The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doping in de tour.........
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:En der is er weer 1 gepakt (11e rit, naam niet bekend). Winnaar die dag was Robert Hunter.

KUTSPORT! :letitallout:

Niets met de sport te maken, doelloos figuur...
Laat die homo's voor de grap eens voetballers/tennissers 14x in 3 weken testen kijken of er daar ook 2 op 180 gepakt worden...

Zzzzz... Xtragaap4de Tuurlijk gebruiken andere sporters ook, maar bij atletiek en wielrennen heeft doping een stuk meer nut dan bij voetbal of tennis en het lijkt me dan ook duidelijk dat bij die eerste sporten een stuk meer gebruikt wordt.

Laten we trouwens maar hopen dat het weer een Astana is, dat zou nog het minst schokkend en invloedrijk zijn.

En dus bij een Grand Slam zou het niet uitmaken of je lichaam sneller hersteld van een partij van 5 uur (Roland Garros?)...lul toch niet zo slap
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik begrijp uit Boonens bewoordingen, dat Rasmussen ook bij de Men in black behoord.
Hij ziet dan ook liever Rasmussen lossen vandaag.

Wat die licenties betreft, Astana rijdt ook onder Zwitserse licentie.
What, me worry?
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:En der is er weer 1 gepakt (11e rit, naam niet bekend). Winnaar die dag was Robert Hunter.

KUTSPORT! :letitallout:

Niets met de sport te maken, doelloos figuur...
Laat die homo's voor de grap eens voetballers/tennissers 14x in 3 weken testen kijken of er daar ook 2 op 180 gepakt worden...

Zzzzz... Xtragaap4de Tuurlijk gebruiken andere sporters ook, maar bij atletiek en wielrennen heeft doping een stuk meer nut dan bij voetbal of tennis en het lijkt me dan ook duidelijk dat bij die eerste sporten een stuk meer gebruikt wordt.

Laten we trouwens maar hopen dat het weer een Astana is, dat zou nog het minst schokkend en invloedrijk zijn.

En dus bij een Grand Slam zou het niet uitmaken of je lichaam sneller hersteld van een partij van 5 uur (Roland Garros?)...lul toch niet zo slap

Minder dan bij een Gland Slam waarbij 3 weken lang elke dag een partij van minimaal 5 uur gespeeld moet worden. Ik zeg toch nergens dat doping niet helpt? Alleen een stuk minder..
Reply
l'Equipe meldt weer een dopinggeval (testosteron na 11e rit). Naam is nog niet bekend.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:En der is er weer 1 gepakt (11e rit, naam niet bekend). Winnaar die dag was Robert Hunter.

KUTSPORT! :letitallout:

Niets met de sport te maken, doelloos figuur...
Laat die homo's voor de grap eens voetballers/tennissers 14x in 3 weken testen kijken of er daar ook 2 op 180 gepakt worden...

Zzzzz... Xtragaap4de Tuurlijk gebruiken andere sporters ook, maar bij atletiek en wielrennen heeft doping een stuk meer nut dan bij voetbal of tennis en het lijkt me dan ook duidelijk dat bij die eerste sporten een stuk meer gebruikt wordt.

Laten we trouwens maar hopen dat het weer een Astana is, dat zou nog het minst schokkend en invloedrijk zijn.

En dus bij een Grand Slam zou het niet uitmaken of je lichaam sneller hersteld van een partij van 5 uur (Roland Garros?)...lul toch niet zo slap

Minder dan bij een Gland Slam waarbij 3 weken lang elke dag een partij van minimaal 5 uur gespeeld moet worden. Ik zeg toch nergens dat doping niet helpt? Alleen een stuk minder..

Doping helpt bij Tannis net zo goed, zelfde geldt voor voetbal, als je ziet dat de gemiddelde middenvelder tijdens een CL duel 10km loopt...
Roeien hoor je ook niets over etc...
Bij wielrennen zijn er gewoon 300x meer controles:
a. omdat het nodig is
b. omdat de fixatie bij doping alleen op het wielrennen ligt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ekslem Wrote:l'Equipe meldt weer een dopinggeval (testosteron na 11e rit). Naam is nog niet bekend.

Contador? Evans? Valverde? Dan heb je het lijstje wel gehad denk ik.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:l'Equipe meldt weer een dopinggeval (testosteron na 11e rit). Naam is nog niet bekend.

Contador? Evans? Valverde? Dan heb je het lijstje wel gehad denk ik.

Nee, na die rit zijn Hunter, Zabel, Kirchen, Jegou, Moreni, Vila, Iglinski en Rasmussen gecontroleerd.
Reply
Rasmussen, ai ai ai
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zabel weer. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kirchen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Moreni it is .....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Moreni it is .....
Die had dan wel beter mogen presteren.
Tijd voor een nieuwe dokter voor Moreni.
What, me worry?
Reply
Ekslem Wrote:Rasmussen, ai ai ai

Die is deze tour al bijna 15 keer gecontroleerd als gele trui drager dus dat zal wel niet.

EDIT: Moreni dus... rijder van de FRANSE ploeg Cofidis. En dan zitten al die fransen zo tegen Rasmussen te zeiken. :roll: En die ploeg (dus Moreni ook) deed vanmorgen toch mee aan dit zitactie tegen doping? :roll:
Reply
Quote:De Cofidis-formatie kon haast niet anders dan de biezen pakken en de Tour de France verlaten na de positieve test van Cristian Moreni. Sterker, de toekomst van de ploeg is uiterst onzeker.

De woorden van Eric Boyer (de manager van de Franse ploeg) na het bekendmaken van de diskwalificatie van Aleksandr Vinokoerov een dag eerder, laten in elk geval niets aan duidelijkheid te wensen over." Nu zien we pas wat een smeerlap Vinokoerov is. Ik pleit ervoor dat de hele Astana-ploeg zich per direct uit de sport terugtrekt."

Boyer wilde woendag niet direct zijn conclusies trekken." Ik wil allereerst de verklaring van Moreni horen."

Mooie dit...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Schitterend. Die pleurisfransen krijgen zo mooi een koekje van eigen deeg!! =D>
Reply
En Cofidis out....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Goed voor die Fransen. Ook lekker schijnheilig dat die Duitse ploegen vanmorgen een zitactie hielden met al die Duitsers die de laatste tijd zijn gepakt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Is er eigenlijk al iets bekend over de invallen die de franse politie bij Astana heeft gedaan direct nadat Vino gepakt was? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Reply
Peter Wrote:Is er eigenlijk al iets bekend over de invallen die de franse politie bij Astana heeft gedaan direct nadat Vino gepakt was? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Niets gevonden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nu ook Rasmussen naar huis gestuurd door Rabobank :|
wat er verder met de ploeg gebeurt, is nog niet geweten
Reply
Was geen doping....maar gelogen maar over wat heb ik gemist...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
interne regels blijkbaar..
rabo nu ook volledig weg (jammer voor boogerd)

edit: rasmussen zou gespot zijn in de dolomieten ipv in mexico, wat dus niet kan
Reply
wat een gezeik zeg. nu dan maar contador als winnaar?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
heeft ook banden met fuentes natuurlijk.
Leipheimer/evans zijn dan de volgenden :eeeek:
Reply
Of Evans...die kan wel beter tijdrijden...

Maar de Tour is nu wel heel erg drama aan het worden...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dit is ook zo lullig voor al dat knechten van Boogerd, Weening, de Groot, Dekker enz. Allemaal voor een leugenaar. Rabo had toch gezegd te stoppen met sponsoring als er een dopingzondaar naar boven kwam, of was dat alleen bij georganiseerd en niet bij individueel gebruik?

De Tour zal wel doorgaan, maar of er nog winnaars gehuldigd zullen worden...
Reply
Was geen dope.....maar kloppen doet het niet
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dit stinkt wel naar doping. Hij zal niet opeens naar Italië zijn gegaan ipv Mexico omdat hij geen zin meer had om te vliegen... Hopelijk klapt er eens iemand uit de school zodat ze weten wát ze gebruiken, zodat er vervolgens gezocht kan worden naar een opsporingsmethode.
Reply
trek de stekker maar uit de tour.... gaat echt nergens meer over..
Reply
Zelfs al wint Contador em nu, zal altijd de Tour zijn waar Rasmussen weggetrapt werd....
Contador die overigens ook naar doping ruikt na de Fuentes zaak....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: