The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doping in de tour.........
#61
Dopinggeruchten Giro d'Italia houden aan

MILAAN – Volgens de Italiaanse krant Corriere dello Sport hebben dopingtests bij de Italiaanse wielrenners Danilo Di Luca, Eddy Mazzoleni, Gilberto Simoni en Riccardo Ricco „bizarre” resultaten opgeleverd.

Het zou gaan om abnormaal lage hormoonwaarden, die alleen bij jonge kinderen worden aangetroffen.

De krant meldt dat het Italiaans olympisch comité CONI om spoedoverleg heeft gevraagd met Pat McQuaid, de baas van de internationale wielrenunie UCI. De resultaten van de tests, afgenomen na een zware bergrit in de Ronde van Italië, zouden kunnen duiden op het gebruik van maskeringsmiddelen.

Het CONI zou de aangetroffen waarden willen vergelijken met de resultaten van door de UCI uitgevoerde periodieke controles.
Reply
#62
niet starten in tour als je geen handtekening zet...mooie regel...hoe harder hoe beter
Reply
#63
kooltje Wrote:niet starten in tour als je geen handtekening zet...mooie regel...hoe harder hoe beter

Maar moet je echt dat hele jaarsalaris betalen, als het blijkt dat je er niet aan gehouden hebt? Waarschijnlijk niet. Is meer een publiciteitsstunt dan een juridisch dicht getimmerde verplichting
Reply
#64
Ik vind het echt een kutsport inmiddels met alle dopingperikelen die naar boven komen de laatste tijd. Voor mij is de lol eraf!
Reply
#65
Forever Wrote:
kooltje Wrote:niet starten in tour als je geen handtekening zet...mooie regel...hoe harder hoe beter

Maar moet je echt dat hele jaarsalaris betalen, als het blijkt dat je er niet aan gehouden hebt? Waarschijnlijk niet. Is meer een publiciteitsstunt dan een juridisch dicht getimmerde verplichting
ligt er een beetje aan hoelang je al prof bent.
zoals zabel die zal wel een heel jar salaris moeten dokken.
blijkt dekker niet alleen te trainen in italie...dan wordt het voor hem niet zo een hoge boete als van een jaar
Reply
#66
Na het verhaal Rasmussen is nu ook Contador aan de beurt:

Quote:Na Rasmussen ook Contador in opspraak
LOUDENVIELLE-LE LOURDON -

Na Michael Rasmussen is nu ook Alberto Contador in opspraak geraakt. De Spanjaard uit de Discovery-ploeg, tweede in de algemene rangschikking van de Tour de France, zou door zijn rol als kroongetuige in de Spaanse dopingzaak rond arts Eufemiano Fuentes van de lijst verdachte wielrenners zijn geschrapt.

Dit zou blijken uit informatie waarover de Süddeutschen Zeitung zegt te beschikken. Contador zou in de stukken, afkomstig van de Spaanse politie en de internationale wielrenunie UCI, voorkomen als geregelde klant van Fuentes. In één document komt de afkorting A.C. voor. Alles zou stammen uit de tijd dat Contador bij Liberty Seguros fietste.

Contador zou in 2006, toen de hele zaak in Spanje aan het licht kwam, de Spaanse wielerbond in het onderzoek te hulp zijn geschoten.

Net als Basso werd hij vrijgesproken in de zaak Fuentes nadat hij in eerste instantie ook werd beschuldigd. Deze beschuldigingen lijken erger dan die tegen Rasmussen. Contador reed ook in de ploeg van Saiz, en dan zet je toch al eerder vraagtekens dan bij het 2 keer niet doorgeven van je verblijfplaats.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#67
maar heel de top van het peloton gebruikt toch, zitten nog wel meer fuentes adepten in, en neem nou thomas dekker, die ging in italie wonen om aan de slag te kunnen met die vage italiaanse arts....

wat ik wel mooi vind, toen de kenners vantevoren de vraag: wie wint de tour kregen antwoordde mart smeets: ik droomde laatst over de tour en toen ik wakker werd had contador de tour gewonnen...

ik had hem bijna in mijn team gestopt op basis van die voorspelling, maar dacht: hij zal wel net wat anders willen zeggen dan een ander (hetgeen ik uiteraard nog steeds niet uitsluit....)
Reply
#68
Lamme Lennie Wrote:Na het verhaal Rasmussen is nu ook Contador aan de beurt:

Quote:Na Rasmussen ook Contador in opspraak
LOUDENVIELLE-LE LOURDON -

Na Michael Rasmussen is nu ook Alberto Contador in opspraak geraakt. De Spanjaard uit de Discovery-ploeg, tweede in de algemene rangschikking van de Tour de France, zou door zijn rol als kroongetuige in de Spaanse dopingzaak rond arts Eufemiano Fuentes van de lijst verdachte wielrenners zijn geschrapt.

Dit zou blijken uit informatie waarover de Süddeutschen Zeitung zegt te beschikken. Contador zou in de stukken, afkomstig van de Spaanse politie en de internationale wielrenunie UCI, voorkomen als geregelde klant van Fuentes. In één document komt de afkorting A.C. voor. Alles zou stammen uit de tijd dat Contador bij Liberty Seguros fietste.

Contador zou in 2006, toen de hele zaak in Spanje aan het licht kwam, de Spaanse wielerbond in het onderzoek te hulp zijn geschoten.

Net als Basso werd hij vrijgesproken in de zaak Fuentes nadat hij in eerste instantie ook werd beschuldigd. Deze beschuldigingen lijken erger dan die tegen Rasmussen. Contador reed ook in de ploeg van Saiz, en dan zet je toch al eerder vraagtekens dan bij het 2 keer niet doorgeven van je verblijfplaats.

Hoe zit het nou met Rasmussen? Had hij 2x zijn verblijfplaats niet doorgegeven of was hij 2x niet op de plek die hij had doorgegeven. Ik dacht het laatste, en dat hij me een stuk verdachter dan niks doorgeven al wordt dat ook weer niet voor niks als dopinggebruik gezien zodra het je 3x overkomt.
Reply
#69
Peter Wrote:Hoe zit het nou met Rasmussen? Had hij 2x zijn verblijfplaats niet doorgegeven of was hij 2x niet op de plek die hij had doorgegeven. Ik dacht het laatste, en dat hij me een stuk verdachter dan niks doorgeven al wordt dat ook weer niet voor niks als dopinggebruik gezien zodra het je 3x overkomt.

het was het eerste. en dat is dom (of heel slim :8: ), nog dommer is het van de rabobank om dat nieuws niet eigenhandig te brengen.

ook armstrong was altijd zowat het hele jaar in amerika trouwens. en denk maar niet dat die amerikanen aan off competition controles doen. ja, voor de vorm een beetje. 1000 medailles winnen ze altijd op de os. ik weeet nog wel dat serena williams zei: denk je echt dat ik die controleurs mijn huis in laat? :lol:

ook nederland is vrij laks met off competition controles overigens....
Reply
#70
waf Wrote:ook nederland is vrij laks met off competition controles overigens....

Daar was laatst een mooie aflevering van Zembla over. Ze mochten mee met 2 dopingcontroleurs (die beiden compleet anders handelden.. de een liep bv mee naar de wc voor het plasje, de ander niet enz.) voor een paar "onaangekondigde" off-competition controles van olympische sporters. De sporters gaven eerlijk aan dat ze al weken voor de controle (de controleur hield vol dat het maar een dag vantevoren was :roll: ) waren ingelicht omdat "er een cameraploeg meekwam". Wel werden de tests als officiele onaangekondigde controle meegenomen. :roll:
Reply
#71
waf Wrote:
Peter Wrote:Hoe zit het nou met Rasmussen? Had hij 2x zijn verblijfplaats niet doorgegeven of was hij 2x niet op de plek die hij had doorgegeven. Ik dacht het laatste, en dat hij me een stuk verdachter dan niks doorgeven al wordt dat ook weer niet voor niks als dopinggebruik gezien zodra het je 3x overkomt.

het was het eerste. en dat is dom (of heel slim :8: ), nog dommer is het van de rabobank om dat nieuws niet eigenhandig te brengen.

ook armstrong was altijd zowat het hele jaar in amerika trouwens. en denk maar niet dat die amerikanen aan off competition controles doen. ja, voor de vorm een beetje. 1000 medailles winnen ze altijd op de os. ik weeet nog wel dat serena williams zei: denk je echt dat ik die controleurs mijn huis in laat? :lol:

ook nederland is vrij laks met off competition controles overigens....

Hij was 2x te laat met het doorgeven van de lijst van mogelijke verblijfplaatsen (3 maanden van te voren aangeven waar je de komende 3 maanden kan zijn)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#72
Hmm.. hoorde meen toch echt dat ik de Rooy iets hoorde vertellen over dat de ene keer iets te laat melden waar hij was betrof en dat bij de andere keer de controleurs in Mexico waren maar hem die dag niet konden vinden. Ik zal t wel gedroomd hebben of verkeerd verstaan. :p
Reply
#73
Peter Wrote:Hmm.. hoorde meen toch echt dat ik de Rooy iets hoorde vertellen over dat de ene keer iets te laat melden waar hij was betrof en dat bij de andere keer de controleurs in Mexico waren maar hem die dag niet konden vinden. Ik zal t wel gedroomd hebben of verkeerd verstaan. :p

Heb alleen het interview met Dekker gezien dus kan best dat je het niet gedroomd en goed verstaan hebt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#74
Horillo heeft een (zeer leesbare) column o.a. in de Volkskrant.

Verleden week beweerde hij dat renners twee tot drie maanden van tevoren moeten aangeven waar ze verblijven. Hij vraagt zich af welke 'normale' burger dat kan.

Daarnaast beweert hij dat er tientallen renners zijn die waarschuwingen à la Rasmussen achter hun naam hebben staan.
Ik hoop dat een koppel journalisten achter deze laatste bewering aangaat; en ik hoop dat er een tiental franse renners (die ook in de tour rijden) worden opgespoord...

Overigens moet dit gedoe per post (!) worden doorgegeven. Dat moet toch via internet mogelijk kunnen zijn.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#75
Is die vergadering van de UCI al geweest? Schijnen niet al te slimme mensen in te zitten en ze staan redelijk onder druk. Dus ze zullen heel Rasmussen wel na gaan pluizen om nog 1 foutje van hem te kunnen vinden om hem uit de Tour te kunnen gooien. Dit dan onder het mom regels zijn regels.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#76
Vanmorgen stond het toevallig in de Telegraaf.

Rasmussen had doorgegeven in Mexico te verblijven. Dit eerste bericht kwam al 2 dagen te laat aan. In eerste instantie zou hij tot 16 juni ofzo daar blijven. Hij veranderde zn plannen echter en bleef tot de 26e. Dit had hij in een brief naar de UCI gestuurd...die brief doet er echter natuurlijk een week over en kwam daardoor te laat aan. Of heel dom of heel slim niemand zal t weten.

Wat echter een betere vraag is: wat de neuk heb je aan doping in die 2 weken dat je zogenaamd onvindbaar was? Je kan misschien iets harder trainen een weekje nou oeeeh daar win je echt de tour niet mee. Bovendien zijn veel sporen ook na 2 weken nog wel terug te vinden (al weet ik niet of die dan nog rechtsgeldig zijn)

Dat is het hele probleem met dat doping gezeik, mensen worden 2 jaar geschorst omdat ze een neusspray gebruiken omdat ze verkouden waren. Misschien als je heeeel veel neusspray gebruikt heeft het een doping effect maar ik voel me echt niet vet energiek als ik neusspray gebruik.
Reply
#77
Mac Wrote:Vanmorgen stond het toevallig in de Telegraaf.

Rasmussen had doorgegeven in Mexico te verblijven. Dit eerste bericht kwam al 2 dagen te laat aan. In eerste instantie zou hij tot 16 juni ofzo daar blijven. Hij veranderde zn plannen echter en bleef tot de 26e. Dit had hij in een brief naar de UCI gestuurd...die brief doet er echter natuurlijk een week over en kwam daardoor te laat aan. Of heel dom of heel slim niemand zal t weten.

Wat echter een betere vraag is: wat de neuk heb je aan doping in die 2 weken dat je zogenaamd onvindbaar was? Je kan misschien iets harder trainen een weekje nou oeeeh daar win je echt de tour niet mee. Bovendien zijn veel sporen ook na 2 weken nog wel terug te vinden (al weet ik niet of die dan nog rechtsgeldig zijn)

Dat is het hele probleem met dat doping gezeik, mensen worden 2 jaar geschorst omdat ze een neusspray gebruiken omdat ze verkouden waren. Misschien als je heeeel veel neusspray gebruikt heeft het een doping effect maar ik voel me echt niet vet energiek als ik neusspray gebruik.

dat is echt onzin hoor, je moet uitkijken wat je pakt in de apotheek, maar de waardes die ze mogen testen zijn echt wel wat hoger.

ze zitten allemaal tegen de grens van het toelaatbare aan. bv normale hematocrietwaarde is 45, in de tour mogen ze 50. daarbij hebben ze zo ongeveer allemaal een medisch attest voor astma en dus de middelen die je daarvoor nodig hebt.

als je bloeddoping gebruikt heb je er als ik het goed heb begrepen best veel aan om 2x twee weken onvindbaar te zijn trouwens. begin jaren 90 zaten alle italianen aan de epo zonder dat iemand het wist, ze wonnen alles. nu zal er ook heus iets zijn dat niet controleerbaar is.

hoe verklaar je anders dat jaksche zegt dat hij even epo geprobeerd heeft, toch snel er mee wilde stoppen, maar weer verder ging met zijn gebruik omdat hij zonder 'het peloton niet kon bijhouden.....'
Reply
#78
waf Wrote:
Mac Wrote:Vanmorgen stond het toevallig in de Telegraaf.

Rasmussen had doorgegeven in Mexico te verblijven. Dit eerste bericht kwam al 2 dagen te laat aan. In eerste instantie zou hij tot 16 juni ofzo daar blijven. Hij veranderde zn plannen echter en bleef tot de 26e. Dit had hij in een brief naar de UCI gestuurd...die brief doet er echter natuurlijk een week over en kwam daardoor te laat aan. Of heel dom of heel slim niemand zal t weten.

Wat echter een betere vraag is: wat de neuk heb je aan doping in die 2 weken dat je zogenaamd onvindbaar was? Je kan misschien iets harder trainen een weekje nou oeeeh daar win je echt de tour niet mee. Bovendien zijn veel sporen ook na 2 weken nog wel terug te vinden (al weet ik niet of die dan nog rechtsgeldig zijn)

Dat is het hele probleem met dat doping gezeik, mensen worden 2 jaar geschorst omdat ze een neusspray gebruiken omdat ze verkouden waren. Misschien als je heeeel veel neusspray gebruikt heeft het een doping effect maar ik voel me echt niet vet energiek als ik neusspray gebruik.

dat is echt onzin hoor, je moet uitkijken wat je pakt in de apotheek, maar de waardes die ze mogen testen zijn echt wel wat hoger.

ze zitten allemaal tegen de grens van het toelaatbare aan. bv normale hematocrietwaarde is 45, in de tour mogen ze 50. daarbij hebben ze zo ongeveer allemaal een medisch attest voor astma en dus de middelen die je daarvoor nodig hebt.

als je bloeddoping gebruikt heb je er als ik het goed heb begrepen best veel aan om 2x twee weken onvindbaar te zijn trouwens. begin jaren 90 zaten alle italianen aan de epo zonder dat iemand het wist, ze wonnen alles. nu zal er ook heus iets zijn dat niet controleerbaar is.

hoe verklaar je anders dat jaksche zegt dat hij even epo geprobeerd heeft, toch snel er mee wilde stoppen, maar weer verder ging met zijn gebruik omdat hij zonder 'het peloton niet kon bijhouden.....'

Heeft ook iets mentaals, ik geloof niet dat alles en iedereen nu in de Tour aan de dope zit. Verder zijn de UCI en de Spaanse justitie ook een zooitje flapdrollen, op die Fuentes lijst stonden 180 namen (op en nabij heb ik begrepen kan er naast zitten) waarvan 70 renners. De voetballers, tennissers, hardlopers etc etc die ook op die lijst stonden daar zijn de namen niet van bekend gemaakt, dus meneer Nadal zou ook makkelijk aan de bloeddoping gezeten kunnen hebben. Verder gaat het allemaal in code en heeft die Fuentes niets van die codes bekend gemaakt. AC kan Contador zijn maar ook nog 100 anderen. En de waardes die de UCI hanteerd zijn soms ook belachelijk, je hematocriet waarde stijgt als je een beetje koortsig bent met gemak 15 punten, dus zou je dan volgens hun regels aan de dope zitten....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#79
Opmerkelijk is trouwens dat de beschuldigingen aan het adres van Rasmussen en Contador uit de Duitse media komen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
JAHOOR VINOKOEROV GEPAKT OP BLOEDDOPING! HET IS TOCH VERSCHRIKKELIJK!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
en hij Rasmussen in de krant maar belachelijk maken... :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
#-o #-o #-o
Wie dit leest is gek
Reply
#83
Het is L'Equipe die het meld...daar moet je alles met korrel zout bij nemen.

Maar het zou echt te lomp voor woorden zijn
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#84
Het staat ook al op nu.nl...
Reply
#85
en op teletekst... officiele site Tour zegt nog niks....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#86
Ja staat dat L'Equipe dat meld, TT meld dat Vino uit de Tour gehaald is door Astana. Pettachi vrijgesproken Basso vrijgesproken, er word maar wat geschreven en later worden ze dan vrijgesproken. En over Moreau en alle andere Franse dopingzondaars hoor je niets..Zabel moet zijn groene trui inleveren, Virenque hoeft niets in te leveren etc.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#87
sportjournaal van 18.45 maar ff afwachten..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Teletekst meld zelfs dat de volledige Astana-ploeg vertrekt....

Quote:Vinokoerov betrapt op bloeddoping

Aleksandr Vinokoerov is betrapt op het gebruik van bloeddoping. Dat meldt de Franse krant L'Equipe op zijn site. Als gevolg van de positieve test heeft de Astana-ploeg besloten om de Tour de France te verlaten.

De Kazach zou na de individuele tijdrit van zaterdag, die hij op indrukwekkende wijze winnend afsloot, positief hebben getest. Nadat Vinokoerov in de rit van zondag door het ijs was gezakt, was de renner maandag in de Pyreneeënrit weer de sterkste.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/07/art000001C7CE07FCC7D744.html">http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/07 ... 7D744.html</a><!-- m -->
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#89
:letitallout: klote vino
Reply
#90
Rasmussen verdacht, Contador verdacht, Vino verdacht...blijkbaar kan een Tour zonder verdachtmakingen niet...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: