The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De laatste alpenrit
#31
De finish zal inderdaad over ongeveer een uur zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Vamos Sastre!! De enige renner die nog geen slechte dag heeft gehad en mijn inziens de beste klimmer van iedreeen is, kan hier de tour gaan winnen. Komop!! Ok, ik ben ook fan van Pereiro, maar dadelijk gaat het Landis of Klöden worden en dat zou toch wel een kleine ramp zijn. Alhoewel die laatste wel erg door het ijs zakt vandaag; tenminste daar ziet het er naar uit.
Reply
#33
Als Landis het geel pakt heeft hij het na deze rit dik en dik verdiend, wat slippertjes en die arrogante houding (hebben veel amerikanen) ten spijt wat hij nu laat zien is echt ongelovelijk.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#34
Na dagenlang Landis Laffe Landis te hebben genoemd, naar aanleiding van de etappe van vandaag neem ik het ff terug.Wat hij vandaag deed was klasse !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#35
Wat een koning, die Landis! Ik had eigenlijk nooit zo'n hekel aan hem als jullie, hij heeft gewoon een slecht team. Des te knapper dat hij zoiets flikt. Hij mag hem van mij nu ook zeker winnen.

Zelden zo'n ontzettende leuke Tour gezien, super!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ad Wim Wrote:Wat een koning, die Landis! Ik had eigenlijk nooit zo'n hekel aan hem als jullie, hij heeft gewoon een slecht team. Des te knapper dat hij zoiets flikt. Hij mag hem van mij nu ook zeker winnen.

Zelden zo'n ontzettende leuke Tour gezien, super!
Niet generaliseren, joh. Ik heb geen hekel aan 'm , vind alleen dat ie laf koerst(e). :lol:
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Wat een koning, die Landis! Ik had eigenlijk nooit zo'n hekel aan hem als jullie, hij heeft gewoon een slecht team. Des te knapper dat hij zoiets flikt. Hij mag hem van mij nu ook zeker winnen.

Zelden zo'n ontzettende leuke Tour gezien, super!

Wat een verrassing :roll:
Reply
#38
3 man binnen de 30 seconden. :| daar kan zelfs dat spannende eind tussen lemond en fignon niet tegenop....
Reply
#39
Oke, een aantal mensen hadden een hekel aan hem; ik hoor iig alleen maar negatieve geluiden. Ik vind het een leuke gast, maar vond ook dat hij inderdaad niet al te veel aanviel. Maar dat is niet zo gek als je de beste bent, dan hoef je niet aan te vallen. Bovendien had hij geen team om als springplank te dienen. En toch staat hij er weer en heeft hij de beste papieren om te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een koning, die Landis! Ik had eigenlijk nooit zo'n hekel aan hem als jullie, hij heeft gewoon een slecht team. Des te knapper dat hij zoiets flikt. Hij mag hem van mij nu ook zeker winnen.

Zelden zo'n ontzettende leuke Tour gezien, super!

Wat een verrassing :roll:
Leg jij dan maar eens uit waarom je zo'n hekel aan hem hebt. Net alsof Pereiro zoveel aangevallen heeft deze Tour...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Wat een geweldige etappe! Landis wint gewoon alsnog de Tour, of er moeten hele rare dingen gebeuren. Mooiste Tour in jaren, dankzij dokter Fuentes en het ontbreken van Lance.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Zo zie je maar weer dat alcohol meer mogelijk maakt dan je lief is :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
tour is nu toch echt beslist. landis is een koning in tijdrijden, sastre en pereiro echt stukken minder. hij staat er veels te kort op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
centre court Wrote:tour is nu toch echt beslist.
Niet te vroeg juichen. Gister gaf je nog geen cent voor Landis. Je weet maar nooit.
Reply
#45
Menchov is wat mij betreft nu toch echt door het ijs gezakt. 3 dagen na elkaar niet met de allerbesten mee kunnen...jammer. En ook jammer dat Boogerd niet eerder voor eigen roem mocht rijden. Wellicht had er dan nog wat meer in gezeten, ik vind 'm namelijk erg sterk deze tour.(dromen mag). Misschien wel z'n beste tour ooit.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#46
Op 1998 na, toen hij 5e werd. Toen zat hij in elke bergrit mee. Ik vind het ook jammer dat hij zo hard moest werken en dat er nauwelijk rendement kwam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een koning, die Landis! Ik had eigenlijk nooit zo'n hekel aan hem als jullie, hij heeft gewoon een slecht team. Des te knapper dat hij zoiets flikt. Hij mag hem van mij nu ook zeker winnen.

Zelden zo'n ontzettende leuke Tour gezien, super!

Wat een verrassing :roll:
Leg jij dan maar eens uit waarom je zo'n hekel aan hem hebt. Net alsof Pereiro zoveel aangevallen heeft deze Tour...

Hij heeft meer aangevallen dan Landis, want Pereiro heeft namelijk er al een half uur mee gepakt. En als je in het geel staat hoef je niet aan te vallen. Dat zou alleen stom zijn. Landis heeft in verhouding met die 30 minuten slechts 5-7 minuutjes gepakt. En laten we vorig jaar niet vergeten toen Pereiro keer op keer er vandoor ging en niet voor niet de meest strijdlustigste renner was!! Daar kan Landis niet tegenop. Aan Klöden heb ik een hekel omdat het een Duitser is en veels te afhankelijk van zijn team. Landis is een arrogante kwal. Dus toch geen wonder dat ik voor de aanvallende Sastre en Pereiro ben?!
Reply
#48
Ad Wim Wrote:Op 1998 na, toen hij 5e werd. Toen zat hij in elke bergrit mee. Ik vind het ook jammer dat hij zo hard moest werken en dat er nauwelijk rendement kwam.

in 1998 was hij zelf kopman toch ? .... Nu was aan het begin van de Tour duidelijk dat Rasmussen voor de bollen ging, Menchov kopman en Boogerd een superknecht voor de bergen. Als dan halverwege blijkt dat Menchov goed is en Boogerd super is het te laat om daar iets aan te doen. Ik denk dat Menchov zonder Boogerd buiten de top 10 was gevallen .. nu kan hij, met een beetje goede tijdrit, misschien nog wel het podium halen. Ook al is dat laatste onwaarschijnlijk.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#49
de nieuwe Wrote:
centre court Wrote:tour is nu toch echt beslist.
Niet te vroeg juichen. Gister gaf je nog geen cent voor Landis. Je weet maar nooit.

ik ben ook niet voor landis. integendeel. hoop dat ie 'm nog verliest maar dat is niet reeel als je de tijdrit-capaciteiten bekijkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Box Brother Wrote:
Ad Wim Wrote:Op 1998 na, toen hij 5e werd. Toen zat hij in elke bergrit mee. Ik vind het ook jammer dat hij zo hard moest werken en dat er nauwelijk rendement kwam.

in 1998 was hij zelf kopman toch ? .... Nu was aan het begin van de Tour duidelijk dat Rasmussen voor de bollen ging, Menchov kopman en Boogerd een superknecht voor de bergen. Als dan halverwege blijkt dat Menchov goed is en Boogerd super is het te laat om daar iets aan te doen. Ik denk dat Menchov zonder Boogerd buiten de top 10 was gevallen .. nu kan hij, met een beetje goede tijdrit, misschien nog wel het podium halen. Ook al is dat laatste onwaarschijnlijk.
Ja, dat klopt, natuurlijk was dat van tevoren bekend. Maar dan nog vind ik het jammer dat Boogerd dus orders had. Ik had hem liever in een vrije rol gezien, maar dat zat er inderdaad niet in. Al mocht Rasmussen gisteren wel gewoon weg, die is gewoon wat brutaler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Of wat slimmer. anders hadden ze nu geen bollentrui gehad en de etappezege van rasmussen gemist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Ad Wim Wrote:
Box Brother Wrote:
Ad Wim Wrote:Op 1998 na, toen hij 5e werd. Toen zat hij in elke bergrit mee. Ik vind het ook jammer dat hij zo hard moest werken en dat er nauwelijk rendement kwam.

in 1998 was hij zelf kopman toch ? .... Nu was aan het begin van de Tour duidelijk dat Rasmussen voor de bollen ging, Menchov kopman en Boogerd een superknecht voor de bergen. Als dan halverwege blijkt dat Menchov goed is en Boogerd super is het te laat om daar iets aan te doen. Ik denk dat Menchov zonder Boogerd buiten de top 10 was gevallen .. nu kan hij, met een beetje goede tijdrit, misschien nog wel het podium halen. Ook al is dat laatste onwaarschijnlijk.
Ja, dat klopt, natuurlijk was dat van tevoren bekend. Maar dan nog vind ik het jammer dat Boogerd dus orders had. Ik had hem liever in een vrije rol gezien, maar dat zat er inderdaad niet in. Al mocht Rasmussen gisteren wel gewoon weg, die is gewoon wat brutaler.

Niet echt, het hele seizoen van Rasmussen is, in tegenstelling tot die van Boogerd, afgesteld op de Tour en de bollen-trui. Hij stond er het best voor en gisteren was de rit met de meeste punten voor die trui. Als hij die trui nog steeds wilde moest hij wel van voren mee zijn. Geen tui betekend een verloren seizoen terwijl Boogerd het toch vooral van de klassiekers moet hebben.

Neemt niet weg dat ook ik Boogerd liever vrij had gezien al was het alleen maar omdat ook hij misschien die bollentrui had kunnen winnen. Al met al was het dus logisch dat dit scenario zich afspeelde.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#53
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een koning, die Landis! Ik had eigenlijk nooit zo'n hekel aan hem als jullie, hij heeft gewoon een slecht team. Des te knapper dat hij zoiets flikt. Hij mag hem van mij nu ook zeker winnen.

Zelden zo'n ontzettende leuke Tour gezien, super!

Wat een verrassing :roll:
Leg jij dan maar eens uit waarom je zo'n hekel aan hem hebt. Net alsof Pereiro zoveel aangevallen heeft deze Tour...

Hij heeft meer aangevallen dan Landis, want Pereiro heeft namelijk er al een half uur mee gepakt. En als je in het geel staat hoef je niet aan te vallen. Dat zou alleen stom zijn. Landis heeft in verhouding met die 30 minuten slechts 5-7 minuutjes gepakt. En laten we vorig jaar niet vergeten toen Pereiro keer op keer er vandoor ging en niet voor niet de meest strijdlustigste renner was!! Daar kan Landis niet tegenop. Aan Klöden heb ik een hekel omdat het een Duitser is en veels te afhankelijk van zijn team. Landis is een arrogante kwal. Dus toch geen wonder dat ik voor de aanvallende Sastre en Pereiro ben?!
Kom op zeg, laten we nou niet te veel gewicht hangen aan die ontsnapping van Pereiro. Dat was een foutje van het peloton en met name Phonak.
Bergop aanvallen doe je helemaal zelf en dan ben je op jezelf aangewezen. Sastre is daar inderdaad de beste en meest constante in deze Tour. Pereiro heeft vrij vaak moeten passen en heeft vooral aangeklampt. Hij is zelf nooit gegaan bergop. Dat vind ik toch jammer. Landis heeft iig vandaag nog aangevallen in een stuk zwaardere etappe dan die van Pereiro.
Maar ik vind Pereiro ook wel cool, hoor, maar niet cooler dan Landis. Boogerd is natuurlijk de coolste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Box Brother Wrote:
Ad Wim Wrote:
Box Brother Wrote:
Ad Wim Wrote:Op 1998 na, toen hij 5e werd. Toen zat hij in elke bergrit mee. Ik vind het ook jammer dat hij zo hard moest werken en dat er nauwelijk rendement kwam.

in 1998 was hij zelf kopman toch ? .... Nu was aan het begin van de Tour duidelijk dat Rasmussen voor de bollen ging, Menchov kopman en Boogerd een superknecht voor de bergen. Als dan halverwege blijkt dat Menchov goed is en Boogerd super is het te laat om daar iets aan te doen. Ik denk dat Menchov zonder Boogerd buiten de top 10 was gevallen .. nu kan hij, met een beetje goede tijdrit, misschien nog wel het podium halen. Ook al is dat laatste onwaarschijnlijk.
Ja, dat klopt, natuurlijk was dat van tevoren bekend. Maar dan nog vind ik het jammer dat Boogerd dus orders had. Ik had hem liever in een vrije rol gezien, maar dat zat er inderdaad niet in. Al mocht Rasmussen gisteren wel gewoon weg, die is gewoon wat brutaler.

Niet echt, het hele seizoen van Rasmussen is, in tegenstelling tot die van Boogerd, afgesteld op de Tour en de bollen-trui. Hij stond er het best voor en gisteren was de rit met de meeste punten voor die trui. Als hij die trui nog steeds wilde moest hij wel van voren mee zijn. Geen tui betekend een verloren seizoen terwijl Boogerd het toch vooral van de klassiekers moet hebben.

Neemt niet weg dat ook ik Boogerd liever vrij had gezien al was het alleen maar omdat ook hij misschien die bollentrui had kunnen winnen. Al met al was het dus logisch dat dit scenario zich afspeelde.
Rasmussen was in het begin niet sterk genoeg en liet zich regelmatig aftroeven in sprints op cols. Hij heeft het eigenlijk aan zichzelf te danken dat hij er aan het eind nog zo om moet vechten. Wel knap dat hij het dan wel kan.
Toch is Rasmussen eergisteren naar Breukink gegaan en heeft gewoon mede gedeeld dat hij ging aanvallen. Het was niet eens een voorstel. Als Boogerd dit ook had gedaan, had hij ook zo'n etappe kunnen winnen, daar was hij sterk genoeg voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een koning, die Landis! Ik had eigenlijk nooit zo'n hekel aan hem als jullie, hij heeft gewoon een slecht team. Des te knapper dat hij zoiets flikt. Hij mag hem van mij nu ook zeker winnen.

Zelden zo'n ontzettende leuke Tour gezien, super!

Wat een verrassing :roll:
Leg jij dan maar eens uit waarom je zo'n hekel aan hem hebt. Net alsof Pereiro zoveel aangevallen heeft deze Tour...

Hij heeft meer aangevallen dan Landis, want Pereiro heeft namelijk er al een half uur mee gepakt.
Dat vond ik niet de verdienste van Pereiro, dat was meer een gevolg van de laksheid van Landis en consorten. Elke koekenbakker had daar dat half uur kunnen pakken.
Reply
#56
Ad Wim Wrote:Boogerd is natuurlijk de coolste.
=D>
Reply


Forum Jump: