The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Etappe van 21 juli.
#1
NIET-OPSTAPPERRRRRRRRRRRRTSJOPTSJOPTJOP VAN DE DAG: Oscar Freire van Rabo! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
Ewen dus helemaal zeker van het groen zo onderhand...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#3
13:49 - The 15 Escapees...
Martinez (DSC), Zabriskie (CSC), Sinkewitz (TMO), Calzati (A2R), Leipheimer and Scholz (GST), Flecha (RAB), Aerts (DVL), Tossato (QSI), Hinault (C.A), Isasi (EUS), Moreni (COF), Vaugrenard (FDJ), Quinziato (LIQ) and Pineau (BTL) are the riders who are currently 30" ahead of the peloton.

blijf maar weg ik heb er 5 =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#4
Er zit geen Feunak-rijder bij en een type als Leipe Eigenheimer laten ze vast niet rijden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
Gerben Zonderland Wrote:Er zit geen Feunak-rijder bij en types Leipe Eigenheimer laten ze vast niet rijden.

Hoeveel is ie gisteren kwijtgeraakt ? ... ze kunnen hem volgens mij best 10 minuten geven .... Lotto zal het gat ook niet dichtrijden ... 30 minuten zal ie hem niet geven Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#6
Leipheimert staat op 22 minuten.....die houwen ze een beetje voor de gek, mag gecontroleerd voor dat peloton uitspartelen, maar ook niet meer dan dat. Sprintploeg willen, denk ik, nog 1 keer toeslaan voor de Sjan Elisee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
15.48 In de Tour sijpelt het bericht door dat T-Mobile Jan Ullrich heeft ontslagen naar aanleiding van de dopingperikelen die de Duitser - overigens niet als enige - de start in deze Ronde van Frankrijk kostte. Hoewel Der Jan officieel slechts verdacht is, heeft hij de ploegleiding van T-Mobile niet binnen de gestelde termijn ervan kunnen overtuigen dat alle ophef rond zijn persoon ten onrechte is.
The great old Ludwig von...
Reply
#8
per fax :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Wat een rare actie van McEwen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Neuh, waarom? Hij was zo goed als zeker de winnaar van de groene trui, dus waarom zou hij het op een massasprint laten aankomen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:Neuh, waarom? Hij was zo goed als zeker de winnaar van de groene trui, dus waarom zou hij het op een massasprint laten aankomen?

om de etappe te winnen?
Reply
#12
Hij sprintte naar voren om de motors te vertellen dat ze er niet te dichtbij moesten rijden. Ten eerste heeft hij daar niets over te zeggen. Ten tweede kan ik me niet voorstellen dat hij dat doet om de sprint te voorkomen, want hij is veruit de snelste in het peloton, dus dan wordt het weer een etappeoverwinning voor hem. Die groene trui wint hij toch wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Wat als ie tijdens die eventuele massasprint op zijn bek gaat en er een kuub asfalt uit zijn mond weggehaald moet worden?

Hij heeft een paar etappes gewonnen, is zeker van de groene trui. Nog een keer vlammen op de sjamps elisees, klaar. Verder geen risico, gewoon zo'n ontsnappingssloeber laten winnen.

Daar komt nog bij dat hij niet eens meesprinte met het peloton. Hij neemt het zekere voor het onzekere.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Aerts zat ook in de kopgroep, wellicht helpt dat ook nog wat.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Aarts doet niets kan niets etc. McEwen wil gewoon dat een paar onstnappers alle punten pakken, niets meer niets minder. rustig achterin tot Parijs en daar het groen mee naar huis nemen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#16
Dat vind ik dus slap. En dan nog kan hij het anders doen, bijvoorbeeld door ploegmaats af te laten stoppen. Dit was echt een hele vreemde actie, die je zelden ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Dit laffe werk had ik net verwacht van McEwen. Dan kan ie maar beter ook niet meesprinten in Parijs :roll:
Reply
#18
Genomico Wrote:Dit laffe werk had ik net verwacht van McEwen. Dan kan ie maar beter ook niet meesprinten in Parijs :roll:

Misschien voor de knaken die ze aan de etappe zege verdienen of voor de sponsor maar voor het groen hoeft ie alleen maar te blijven zitten. Ook al trekt de moeder van Ducrot het treintje aan het groen heeft ie aangezien er geen concurrent meer over is. Snap wel dat ie liever niet op zijn plaat gaat en dat er dan iemand anders mee aan de haal gaat.
Reply


Forum Jump: