The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati (TMS)
#31
Gokjes worden hard afgestraft. Medvedev 2x break voor, set uitserverend maar nee hoor.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Monfils out is wel heel kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Omg, niet te geloven allemaal
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Nou idd, een 0 uit 4 lonkt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Ziek ook echt, niet op te managen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Blij dat ik voor Nadal ben gegaan. Anders wist je blijkbaar van gekkigheid niet wat te kiezen met al dat geld. Zoveel Verdasco, Chung, Paire, Medvedev, Young, Marterer, Edmund. Zelfs in de top  Idontgetit
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Geen Nadal, Anderson en Querrey en toch nog 10 uit 10  Cool
Reply
#38
Je zal maar een team hebben met Federer, Nishikori en Monfils  Bduh

Al wel zeker dat Zverev komt?
Reply
#39
Zou onverantwoord zijn om zo'n jochie 3 volle weken te laten spelen. Terwijl over ruim 1,5 week het hoofddoel begint. Zit toch ook een coach bij?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
CC week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
4 potten, 4x wint de verkeerde speler de eerste set. Ok.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Anderson slaat 2 aces per game maar is nog steeds kansloos?! Dolgo weer eens on fire vanuit het niks?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Jazeker ! Doei Anderson
Lekker troef Dog  Cool
2-3-2
Reply
#44
(14-08-2017, 10:26 AM)centre court Wrote: Dat Buurs Kyrgios niet heeft. Past precies in je profiel. Afwijkende redelijk goedkope troef met hoge top. Ik had m graag gehad.

Toch Kyrgios moeten nemen dus. Ik was er al bang voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
(15-08-2017, 06:47 PM)Kraai Wrote: Jazeker ! Doei Anderson
Lekker troef Dog  Cool

Jij hebt Dolgo ipv Anderson? Dat maakt het wel extra zuur deze.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Yep  Wink
2-3-2
Reply
#47
(14-08-2017, 12:48 PM)centre court Wrote:
(14-08-2017, 12:24 PM)rikbetert Wrote: Cc je bent weer in raonic gestonken?

Was een absolute no go, tot dat ik gisteren GOAT als een oude man over de baan zag strompelen. Die gaat afzeggen of tanken. Komt bij dat ik denk dat Zverev er deze week ook vroeg af gaat. Dan moet je jongens hebben die daar de (halve) finale kunnen halen. Daarom Raonic en Dimi. 
Zeer risicovol, maar ik denk dat het goed is. Kunnen grote verschillen komen deze week. 

De buurstactiek met veel halve had ook gekund. Coric Haase chung Nando Young tiafoe medvedev Edmund dat soort jongens. Maar die kunnen er ook allemaal R1 af. 

Ben benieuwd.

Man man man. Wat een drama weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Dat zat erin. Wees blij dat ongeveer al die alternatieven verliezen. 

Alleen maar blijer met Nadal. 
Al is Zverev wel in Cincinnati. Gaat ook gewoon dubbelen vandaag.
Die mag er nog af en dan mag Nadal het afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
(15-08-2017, 07:11 PM)Ad Wim Wrote: Dat zat erin. Wees blij dat ongeveer al die alternatieven verliezen. 

Alleen maar blijer met Nadal. 
Al is Zverev wel in Cincinnati. Gaat ook gewoon dubbelen vandaag.
Die mag er nog af en dan mag Nadal het afmaken.

Dat zat erin? Speelde gewoon slecht. Heeft volgens mij nooit over een blessure gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Wat een week weer. Enige doel is als beste eindigen voor managers met Federer. Wel blij dat hij niet de enige is die verstek laat gaan. Ook al kon ik het weten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#51
Speelde Canada toch alleen maar omdat het thuis was? Zijn wedstrijd werd uitgesteld omdat ie toen geblesseerd was. Volgens mij hier ook gepost.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
pic.twitter.com/UN9FgTb0SA
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Wat een week

Edmund had easy de kwartfinale moeten halen
coric kon gratis 90 punten binnen harken

monfils had met 2 vingers in de neus de halve finale gehaald
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Je kunt er echt werkelijk geen pijl op trekken. Het is nu al bekend dat er minimaal 2 prutsers in de QF komen. 
Niet te zeggen welke managers hier dik gaan winnen en wie dik verliezen. Iedereen heeft nog wel ergens een verdwaalde troef.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Inderdaad nog een hoop mogelijk maar ik heb wel vertrouwen in troeven Ferrer, Isner en Nadal. 
Zverev is nog steeds de sleutel, maar ik denk dat Isner die sowieso wel kan hebben hier. 
Als Nadal dan het toernooi niet wint, wint ie nooit meer iets groots op HC. 

Potro moet het hele laatste kwart opvegen, maar daar heb ik minder vertrouwen in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ik zie Nadal nog niet zo snel voorbij Gasquet, Muller en Kyrgios komen op hard court. Alle hoop op Khachanov, Kyrgios, Muller en in mindere mate Tipsy.
Reply
#57
Isner was schijnbaar erg goed geweest vannacht. Dat geeft hoop. Ook meteen de laatste die zverev van een nieuwe finaleplaats kan houden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Toch lekker als bijna 10000 van je 17000 budget niet komt opdagen...maar goed het had erger gekund. Ik had ook nog Nishi kunnen hebben
Reply
#59
Komt gene einde aan deze ellendige week. Krijg je ene boost dat spelers eruit gaan en dan raak je RBA weer kwijt aan fucking Donaldson. RBA de stabiele subtopper..... black listed
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Nadal sinds 2008 geen set verloren van Gasquet, dus dit moet zelfs roestig geen probleem zijn.

Benieuwd of er vandaag weer geen pijl op te trekken is. Toch wel wat belangrijke potjes waarin mijn spelers allemaal dik favoriet zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: