The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Washington / Kizbuhel / Los Cabos
#31
Halys, supertroef!
Reply
#32
Ivo paupertje
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
(01-08-2017, 09:40 PM)rikbetert Wrote: welke blessure?
Ik lees dat soort dingen niet en daar heb ik nu voordeel van met kohl.


Hij gaf "geblesseerd" op tegen Mayer vorige week.

Al was het een hele rare situatie, geen behandeling niks, hij leek gewoon een beetje gefrustreerd te zijn en geen zin meer te hebben.
Reply
#34
Het was Karlo of Zverev dus die maakt niet zo heel veel uit. Een aantal heeft ze beiden dus prima. Dit wordt een rare week. Prima Polansky.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
bah vervelend wakker worden. Zverev M eruit, Karlovic eruit. Lacko eruit, maar laatste dat had ik ingecalculeerd....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#36
(02-08-2017, 08:13 AM)Mac Wrote:
(01-08-2017, 09:40 PM)rikbetert Wrote: welke blessure?
Ik lees dat soort dingen niet en daar heb ik nu voordeel van met kohl.


Hij gaf "geblesseerd" op tegen Mayer vorige week.

Al was het een hele rare situatie, geen behandeling niks, hij leek gewoon een beetje gefrustreerd te zijn en geen zin meer te hebben.

Oh dat was ik alweer vergeten, en hijzelf kennelijk ook Big Grin
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#37
Vandaag in kitzbuhl geen afzegging of tank van cuevas en of Fognini graag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
de bookmakers zeggen eerst dat nishikori op de derde plek staat voor de kansen om het toernooi te winnen en de potro op de vijfde.
En nu geven ze in een onderling duel tussen beide een grotere kans voor winnen van del Potro. Wat zijn dat voor een amateurs?

Ik denk trouwens dat over die winstkansen Kei een heel ander idee heeft en ik ook. hup Kei! (morgen pas overigens)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
(02-08-2017, 10:23 AM)centre court Wrote: Vandaag in kitzbuhl geen afzegging of tank van cuevas en of Fognini graag.

Inderdaad en ook nog hopen dat ze er zin in hebben.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#40
Heeft vooral met hth te maken uiteraard, 5-1 voor JMDP
Reply
#41
aha, zit dat zo. maar die 5-1 zijn 4 scores van meer dan 4 jaar geleden. De afgelopen twee jaar is het 1-1. Ach we zullen het wel zien heb geen belangen in die partij, anders dan dat het gunstig is dat de veel vaker gekozen jmdp eruit zou vliegen.

Vandaag zijn belangrijk : vesely - kohl en lorenzi - sousa en nog belangrijker struff - belucci.
Maar iedereen zal wel zijn eigen belangrijke partijen hebben....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#42
Nu weer wel die kohlschreiber. Wat een jankerd zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Wat een week en dat zonder Isner. Ivo man man, Haase man man en Vesely is een dubbelteller voor me met LTM troef. Die Kohlschreiber stond in finale Hamburg nb een set voor en gelijk in de 2e. Als je dan opgeeft dan moet er toch iets serieus aan de hand zijn....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Hij liet zich ook niet eens behandelen. Onbegrijpelijk dat je dan zomaar opgeeft terwijl je een finale van een 500 kan halen, in eigen land.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Heeft ie ooit een reactie gegeven daarop trouwens? Heb er niks over gelezen
Reply
#46
Ik ook niet. Wel benieuwd naar. Dit kan niet, in eigen land. Publiek was ook woest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
http://www.tennisworldusa.org/news/news/...urg-event/

Blijft dus beetje vaag maar hij blijft erbij dat ie geblesseerd was.
Reply
#48
(02-08-2017, 02:33 PM)Mac Wrote: http://www.tennisworldusa.org/news/news/...urg-event/

Blijft dus beetje vaag maar hij blijft erbij dat ie geblesseerd was.

Zijn deelname in Kitzbuhl noemt ie onzeker. Zijn lichaam en spieren doen al maanden pijn. 3 dagen later topfit. Engerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
En dan Cuevas, ook een verhaal. OK, de man is behoorlijk uit vorm en het is een risico om hem te nemen. 

Maar hij moet winnen van Ofner, Olivo en Lorenzi/sousa/melzer/giraldo om minimaal 150 punten te pakken. 

Nu direct een set achter tegen Ofner. Die verloor 2 weken geleden met 6-2 6-0 van Bemelmans in Scheveningen en verloor vorige week op een Challenger in Finland van Vatutin oa met een 6-0 set. Die kan echt niets op gravel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
cuevas heeft zich herpakt! Goed zo kohl, jammer struffie.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#51
(01-08-2017, 12:12 PM)rikbetert Wrote:
(01-08-2017, 10:51 AM)Ad Wim Wrote:
(01-08-2017, 07:27 AM)rikbetert Wrote: ik snap de so called 'laffe keuzes' deze week niet. Er waren er drie, maar die gaan er naar alle waarschijnlijkheid de volgende ronde af, wat ze toch niet zo een goede investering maakt. Of is dat onder het motto van beter 1 in de hand dan 10 in de lucht?
Op die manier kom je nooit bovendrijven.
Bij mij zit Haasse op het break even point. Als hij 45 punten scoort is hij de investering net waard. Dus dat is 45/888 = 0.05 punten per euro.
Lacko zit daar met 20 nu net op, dus over hem kan ik al tevreden zijn. Goed gedaan! Alles wat eronder zit is niet goed en dat zijn de 3 laffe keuzes dus.....

Zullen we over een paar dagen nog eens kijken?

Is goed Wim.
Hee Robin, wel effe wat beter je best doen hoor.

Nu al?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
(02-08-2017, 03:21 PM)Ad Wim Wrote:
(01-08-2017, 12:12 PM)rikbetert Wrote:
(01-08-2017, 10:51 AM)Ad Wim Wrote:
(01-08-2017, 07:27 AM)rikbetert Wrote: ik snap de so called 'laffe keuzes' deze week niet. Er waren er drie, maar die gaan er naar alle waarschijnlijkheid de volgende ronde af, wat ze toch niet zo een goede investering maakt. Of is dat onder het motto van beter 1 in de hand dan 10 in de lucht?
Op die manier kom je nooit bovendrijven.
Bij mij zit Haasse op het break even point. Als hij 45 punten scoort is hij de investering net waard. Dus dat is 45/888 = 0.05 punten per euro.
Lacko zit daar met 20 nu net op, dus over hem kan ik al tevreden zijn. Goed gedaan! Alles wat eronder zit is niet goed en dat zijn de 3 laffe keuzes dus.....

Zullen we over een paar dagen nog eens kijken?

Is goed Wim.
Hee Robin, wel effe wat beter je best doen hoor.

Nu al?

2 van de 3 zijn inderdaad al door. Waarom heb je dat niet voor de deadline gemeld?  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
ik heb ontdekt dat het live volgen van scores geen invloed heeft op de uitkomst van een partij.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#54
ofner is natuurlijk ook een speler van wereldklasse Bduh
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#55
Lachwekkend
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
wat een zak hooi die cuevas, die gaat op een zwarte lijst
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#57
Hehe, doei Cuevas. Heerlijk als voorgevoel goed uitpakt. Hopelijk bij Fognini ook. 

En 3 van de 3 laffe keuzes door is ook geinig. 
Alleen Vesely is zuur, maar dit verwacht je niet van Kohl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
dit is niet mijn week. tot volgende week... Angry
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#59
Heerlijke uitslagen in Washington. Doei Johnson, Harrison, Monfils en Kyrgios. 

Troeven Dimitrov en Muller door. Helaas Querrey en Zverev ook nipt. Maar ik ben tevreden met deze buit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
(02-08-2017, 10:36 PM)rikbetert Wrote: dit is niet mijn week. tot volgende week... Angry

Probeer vooral te leren van dit jaar. Volgend jaar sla je toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: