The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati (TMS)
#61
Meteen belangrijk. Hup Beest(mag geen probleem zijn) en Dimi!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Die Ferrer joh, kan het ooit makkelijk?
Spaar je krachten nou gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Haha een dubbele break voorsprong weggeven. Pak Ferrer dan maar troef Tipsarevic!
Reply
#64
Hmm Beest heeft naar Ad Wim geluisterd.
Reply
#65
Zverev doei doei
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Vooral ook nog gaan dubbelen Zverev na 2 zware weken ... Bduh
Deze nederlaag betekent ook meteen een finale plek voor Isner ben ik bang Sad
2-3-2
Reply
#67
Hop, doei slechte keus Zverev, doei laffe keus Muller en easy Rafa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Wtf muller en querrey
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
lol, zo ik ben klaar voor de week.
Reply
#70
(17-08-2017, 08:07 AM)Mac Wrote: lol, zo ik ben klaar voor de week.

Haha dit is wel vrij extreem ja.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
De grote vraag is nu. Hoe gaan we er voor zorgen dat Nadal niet de 1000 punten gaat pakken?

Ramos gaat het niet doen, Kyrgios kan mits on fire, Thiem kan maar lijkt op hc lastig te worden, isner/Potro/dimi in de finale gaan hem ook niet pakken. 
Lastigste tegenstander voor m is Kyrgios, maar is hij al ver genoeg? Maakt wel een goede indruk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Alleen mits topfit, en dat is ie volgens mij niet. 
Denk dat het al lastig kan worden tegen Ivo. 

Nadal speelde goed, schijnt, al is Gasquet geen graadmeter voor hem. Denk dat Thiem en Kyrgios hem kunnen hebben. Mits on fire. 

Ik zou me richten op Potro-Dimitrov als ik jou was. H2H geeft hoop maar ik blijf het moeilijk vinden om te vertrouwen op die lange.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Alles kapot, alleen Potro en Ferrer nog over. De slechtste week ever, kan niet missen. En dat precies als ik ergens voor mee doe Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
(17-08-2017, 09:34 AM)Ad Wim Wrote: Alleen mits topfit, en dat is ie volgens mij niet. 
Denk dat het al lastig kan worden tegen Ivo. 

Nadal speelde goed, schijnt, al is Gasquet geen graadmeter voor hem. Denk dat Thiem en Kyrgios hem kunnen hebben. Mits on fire. 

Ik zou me richten op Potro-Dimitrov als ik jou was. H2H geeft hoop maar ik blijf het moeilijk vinden om te vertrouwen op die lange.

Dimitrov is cruciaal voor mij ja. 90 of 360/600.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
(17-08-2017, 10:09 AM)Kraai Wrote: Kyrgios is de enige die Nadal kan pakken voor de finale...en gaat ook gebeuren denk ik.

Als Nadal wint ben jij gevlogen en zijn Ad en Jorn weer terug in de top.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Mac, bizar toch dat een team met alleen Basilashvili al meer punten zou opleveren dan jouw team met Federer, Raonic, A. Zverev, Querrey, Anderson en Young  Idontgetit
Reply
#77
Big Grin Idontgetit Idontgetit
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Haha ja he, nou is Federer natuurlijk wel beetje mn eigen schuld, en nam ik een (bewust) risico'tje met Raonic maar dit is wel vrij extreem.
Reply
#79
(17-08-2017, 10:12 AM)centre court Wrote:
(17-08-2017, 10:09 AM)Kraai Wrote: Kyrgios is de enige die Nadal kan pakken voor de finale...en gaat ook gebeuren denk ik.

Als Nadal wint ben jij gevlogen en zijn Ad en Jorn weer terug in de top.

Daarom deed ik het voornamelijk. In het begin van de week zag Ik het nog als risico maar dat valt nu wel mee. Ik verlies eigenlijk op weinig mensen echt veel als ie alsnog faalt, maar kan wel heel veel winnen bij toernooiwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Het is dan ook een week die 1x per jaar voorkomt

Ad week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
Mag het een keer?
En daarvoor moet ie wel winnen, zover is het nog lang niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ben wel benieuwd naar de US Open die er aan komt. Met al die geblesseerden kan dat een grote loterij worden en een stuk kleiner budget.
Reply
#83
(17-08-2017, 10:12 AM)centre court Wrote:
(17-08-2017, 10:09 AM)Kraai Wrote: Kyrgios is de enige die Nadal kan pakken voor de finale...en gaat ook gebeuren denk ik.

Als Nadal wint ben jij gevlogen en zijn Ad en Jorn weer terug in de top.

Ik geef Kyrgios toch echt een goede kans tegen Nadal (als het zover komt) en zelfs als Nadal het toernooi zou winnen dan pak jij bijv bij een halve finale dimi-isner, wat heel goed mogelijk is, al meer punten dan ik en je hebt ook nog Ferrer...dus denk eerder dat jij over mij heen vliegt.
2-3-2
Reply
#84
Niet zo indekken, Kraai. Je bent geen buurs.
Natuurlijk is Nadal dik favoriet om dit toernooi te winnen, en ook in de losse partij tegen Kyrgios. Je doet net alsof ie underdog is. 
Het moet nog allemaal gebeuren, maar the odds are in our favour.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Natuurlijk is Nadal de favoriet bij de bookies...ik zeg alleen dat ik denk dat (een fitte)Kyrgios een goede kans maakt.
2-3-2
Reply
#86
Klasse Dimi. Hup Beest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Nu wel hoor, die Dimitrov. Potro verkloot 4-1 in 2e set.  Cc week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Prima Beest, die was ook belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Je zal alleen Ferrer nog hebben. Wat een gefaal van mijn kant
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Je hebt de laatste maanden geluk voor 2 jaar gehad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: