The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati (TMS)
#1
Database is open! succes!
Reply
#2
Top!

Potro is niet te kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
thanks, is hersteld
Reply
#4
Ik zie R Harrison bij de qualies , maar hij speelt nu ook tegen muller. Beiden kosten 1018 dus het gaat om dezelfde speler. In theorie kunnen mensen hem 2x kiezen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
T is zelfs een echte bug. Stel je kiest harrison in het bovenste deel en slaat team op. Wanneer je dan weer je team wilt aanpassen, is ook de qualifier harrison geselecteert en klaagt ftm over dat het budget is overschreven.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#6
Harrison inmiddels out dus uiteindelijk geen probleem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
(13-08-2017, 09:23 PM)rikbetert Wrote: Ik zie R Harrison bij de qualies , maar hij speelt nu ook tegen muller. Beiden kosten 1018 dus het gaat om dezelfde speler. In theorie kunnen mensen hem 2x kiezen.


Niet goed gekeken inderdaad, het was niet R Harrison in de q's maar C Harrison. Zal ik beter op letten volgende keer, wist nog niet van t bestaan van C
Reply
#8
Ben benieuwd of Roger komt opdagen nadat ie geblesseerd leek tegen Zverev. Nishikori in ieder geval out met een polsblessure.
Reply
#9
Roger gaat afzeggen denk ik. 

Daarom wat grote onzekere jongens als dimi en raonic genomen onderin. Grote punten te halen daar. 

Zverev laten liggen. Die zal toch niet 3 weken doortrekken? Had er deze week tegen gasquet al prima afgekund.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Dat Buurs Kyrgios niet heeft. Past precies in je profiel. Afwijkende redelijk goedkope troef met hoge top. Ik had m graag gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
(14-08-2017, 10:26 AM)centre court Wrote: Dat Buurs Kyrgios niet heeft. Past precies in je profiel. Afwijkende redelijk goedkope troef met hoge top. Ik had m graag gehad.

In de partij tegen zverev is hij weer meerdere keren behandeld aan zijn heup.
Hij kwakkelt al maanden en is bij lange niet fit.

Ben er bij Washington ook al ingetrapt.

Verder negatieve hth tegen de in goede vorm verkerende Anderson.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Interessante week dit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Deze week een pretteam. Ben op vakantie, kan niet terugvallen op de optimale selectie mbv mijn software. Hoop wel op Roger..
..
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#14
Cc je bent weer in raonic gestonken?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#15
(14-08-2017, 12:24 PM)rikbetert Wrote: Cc je bent weer in raonic gestonken?

Was een absolute no go, tot dat ik gisteren GOAT als een oude man over de baan zag strompelen. Die gaat afzeggen of tanken. Komt bij dat ik denk dat Zverev er deze week ook vroeg af gaat. Dan moet je jongens hebben die daar de (halve) finale kunnen halen. Daarom Raonic en Dimi. 
Zeer risicovol, maar ik denk dat het goed is. Kunnen grote verschillen komen deze week. 

De buurstactiek met veel halve had ook gekund. Coric Haase chung Nando Young tiafoe medvedev Edmund dat soort jongens. Maar die kunnen er ook allemaal R1 af. 

Ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Monfils!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
RBA! let op Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Dat mag Bautista wel even winnen ja. En dat gaat ie ook doen. 

Alleen zverev kan me heel erg pijn gaan doen. En verdasco is veel gekozen. Maar die verliest van iedereen toch? In dit stille jaar gaat die ouwe zverev ook gewoon van hem winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Bovendien heb ik t gevoel dat de baan in Montreal vrij traag was waardoor er aantal verrassende uitslagen waren.
Reply
#20
Heel interessante week dit. 

Kwam na nieuws Federer niet aan een team met halve jongens waar ik echt tevreden over was, dus maar voor Nadal gegaan. Tikkie riskant maar lijkt me topfavoriet als Federer en Zverev inderdaad afzeggen/tanken. Nadal zal ook nog wel wat potjes in de benen willen hebben voor de US Open. 

Vamos!

Verder nog wat geinige keuzes In Ferrer en Monfils. Rest was mustpick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Is federer nou al bevestigd dat die niet meedoet dan?
Reply
#22
Volgens mij niet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
(14-08-2017, 04:04 PM)Mac Wrote: Is federer nou al bevestigd dat die niet meedoet dan?

Hij mag best eerst even Khachanov en Sock eruit kegelen en daarna opgeven. 
Zverev mag wel direct afzeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Niet normaal hoeveel kansen young mist
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Federer heeft zich afgemeld, zie ik nu op Teletekst. Nadal nieuwe nummer 1.
Reply
#26
Had nog wel even van Sock mogen winnen maar iig blij dat ik vanochtend nog even gekeken heb.
Nou Nadal, sta maar op. Eindelijk kans om iets op hc te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Hoop dat buurs keihard afgestraft wordt voor zijn laffe tactiek. 1 buursweek is wel voldoende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Thxs Ad

Paire is aan het tanken
Lekker dan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Schandalig Paire!!!!

Hij lijkt alles bewust in het net te slaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Paire klapt na een winner voor zn tegenstander  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: