The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#1
Database is open!
Reply
#2
Murray ongelooflijke poeploting. Interessant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Wat een belachelijk onevenwichtige loting weer.
Vierde kwart is echt een lachertje, daar kan zelfs Shapovalov de SF halen. 2e en 3e kwart zitten bomvol outsiders. Federer heeft het dus weer niet makkelijk, Nadal mag weer eens niet klagen. Haalt zelfs in zijn vorm makkelijk de QF en waarschijnlijk SF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Wie kan het Federer lastig maken in het 2e kwart?

Alleen kyrgios toch?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Querrey ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Murray out
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
Wel tactisch van Murray om de loting af te wachten. Nu kunnen Nadal en Federer niet allebei ver weg lopen in de ranking.
Reply
#8
Hoe werkt dat nu cilic daar ineens staat en niet een ll? Omdat t nog begonnen is? En waarom hij? Hij wordt ineens een mustpick nu.
Reply
#9
Idd omdat er nog geen oop is. Cilic wordt nu top 4 dus daarom hij.
Erg interessant maar ik denk dat het er saaier op wordt zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Zonder hulp van software en sociale media heb ik toch een sterk team op de been gebracht. Succes allemaal.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Wel of geen Dimitrov, dat is mijn grote twijfel. Zou kunnen dat ik dat last-minute nog verander. Zo lastig...
Hij is eigenlijk te duur, maar heeft ontzettend goede loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Voorspelbaar team geworden. Last minute toch Federer erin ipv Cilic + Kyrgios + Dzumhur. Had misschien toch moeten forceren, zeker met t nieuws dat Federer niet fit oogt.
Reply
#13
Toch maar wel Dimitrov genomen. GS = grote jongens.
Alternatief was geweest Berdych of Kyrgios en wat kleintjes.
Berdych is te onzeker, ondanks zijn mooie loting en Kyrgios op een GS is de laatste tijd niet heel gelukkige combi.
Maar die zou ook heel goed heel ver kunnen komen. Toch vond ik hem te dicht bij Federer, en Kyrgios erbij te laf.

Zverev, Federer, Ferrer en Menendez mustpicks. Hield je kleine 4000 over. Keuze dan Dimitrov of die alternatieven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Meer Isner dan Querrey. Opmerkelijk.
Isner duurder, hier nooit echt goed, 4-2 achter in H2H tegen Querrey, Querrey SF Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Voor mij alles of niets

Hopelijk is Federer nog niet helemaal fit en kan kyrgios hem pakken

Ad, hth Monfils - dimitrov gezien?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Monfils hier laatste jaren ook halve en kwartfinale
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Toen had ie ook een veel betere voorbereiding. Hij mag blij zijn als ie Dimitrov haalt.
Ik had hem overigens wel in mijn allereerste opzet. Maar ik heb zoveel spelers gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Lijkt me overigens een prima tactiek om te forceren, Federer links laten liggen.
Ik had dan overigens geen Tsonga genomen, maar eerder mensen als Bautista, Berdych en Shapo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Ik had naast de mustpicks ook ong 5000 over. Gekozen voor Kyrgios en Isner. Had ook prima Querrey, Berdych, Dimi, Tsonga, Shapo, Potro, Berdych en Monfils bij kunnen zitten. 
Leuke verschillen met die subtoppers. 

Alles of niets met Federer weglaten is een prima optie op voorhand. Hij is ietwat onzeker, de alternatieven voor hem kunnen dik scoren als hij toch weg valt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
(27-08-2017, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: Meer Isner dan Querrey. Opmerkelijk.
Isner duurder, hier nooit echt goed, 4-2 achter in H2H tegen Querrey, Querrey SF Wimbledon.

Ik vraag me af of Querrey de 4e ronde wel haalt.
Ik had zo snel geen alternatief.

Niet in erg goede vorm en negatieve hth tegen Simon.

Isner kan er ook iedere ronde af trouwens.

Hopelijk haalt 1 van de 2 de kwartfinales.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
(28-08-2017, 10:52 AM)centre court Wrote: Ik had naast de mustpicks ook ong 5000 over. Gekozen voor Kyrgios en Isner. Had ook prima Querrey, Berdych, Dimi, Tsonga, Shapo, Potro, Berdych en Monfils bij kunnen zitten. 
Leuke verschillen met die subtoppers. 

Alles of niets met Federer weglaten is een prima optie op voorhand. Hij is ietwat onzeker, de alternatieven voor hem kunnen dik scoren als hij toch weg valt.

Ik snap niet dat jullie voor 1400 euro Delpo niet hebben.

Favoriet voor 360 punten. Oud winnaar en vorig jaar ook de kwartfinale.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Die heeft geen backhand meer. Bautista is daar te degelijk voor denk ik.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
Maar wel een goede service en gruwelijke forehand
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Allez Gael en vooral hup Edmund. Mijn USO kan na de 1e partij al een scheldkannonade worden  Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
Del Potro zie ik echt verliezen van Rba.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Hier op de Tsjechische radio sprak een huilende Berdych dat hij door ziekte niet mee kan doen. Goed nieuws voor mijn Fognini!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#27
Voorlopig heeft ie zich nog niet afgemeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
(28-08-2017, 01:44 PM)rikbetert Wrote: Hier op de Tsjechische radio sprak een huilende Berdych dat hij door ziekte niet mee kan doen. Goed nieuws voor mijn Fognini!

Jij spreekt vloeiend Tsjechisch?
Of heb je naar een fragment van vorig jaar zitten luisteren? Toen heeft hij zich ziek afgemeld voor de US Open.
Reply
#29
Ik spreek geen vloeiend Tsjechisch. Mijn schoonbroer kwam er mee. Die spreekt wel vloeiend Tsjechisch. Hmmm kan inderdaad best van vorig jaar zijn , wat je beweert..
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
In Tsjechie komt t nieuws altijd wat later Neiner
Reply


Forum Jump: