The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De 'Koninginnerit' met o.a. Le Galibier
#31
Prachtige ettappe .... wat een kloten heeft die Menchov, terwijl iedereen denkt dat Landis nog helemaal top is gewoon aanvallen ... dat ie daarna teruggepakt wordt door die klote-duitsers, die op dat moment voor de 2e !!!! plek rijden, is natuurlijk kut :letitallout:

Sio lacht zich helemaal suf, zeker omdat ie best kan tijdrijden. Ben benieuwd hoe hard T-Mobile de koers morgen gaat maken ... die moeten die ploeg van Sio helemaal kapot rijden morgen wil Kloden nog een kans maken.

Dessel krijgt een eervolle vermelding voor het zolang meedoen in de bergen, in de tijdrit verwacht ik hem niet meer....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#32
Box Brother Wrote:Prachtige ettappe .... wat een kloten heeft die Menchov, terwijl iedereen denkt dat Landis nog helemaal top is gewoon aanvallen ... dat ie daarna teruggepakt wordt door die klote-duitsers, die op dat moment voor de 2e !!!! plek rijden, is natuurlijk kut :letitallout:

Sio lacht zich helemaal suf, zeker omdat ie best kan tijdrijden. Ben benieuwd hoe hard T-Mobile de koers morgen gaat maken ... die moeten die ploeg van Sio helemaal kapot rijden morgen wil Kloden nog een kans maken.

Dessel krijgt een eervolle vermelding voor het zolang meedoen in de bergen, in de tijdrit verwacht ik hem niet meer....

k dacht dat het geen hele goeie tijdrijdr was, maar als je geel hebt rij je vast 2x zo snel. geldt vast ook voor sastre.

morgen moet t-mobile idd gigantisch aanvallen, lijkt me weer prachtig. als kloden iets kan terugpakken kan hij het in de tijdrit een end goed maken.

en dan te bedenken dat een maatje van me vroeg of ik meeging naar de joux plane, de laatste berg morgen, naast les gets. hij is er bij nu, ben toch wel een beetje jaloers.......
Reply
#33
Pereiro en Sastre kunnen beide redelijk tijdrijden. Mochten de verschillen zo blijven, zal Pereiro waarschijnlijk gewoon de Tour winnen. Als je hoog staat kan je opeens veel meer, zie Voeckler vorig jaar (of is dat alweer 2 jaar terug?), Dessel en gister en vandaag ook Pereiro.

Morgen weer een mooie etappe, met hopelijk een zinderend slot! Ik neem maar eens een middagje vrij.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Lamme Lennie Wrote:Pereiro en Sastre kunnen beide redelijk tijdrijden. Mochten de verschillen zo blijven, zal Pereiro waarschijnlijk gewoon de Tour winnen. Als je hoog staat kan je opeens veel meer, zie Voeckler vorig jaar (of is dat alweer 2 jaar terug?), Dessel en gister en vandaag ook Pereiro.

Morgen weer een mooie etappe, met hopelijk een zinderend slot! Ik neem maar eens een middagje vrij.

Ik zal mijn wekker maar weer op 13 uur zetten :razz: (en dat staat ie al 2 dagen)
Reply
#35
Genomico Wrote:Ik zal mijn wekker maar weer op 13 uur zetten :razz: (en dat staat ie al 2 dagen)
Knap dat je nog tot zo laat kan slapen met dit weer. :|
Reply
#36
Lamme Lennie Wrote:Ik neem maar eens een middagje vrij.

Toen ik dat las, heb ik meteen de vrijdag maar vrij genomen. Goed idee :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
prachtig verhaal in het ad over delgado, die perreiro kwam uitleggen dat hij de tour in de afdaling van de croix de fer kon winnen.

advies van pedro: zorg dat je de voorlaatste beklimming heel veel eet, het liefst zonder dat ze het zien. tijdens de (levensgevaarlijke) afdaling laat je een knecht als een gek koersen (het werd zandio), zo hard dat de concurrenten vergeten of geen tijd hebben om te eten. grote kans dat ze een hongerklop krijgen op de laatste beklimming.

=D> =D> =D> dit soort jean nelisse verhalen, daar smul ik dus van.
Reply
#38
Lamme Lennie Wrote:Pereiro en Sastre kunnen beide redelijk tijdrijden. Mochten de verschillen zo blijven, zal Pereiro waarschijnlijk gewoon de Tour winnen. Als je hoog staat kan je opeens veel meer, zie Voeckler vorig jaar (of is dat alweer 2 jaar terug?), Dessel en gister en vandaag ook Pereiro.

Morgen weer een mooie etappe, met hopelijk een zinderend slot! Ik neem maar eens een middagje vrij.

hopelijk laat herbert vanmiddag nog even weten hoe 't met zijn vader gaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
waf Wrote:prachtig verhaal in het ad over delgado, die perreiro kwam uitleggen dat hij de tour in de afdaling van de croix de fer kon winnen.

advies van pedro: zorg dat je de voorlaatste beklimming heel veel eet, het liefst zonder dat ze het zien. tijdens de (levensgevaarlijke) afdaling laat je een knecht als een gek koersen (het werd zandio), zo hard dat de concurrenten vergeten of geen tijd hebben om te eten. grote kans dat ze een hongerklop krijgen op de laatste beklimming.

=D> =D> =D> dit soort jean nelisse verhalen, daar smul ik dus van.

Fantastisch verhaal! Dit zijn de verhalen die je wil horen en lezen, wat de vader van Voeckler doet zal me een worst wezen.
Reply
#40
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Pereiro en Sastre kunnen beide redelijk tijdrijden. Mochten de verschillen zo blijven, zal Pereiro waarschijnlijk gewoon de Tour winnen. Als je hoog staat kan je opeens veel meer, zie Voeckler vorig jaar (of is dat alweer 2 jaar terug?), Dessel en gister en vandaag ook Pereiro.

Morgen weer een mooie etappe, met hopelijk een zinderend slot! Ik neem maar eens een middagje vrij.

hopelijk laat herbert vanmiddag nog even weten hoe 't met zijn vader gaat.

Haha, zal het verhaal van Zaaf ook nog komen, of is die al geweest?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#41
Deportivo Wrote:
waf Wrote:prachtig verhaal in het ad over delgado, die perreiro kwam uitleggen dat hij de tour in de afdaling van de croix de fer kon winnen.

advies van pedro: zorg dat je de voorlaatste beklimming heel veel eet, het liefst zonder dat ze het zien. tijdens de (levensgevaarlijke) afdaling laat je een knecht als een gek koersen (het werd zandio), zo hard dat de concurrenten vergeten of geen tijd hebben om te eten. grote kans dat ze een hongerklop krijgen op de laatste beklimming.

=D> =D> =D> dit soort jean nelisse verhalen, daar smul ik dus van.

Fantastisch verhaal! Dit zijn de verhalen die je wil horen en lezen, wat de vader van Voeckler doet zal me een worst wezen.

Pedro!! =D>
Reply


Forum Jump: