The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doping in de tour.........
Wat een aanfluiting! Dan stop maar inderdaad, wat een gekkenhuis!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Pffff wat een aanfluiting dit zeg.

Er is daar heel wat aan de hand hoor. Hoorde net Brammetje de Groot zeggen dat hij niet kon wachtne tot hij Frankrijk uit zou zijn. En dat was opgenomen voordat Rausmussen ontslagen was.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Pffff wat een aanfluiting dit zeg.

Er is daar heel wat aan de hand hoor. Hoorde net Brammetje de Groot zeggen dat hij niet kon wachtne tot hij Frankrijk uit zou zijn. En dat was opgenomen voordat Rausmussen ontslagen was.

Dat was omdat het zo een heksenketel was, en die tyfus Fransen maar fluiten...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Er kan maar 1 winnaar komen deze tour en dat word ik!
Nog een paar schandaaltjes er bij en leipe Levi wint de zooi. Kan ik gaan cashen bij de toto.

Zoals al een paar gezegd hebben, gaat nergens meer over deze tour. Was wel 1 van de spannendste in de laatste 20 jaar.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Wat een teringzooi zeg! Ik kijk er echt met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant is Rasmussen niet betrapt op doping en is het een vergaande beslissing van de Rabo-directie. Aan de andere kant is het natuurlijk zeer verdacht dat hij liegt over zijn verblijfplaats en niet in Mexico maar Italie is, waar een aantal dopingdokters gehuisvest zijn. Weer een onthoofde Tour. Van mij hoeven ze vandaag allemaal niet meer op te stappen, hoe graag ik het wielrennen ook volg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Vieze vuile kut Deen :letitallout: . Heel de tour naar de malle moeren.

Moeilijke, maar super beslissing van de Rooij. Die Deen heeft echt niet zitten kaarten in Italie. Ik hoop dat de Rabo renners nog blijven meerijden als ze het emotioneel tenminste aankunnen. De manier om te laten zien dat ze er niets van wisten en dat ze er boven proberen staan. Wat moeten die knechten zich genaaid voelen.

Van held naar vieze kutjoekel. Kut Deen :letitallout: (ja zo gaat dat bij mij. lekker kort door de bocht :razz: )
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Iedere renner gebruikt jongens, iedere renner ! Van onschuldige dingetjes bij de apo (wat officieel ook niet mag) tot de 'betere' sjit als bloeddoping, maar ze gebruiken allemaal !

Het is gewoon onmenselijk wat ze doen qua afstanden, bergen en snelheid... Om dat te begrijpen moet je zelf maar eens 2 bergen op gaan fietsen op 1 dag...
Reply
Dan had ie lekker 'wat' moeten gebruiken in Mexico of gewoon moeten aangeven dat ie in Italie zat om daar naar de apotheek te gaan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Dan had ie lekker 'wat' moeten gebruiken in Mexico of gewoon moeten aangeven dat ie in Italie zat om daar naar de apotheek te gaan.

Dat heeft ie vast ook gedaan, net als de rest dus....
Ze moeten de tour maar eens lichter gaan maken, een marathonloper doet er toch ook maar 2/3 per jaar...
Reply
Of zoals Giel Beelen (jaja daar is ie weer) vanmorgen zei gewoon toelaten en dan kijken wie de beste doping heeft.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Of zoals Giel Beelen (jaja daar is ie weer) vanmorgen zei gewoon toelaten en dan kijken wie de beste doping heeft.

zodat iedereen binnen 2 jaar dood is? lijkt me geen al te best idee.

Quote:Dat heeft ie vast ook gedaan, net als de rest dus....
Ze moeten de tour maar eens lichter gaan maken, een marathonloper doet er toch ook maar 2/3 per jaar...

Ze kunnen de tour ook rijden met gem 30km/u ipv 40km/u. Je kan het gewoon niet vergelijken met marathonlopers. Die hebben gewoon een heel ander leven waarbij ze er vaak nog een baan naast kunnen hebben en zeker heel wat minder kosten hebben, geen ploegen etc. Die hebben dus gewoon een stuk minder druk van presteren.

Maar goed als die gasten zo doorgaan wordt het hele probleem vanzelf opgelost. Welk klein jongetje denkt nu nou tof! ik word later wielrenner. Geen enkele toch en als ie dat wel denkt heeft ie vast wel ouders die hem dat verbieden. Over 10 jaar is er dus gewoon geen wielrennen meer, behalve waarschijnlijk een paar vage oostblokrenners.
Reply
Tom Boonen: 'Mooi dat Rasmussen eruit is. Dan kunnen we nu echt gaan koersen' #-o

EDIT: en een anonime arts: 'Rasmussen? Dat is een wandelende tijdbom op dopinggebied.'

Ik wist overigens dat het een einzelganger was, maar het alleen trainen, eten en slapen maken hem nu nog meer verdacht!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Dan had ie lekker 'wat' moeten gebruiken in Mexico of gewoon moeten aangeven dat ie in Italie zat om daar naar de apotheek te gaan.

Dat heeft ie vast ook gedaan, net als de rest dus....
Ze moeten de tour maar eens lichter gaan maken, een marathonloper doet er toch ook maar 2/3 per jaar...

dan rijden ze ipv 40 gemiddeld 50 gemiddeld. je verandert daar helemaal niets mee.

ik geloof niet meer dat iedereen gebruikt. wel de toppers. maar als je gebruikt moet het doen net zoals lance, zorgen dat je niet gepakt wordt.

als er zo'n hetze tegen doping bezig is en zo'n hetze tegen jou als persoon omdat je niet je verblijfplaats doorgegeven hebt, terwijl de ploegleiding je te vuur en te zwaard verdedigt en vervolgens blijkt dat je niet in mexico zat maar in italie, tsja, dan past maar 1 maatregel en dat is ontslag op staande voet. rabobank kon niet anders.

overigens was ook de tour van 2006 spannen. en die van 1996, 1997 en 1998 waren ook spannend. niet geheel toevallig allemaal tour du dopages....


mart smeets krijgt nu gelijk met zijn voorspelling. :lol:
Reply
Smeets heeft dit allemaal in scene gezet, maakt er volgend jaar een documentaire van en wint een Oscar.
Contador treed over 10 jaar enkel nog op in reclamespotjes over muggenverdelgers en Evans doet reclame voor seconden lijm.
What, me worry?
Reply
Contador was toch net zo goed aan de doping, maar alleen vrijgesproken omdat hij belastende verklaringen tegen anderen had afgelegd ofzo? Nee das een lekkere tourwinnaar. :|

Hoe gaat t nou met de gele truien enzo? Evans heeft eigenlijk een tijdje in het geel gereden totdat Contador hem er in de Pyreneën uitreed. Krijgt hij nu nog een setje truien? :razz:
Reply
Peter Wrote:Contador was toch net zo goed aan de doping, maar alleen vrijgesproken omdat hij belastende verklaringen tegen anderen had afgelegd ofzo? Nee das een lekkere tourwinnaar. :|

Hoe gaat t nou met de gele truien enzo? Evans heeft eigenlijk een tijdje in het geel gereden totdat Contador hem er in de Pyreneën uitreed. Krijgt hij nu nog een setje truien? :razz:

Krijg ik dan mijn extra punten voor Evans, Sastre en Valverde en worden de punten van Rasmussen, Vino etc geschrapt? Maak ik toch nog kans op een prijs bij SD :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
heb ik al eens een discussie over gehad met sd. gaat niet gebeuren denk ik. maar ik vind het ook hoor, schrappen die punten.

itt tot een ander tourspel waar ik aan mee doe, daar krijg je -15 punten als een renner afstapt en nog eens -50 als dat vanwege doping is.

er zijn er na 2,5 weken met een negatief puntenaantal... :lol:
Reply
Renners van Rabo zijn vanmorgen een extra vrijwillige dopingcontrole aangegaan om te bewijzen dat ze schoon zijn. Rabobank wil natuurlijk wel een schone naam behouden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ze moeten niet stoppen bij het uit de Tour nemen van de renners, ze moeten eens een grootschalig onderzoek gaan doen naar de manier waarop er gebruikt is.
Ik wil bijvoorbeeld weten waar Vino de avond of ochtend voor de tijdrit was, met wie hij was, wat hij gebruikte, van wie dat bloed kwam, etc etc.
Ook ben ik benieuwd waarom Rausmussen loog over het feit dat hij in Mexico zat. met wie was hij in Italie, hoeveel dagen, etc etc.
Gewoon ieder geval tot de bodem uitzoeken en niet alleen schorsen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Idd, maar schijnbaar zitten er nogal een zooi incapabale zakken hooi in die commissies.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
En in de UCI ook...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ekslem Wrote:Renners van Rabo zijn vanmorgen een extra vrijwillige dopingcontrole aangegaan om te bewijzen dat ze schoon zijn. Rabobank wil natuurlijk wel een schone naam behouden.

Erik Dekker is al eens betrapt dus dat met die schone naam valt sowieso wel mee. :|
Reply
Ekslem Wrote:Renners van Rabo zijn vanmorgen een extra vrijwillige dopingcontrole aangegaan om te bewijzen dat ze schoon zijn. Rabobank wil natuurlijk wel een schone naam behouden.

nu zijn ze wel schoon ja, daar zorgen ze wel voor.
Reply
Ik heb het in dit geval over de Rabobank als bank niet over de wielerploeg
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik heb het in dit geval over de Rabobank als bank niet over de wielerploeg

ik wil dus maar aangeven dat het feit dat ze nu schoon zijn niet wil zeggen dat ze niets gebruikt hebben en dat zegt dus niets over het schoon zijn van de ploeg en ook niet over het schoon zijn van de naam van de bank.
Reply
laatste keer dat ik bij de rabobank was, was er idd net gedweild!
Reply
Quote:Rasmussen: Theo de Rooij is gek en liegt

Michael Rasmussen heeft in Deense kranten laten weten niet gelogen te hebben tegen de leiding van de Rabo-wielerploeg. De krant B.T. tekent de woorden "Mijn baas is gek" op uit de mond van de ontslagen coureur. In de kwaliteitskrant Politiken wordt Rasmussen geciteerd met "Ik heb niet gelogen".

Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië. Hij ontkent dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico. De Rooij beweerde gisteren dat Rasmussen dat wel had toegegeven.

Rasmussen spreekt over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", aldus Rasmussen. De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.

Volgens een psycholoog in Jyllands Posten is Rasmussen een zenuwinzinking nabij en heeft hij hulp nodig om zijn onvrijwillige vertrek uit de Tour te verwerken. "Wielrennen is zijn wereld. Nu hem dat is afgenomen, is hij kandidaat nummer één voor crisishulp", meent de psycholoog.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
"Rabobank, de bank die het anders doet."


:-k
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
ik kan me niet voorstellen dat de rooij op basis van louter geruchten zo'n beslissing neemt.

rasmussen krijgt uiteraard het nadeel van de twijfel.

ik zag net een interview met boogerd. voel je je belazerd? nee, ik heb het met hem te doen, hij komt nergens meer aan de bak. begrijp je de beslissing van de rooij? nou, eh, nee, nou, ik heb daar geen mening over. :roll:

ik vind het een wereldgozer, maar deze reactie snap ik echt niet hoor............
Reply
waf Wrote:ik vind het een wereldgozer, maar deze reactie snap ik echt niet hoor............

Ik ook niet. De hele tour had ik al het gevoel dat de Raborenners een beetje genoeg van Rasmussen hadden. Er werd wel voor 'm gewerkt, maar niet met plezier. Dit spreekt dat weer allemaal tegen.

Verder heb ik het helemaal gehad met die schijnheilige kutfransen. Die eerste franzoos staat 26e op bijna een uur en verder hebben ze geen trui. Dat is de reden waarom de franse pers + franse ploegen zo'n hetze zijn begonnen tegen Rasmussen. Als ie 20e had gestaan had dit alles geen issue geweest. Als ik eind augustus naar Andalusië vlieg voor mijn welverdiende vakantie zal ik iig lekker gaan kakken zodra we het franse luchtruim in vliegen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: