekozen spelers van de ftm forum subleague in mijn gelederen. Wie nog beweert dat ik een inferieur team heb is niet goed wijs :-P
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
(17-07-2017, 09:18 PM)Ad Wim Wrote:
(17-07-2017, 09:09 PM)Jornstars Wrote: Blijft jammer die bye voor de top 4 geplaatste spelers. Verwacht hierdoor geen grote verschillen in de top.

Niet? Ik denk echt dat er 20 spelers zijn die de toernooien kunnen winnen en die kun je niet allemaal kiezen.
Ik verwacht honderden punten verschil.

Spelers als Karlovic, Mannarino, Isner, Herbert, Fognini en Khachanov zijn heel aantrekkelijk door de waarde en bye. Zonder een bye verwacht ik grotere verschillen.
Reply
#11
Nr 5 geen team Doh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Ook de nummer 4 loopt wat punten mis met Fritz en Kozlov.
Reply
#13
(17-07-2017, 10:28 PM)Jornstars Wrote:
(17-07-2017, 09:18 PM)Ad Wim Wrote:
(17-07-2017, 09:09 PM)Jornstars Wrote: Blijft jammer die bye voor de top 4 geplaatste spelers. Verwacht hierdoor geen grote verschillen in de top.

Niet? Ik denk echt dat er 20 spelers zijn die de toernooien kunnen winnen en die kun je niet allemaal kiezen.
Ik verwacht honderden punten verschil.

Spelers als Karlovic, Mannarino, Isner, Herbert, Fognini en Khachanov zijn heel aantrekkelijk door de waarde en bye. Zonder een bye verwacht ik grotere verschillen.

Ik denk niet dat het door die byes komt, maar eerder door de toernooien die wijd open liggen. Kijk wat een verschillen, ook in de top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Lekker Fratangelo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Wim, we hebben, zonder overleg, nagenoeg hetzelfde team. Big Grin
Verschillen :
ik : Ramos en Opelka
jij : Laaksonen (erg laf) , verdasco , Lajovic

ben benieuwd wie aan het langste eind gaat trekken. Grappig is dat als het goed is Ramos, verdasco en Lajovic naar huis gaat sturen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
Kan wel om honderd punten gaan. Maar gekeken naar anderen valt het mee inderdaad.

Laaksonen is weliswaar laf, maar Cuevas heeft nogal grillen dit jaar, en 1.5 maand niet gespeeld.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik liever Cuevas had gehad ipv Laaksonen en Verdasco. Maar daar had ik € 11 te weinig voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Het lijkt wel uitverkoop in Newport. Veel punten voor bodemprijzen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
Ja, echt bizar. Daarom uiteindelijk ook voor Karlovic en Isner gegaan, ook al zijn die niet geweldig in vorm.
In deze draw zijn het dure jongens, maar vergeleken bij de andere draws en het toch wel vrij hoge budget, moet je ze mijns inziens hebben. Ze zijn met Mannarino de drie grootste favorieten, groter dan Cuevas of Carreno of Ramos in de andere toernooien. En die zijn net zo duur of duurder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Denk trouwens ook dat het zeldzaam is dat bijna de helft van de draw daar niet te kiezen is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(18-07-2017, 08:43 AM)rikbetert Wrote: Wim, we hebben, zonder overleg, nagenoeg hetzelfde team. Big Grin
Verschillen :
ik : Ramos en Opelka
jij : Laaksonen (erg laf) , verdasco , Lajovic

ben benieuwd wie aan het langste eind gaat trekken. Grappig is dat als het goed is Ramos, verdasco en Lajovic naar huis gaat sturen.

Weet trouwens niet of het zo'n goed teken is, dat we bijna hetzelfde team hebben...
Of presteerde je op gravel wel iets?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
(18-07-2017, 09:46 AM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2017, 08:43 AM)rikbetert Wrote: Wim, we hebben, zonder overleg, nagenoeg hetzelfde team. Big Grin
Verschillen :
ik : Ramos en Opelka
jij : Laaksonen (erg laf) , verdasco , Lajovic

ben benieuwd wie aan het langste eind gaat trekken. Grappig is dat als het goed is Ramos, verdasco en Lajovic naar huis gaat sturen.

Weet trouwens niet of het zo'n goed teken is, dat we bijna hetzelfde team hebben...
Of presteerde je op gravel wel iets?

hahahah.
Gras is niet mijn ding. Gravel ging wel goed. Volgens de scenariocalculator wordt ik gewoon weekwinnaar en jij eindigt op gepaste achterstand als 10de. (wel met een aantal mitsen)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#22
(18-07-2017, 09:42 AM)Ad Wim Wrote: Ja, echt bizar. Daarom uiteindelijk ook voor Karlovic en Isner gegaan, ook al zijn die niet geweldig in vorm.
In deze draw zijn het dure jongens, maar vergeleken bij de andere draws en het toch wel vrij hoge budget, moet je ze mijns inziens hebben. Ze zijn met Mannarino de drie grootste favorieten, groter dan Cuevas of Carreno of Ramos in de andere toernooien. En die zijn net zo duur of duurder.

De grootste club van mij komt uit newport. Hoop alle kwartfinalisten zo mee te pikken.
Snap daarom niet helemaal de taktiek van bijvoorbeeld 'tabellen tweede' Kraai, die van alle toernooien 4 spelers heeft (en van umag 5).
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#23
Wilden jullie de puntjes van A. Menendez-Maceiras niet?
Verder ook hier toch wel veel dezelfde spelers. enkel meer dan 1000 voor Isner, Karlo en Fognini
Kei Nishikori





Reply
#24
(18-07-2017, 09:31 AM)rikbetert Wrote: Het lijkt wel uitverkoop in Newport. Veel punten voor bodemprijzen.

Daarom daar ook veel kleintjes gepakt en geen Isner en Karlovic. Zo'n Isner gaat z'n eerste partij wrs spelen tegen Groth. Dat gaat per Tb om 1 of 2 punten. En Groth heeft dan al 3 potjes gespeeld. 
Dr Ivo heeft last van zijn schouder.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Hup troef Lajovic. Ik verwacht veel van je.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
(18-07-2017, 12:32 PM)centre court Wrote:
(18-07-2017, 09:31 AM)rikbetert Wrote: Het lijkt wel uitverkoop in Newport. Veel punten voor bodemprijzen.

Daarom daar ook veel kleintjes gepakt en geen Isner en Karlovic. Zo'n Isner gaat z'n eerste partij wrs spelen tegen Groth. Dat gaat per Tb om 1 of 2 punten. En Groth heeft dan al 3 potjes gespeeld. 
Dr Ivo heeft last van zijn schouder.

Maar die kleintjes kunnen er tegen iedereen af. Dat zag je gisteren met Kozlov en Fritz.
Dan liever de gevestigde jongens die hier goedkoop een toernooizege willen pakken.

En wanneer had Ivo dat? Zijn partij op Wimbledon is alweer 2 weken geleden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(18-07-2017, 11:18 AM)kooltje Wrote: Wilden jullie de puntjes van A. Menendez-Maceiras niet?
Verder ook hier toch wel veel dezelfde spelers. enkel meer dan 1000 voor Isner, Karlo en Fognini

Op zich wel, maar ik heb na 21:30 niet meer gekeken (GoT hè).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Lekker dan Lajovic, gaat m'n opvuller. Had ik liever Delbonis of Lacko voor gehad. Lul.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
(18-07-2017, 12:43 PM)Ad Wim Wrote: Hup troef Lajovic. Ik verwacht veel van je.

bye Lajovic....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
(18-07-2017, 12:50 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2017, 11:18 AM)kooltje Wrote: Wilden jullie de puntjes van A. Menendez-Maceiras niet?
Verder ook hier toch wel veel dezelfde spelers. enkel meer dan 1000 voor Isner, Karlo en Fognini

Op zich wel, maar ik heb na 21:30 niet meer gekeken (GoT hè).

Menendez was om 22.00 ook nog niet klaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: