The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Afsluitende tijdrit
#1
Posthuma tot nu toe 2e achter Grabsch =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Ai, en dan gaat Ekimov er overheen Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ad Wim Wrote:Ai, en dan gaat Ekimov er overheen Icon_evil

Je had toch ook, hopelijk, niet verwacht dat hij bij de eerste 3 zou eindigen? Ik schat hem zo rond plaats 20 in.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
zabriskie =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Honchar zet weer een onwaarschijnlijke tijd neer :eeeek: Daar gaat niemand meer aan komen
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Ai, en dan gaat Ekimov er overheen Icon_evil

Je had toch ook, hopelijk, niet verwacht dat hij bij de eerste 3 zou eindigen? Ik schat hem zo rond plaats 20 in.
Nee, natuurlijk niet. Maar ik hoop dat hij zijn prestatie van de eerste tijdrit gaat evenaren. Maar daar ziet het helaas niet naar uit. Maar dan nog, bij de eerste 20 is ook onwijs goed. En het gevoel was slecht vond hij zelf.

Wel gek dat Ducrot zo lyrisch was over Posthuma in de eerste tijdrit en er constant over begon en nu nog geen woord ervoer gehoord :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:Honchar zet weer een onwaarschijnlijke tijd neer :eeeek: Daar gaat niemand meer aan komen
Die gast is echt ongelooflijk inderdaad. Landis zal wel weer tweede worden met een minuut achterstand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Wat een klasbak, die Landis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Ai, en dan gaat Ekimov er overheen Icon_evil

Je had toch ook, hopelijk, niet verwacht dat hij bij de eerste 3 zou eindigen? Ik schat hem zo rond plaats 20 in.
Nee, natuurlijk niet. Maar ik hoop dat hij zijn prestatie van de eerste tijdrit gaat evenaren. Maar daar ziet het helaas niet naar uit. Maar dan nog, bij de eerste 20 is ook onwijs goed. En het gevoel was slecht vond hij zelf.

Wel gek dat Ducrot zo lyrisch was over Posthuma in de eerste tijdrit en er constant over begon en nu nog geen woord ervoer gehoord :roll:

Hij wordt 10e of 11e, dus dat is boven verwachting! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
Wat een leuke Tour was het!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Wat een leuke Tour was het!

Niet als er een verkeerde winnaar is Sad

Valverde had het geel moeten hebben!!
Reply
#12
Verkeerde winnaar voor jou misschien, maar wel een terechte winnaar.
En het was inderdaad jammer dat Valverde niet mee kon strijden, maar ik vraag me of hij na zo'n zwaar voorseizoen echt mee zou kunnen doen om het geel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
als ze landis gewoon niet zo'n grote voorsprong hadden laten nemen was 't nooit zover gekomen. ze hebben die achtervolging aan 't team van pereiro overgelaten maar die waren daar duidelijk niet voor geschikt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
centre court Wrote:als ze landis gewoon niet zo'n grote voorsprong hadden laten nemen was 't nooit zover gekomen. ze hebben die achtervolging aan 't team van pereiro overgelaten maar die waren daar duidelijk niet voor geschikt.

Misschien het eerste stukkie maar als je met 3 ploegen het gat niet kan dichtrijden dan hadden ze hem eerder ook niet bijgehouden.
Terechte winnaar.
Reply
#15
Inderdaad. Een ontsnapping in zo'n zware rit is wel even wat meer waard dan een ontsnapping in een nagenoeg vlakke rit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een leuke Tour was het!
Valverde had het geel moeten hebben!!

Ik weet niet hoe bekend jij bent met de Tour de France, maar een voorwaarde voor die gele trui in Parijs is toch wel minimaal dat je Parijs moet halen en op je fiets moet blijven zitten. Ik heb Valverde vandaag niet gezien in Parijs . :roll:
Reply
#17
Valverde had een hele goede kans gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
centre court Wrote:Valverde had een hele goede kans gehad.

Ja en Menchov ook en zo ook de andere top 10 rijders, gaat niet om kans hebben gaat om kans pakken en Valverde heeft behoorlijk op de broek gehad.
Reply
#19
Als ie op z'n fiets was blijven zitten misschien wel ja.Maar zoals ik al zei, dat lijkt me toch wel essentieel.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#20
centre court Wrote:Valverde had een hele goede kans gehad.

Heh, de 'Kampioen achteraf lullen Baak 2006" is er ook weer eens.

Ullrich ook. En Basso. En Vinokoerov. Maar die deden niet mee. En ja, Valverde wel. Maar, als je VAL-verde heet, vraag je er gewoon om. Hij moet zijn naam maar veranderen in Opdefietsblijvenzittenverde en dan mag ie het volgend jaar weer proberen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:Valverde had een hele goede kans gehad.

Heh, de 'Kampioen achteraf lullen Baak 2006" is er ook weer eens.

Ullrich ook. En Basso. En Vinokoerov. Maar die deden niet mee. En ja, Valverde wel. Maar, als je VAL-verde heet, vraag je er gewoon om. Hij moet zijn naam maar veranderen in Opdefietsblijvenzittenverde en dan mag ie het volgend jaar weer proberen.

''Nu Menchov en Flecha er ook af gaan zie ik graag T.Dekker alsnog aan de start staan. Nu gaat Valverde de Tour winnen, maar dat is logisch.''

2 dagen voor 't begin vd Tour genoteerd op 't voetbalforum in 't topic over Ullrich en Basso. Jammer he jochie...
Kampioen domlullen uit hoerenveen heeft weer niet goed opgelet. Icon_twisted

Fryslan boppe, Friese moet je schoppe! Hakkuh

Vorig jaar gehoord op de Vijverberg, schitterend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Feit blijft dat Valverde op z'n fiets moet blijven zitten om kans op wat voor overwinning dan ook te maken. Misschien HEEFT ie dan een keer kans in plaats van HAD.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#23
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:Valverde had een hele goede kans gehad.

Heh, de 'Kampioen achteraf lullen Baak 2006" is er ook weer eens.

Ullrich ook. En Basso. En Vinokoerov. Maar die deden niet mee. En ja, Valverde wel. Maar, als je VAL-verde heet, vraag je er gewoon om. Hij moet zijn naam maar veranderen in Opdefietsblijvenzittenverde en dan mag ie het volgend jaar weer proberen.

''Nu Menchov en Flecha er ook af gaan zie ik graag T.Dekker alsnog aan de start staan. Nu gaat Valverde de Tour winnen, maar dat is logisch.''

2 dagen voor 't begin vd Tour genoteerd op 't voetbalforum in 't topic over Ullrich en Basso. Jammer he jochie...
Kampioen domlullen uit hoerenveen heeft weer niet goed opgelet. Icon_twisted

Fryslan boppe, Friese moet je schoppe! Hakkuh

Vorig jaar gehoord op de Vijverberg, schitterend.

Okay, punt voor jou. Maar dan nog, 'Valverde had een hele goede kans gehad.....', dat weet iedereen. Ik tipte hem ook in de top10, net als Mayo trouwens. Enneh....Menchov en Flecha d'raf? Ow, wacht even, dat zei je natuurlijk vooraf. Daar ben je geloof ik niet zo goed in, heh? Want: er mochten geen vervangers opgeroepen worden, dus ook geen T. Dekker.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: