The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#31
Geen goed voorgevoel over Federer...
Reply
#32
(28-08-2017, 10:59 AM)buurs Wrote:
(28-08-2017, 10:52 AM)centre court Wrote: Ik had naast de mustpicks ook ong 5000 over. Gekozen voor Kyrgios en Isner. Had ook prima Querrey, Berdych, Dimi, Tsonga, Shapo, Potro, Berdych en Monfils bij kunnen zitten. 
Leuke verschillen met die subtoppers. 

Alles of niets met Federer weglaten is een prima optie op voorhand. Hij is ietwat onzeker, de alternatieven voor hem kunnen dik scoren als hij toch weg valt.

Ik snap niet dat jullie voor 1400 euro Delpo niet hebben.

Favoriet voor 360 punten. Oud winnaar en vorig jaar ook de kwartfinale.

Van jou snap ik het, maar bij stond ie echt laag op het lijstje hoor. Echt geen favoriet voor 360 punten. Heb je zijn uitslagen recent gezien?
Eigenlijk dit hele jaar al. Hoe kun je dan zeggen dat ie zo diep komt? Bautista wint ie zeker niet van, en ook niet van Thiem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Het zou me verbazen wanneer hij de kwartfinale niet haalt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
(28-08-2017, 03:42 PM)rhubarb Wrote: Geen goed voorgevoel over Federer...

Waarom niet?

Heb je hem wel gekozen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
(28-08-2017, 04:10 PM)buurs Wrote: Het zou me verbazen wanneer hij de kwartfinale niet haalt

Wil je er iets op zetten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Kom eens op Beest
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Nederlands tennis met nieuw dieptepunt
Kei Nishikori





Reply
#38
Lijkt er inderdaad op dat het om vorig jaar ging.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
(28-08-2017, 04:10 PM)buurs Wrote:
(28-08-2017, 03:42 PM)rhubarb Wrote: Geen goed voorgevoel over Federer...

Waarom niet?

Heb je hem wel gekozen?

Wel gekozen, vrees dat z'n blessure nog niet weg is.
Reply
#40
Hup Donskoy, profiteren dat Ferrer eruit ligt
Reply
#41
Bah bij mij gaan de Grand slams altijd dramatisch. Gelijk Ferrer eruit...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#42
Wat een grap dit, zo dik ook. Moet blessure zijn.
Valse start.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Shapo overtuigt me iets teveel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
(28-08-2017, 10:40 PM)buurs Wrote: Shapo overtuigt me iets teveel

Grote misser van je met zoveel budget.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Mooi shapo! Khachanov nog eventjes de zaak weer op orde brengen. Zou shapovavlov het Tsonga nog lastig kunnen maken?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#46
Kwerrie gaat dit niet winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Eerste set in elk geval wel..na 5 breaks achter elkaar  Bduh
2-3-2
Reply
#48
Bijna buurs.

Mahut ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Indekken helpt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
(28-08-2017, 08:19 PM)rikbetert Wrote: Lijkt er inderdaad op dat het om vorig jaar ging.

Of heeft hij dit gehoord:

Tsjechische kopman Berdych ontbreekt in Davis Cup-duel met Nederland

De Tsjechische kopman Tomas Berdych doet volgende maand niet mee in het Davis Cup-duel van zijn land met Nederland.

"Ik zal om 'agendaredenen' niet deelnemen", aldus Berdych tegen het Tsjechische persbureau CTK. "Ook het feit dat de ontmoeting in Den Haag op gravel is, heeft meegespeeld", legde de nummer 18 van de wereld zijn afmelding uit.
De 31-jarige Berdych hoopt zich te plaatsen voor de Masters in Londen (12-19 november). Daarvoor moet hij bij de beste acht op de ranglijst van 2017 komen. Momenteel staat hij elfde, maar drie concurrenten die boven hem staan (Stan Wawrinka, Novak Djokovic en Andy Murray) zijn geblesseerd.
"Ik heb nog nooit een goed resultaat gehaald bij de Masters en hoeveel kansen zal ik nog krijgen? Met het Davis Cup-team hebben we het maximale al gepresteerd", zei Berdych, die met Tsjechië in 2012 en 2013 de Davis Cup won.


Hij heeft gehoord "Ik zal niet deelnemen", maar dat ging dus niet over de US Open, maar de Davis Cup.
Reply
#51
4 uit 5 door na de 1e dag maar wel al mijn LTM troeven kwijt. Slordig!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
(29-08-2017, 11:25 AM)Stille Wrote: 4 uit 5 door na de 1e dag maar wel al mijn LTM troeven kwijt. Slordig!

Bij LTM heb jij iig nog Federer en Nadal. Daarmee ben je samen met Atlanta de enige die 2 spelers heeft uit de cat. 1 en 2 (7 met 1 en 6 helemaal geen, waaronder ikzelf (Djo-Waw-Nis)).
Reply
#53
Ik kijk alleen naar Atlanta en ik heb t.o.v.van hem Kokinnakis Vesely Khachanov en Coric. De eerste 3 zijn er al uit.
Lopez Dolgopolov Chardy tov Coric is het nu. Gelukkig is de voorsprong vrij groot.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Alleen Nadal en Federer vandaag. Wordt druk morgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Oef Federer
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Jammer dat tiafoe die laatste game weg geeft

Federer nu het voordeel door de regen

Hij zal nu het toernooi wel winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Hahah ouwe indekkert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
jammer dat federer er niet uitging. Maar ik heb er vertrouwen in dat hij voor de sf ergens struiktelt! Mooi zo.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#59
(29-08-2017, 04:09 PM)Stille Wrote: Ik kijk alleen naar Atlanta en ik heb t.o.v.van hem Kokinnakis Vesely Khachanov en Coric. De eerste 3 zijn er al uit.
Lopez Dolgopolov Chardy tov Coric is het nu. Gelukkig is de voorsprong vrij groot.

Vergeet Leo Mayer niet Cool
Reply
#60
Hahaha, kyrgios weer geblesseerd 

Het zal ook eens niet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: