The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doping in de tour.........
EJR Wrote:Als ik eind augustus naar Andalusië vlieg voor mijn welverdiende vakantie zal ik iig lekker gaan kakken zodra we het franse luchtruim in vliegen.

:lol:
Reply
Allez virenque !!!
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Allez virenque !!!


Icon_evil

Virenque, Jalabert, Fignon! Dat waren allerergste sloeberfranzen!!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Ricochan Wrote:Allez virenque !!!


Icon_evil

Virenque, Jalabert, Fignon! Dat waren allerergste sloeberfranzen!!

En ze hebben geen van alleen hun prijzen moet inleveren. Icon_evil

Menchov trouwens al afgestapt.
Reply
EJR Wrote:
waf Wrote:ik vind het een wereldgozer, maar deze reactie snap ik echt niet hoor............

Ik ook niet. De hele tour had ik al het gevoel dat de Raborenners een beetje genoeg van Rasmussen hadden. Er werd wel voor 'm gewerkt, maar niet met plezier. Dit spreekt dat weer allemaal tegen.

Verder heb ik het helemaal gehad met die schijnheilige kutfransen. Die eerste franzoos staat 26e op bijna een uur en verder hebben ze geen trui. Dat is de reden waarom de franse pers + franse ploegen zo'n hetze zijn begonnen tegen Rasmussen. Als ie 20e had gestaan had dit alles geen issue geweest. Als ik eind augustus naar Andalusië vlieg voor mijn welverdiende vakantie zal ik iig lekker gaan kakken zodra we het franse luchtruim in vliegen.

als rasmussen 20ste had gestaan had hij ook niets gebruikt. :lol:

ik weet niet wanneer jij voor het laatst hebt gevlogen, maar het is denk ik heel lang geleden dat als je kakte in een vliegtuig de drollen naar buiten vielen.
Reply
Peter Wrote:
EJR Wrote:
Ricochan Wrote:Allez virenque !!!


Icon_evil

Virenque, Jalabert, Fignon! Dat waren allerergste sloeberfranzen!!

En ze hebben geen van alleen hun prijzen moet inleveren. Icon_evil

Menchov trouwens al afgestapt.

Rasmoesen hoeft denk ik ook niks in te leveren, hij is niet betrapt, dus de gewonnen prijzen worden gewoon uitgekeerd.
Bangkok resident.
Reply
EJR Wrote:Als ie 20e had gestaan had dit alles geen issue geweest.

Ze vielen al over Rasmussen en Contador heen. Rasmussen is weg, dus zullen ze nu wel naar Cadel Evans gaan wijzen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
EJR Wrote:
Ricochan Wrote:Allez virenque !!!


Icon_evil

Virenque, Jalabert, Fignon! Dat waren allerergste sloeberfranzen!!

En ze hebben geen van alleen hun prijzen moet inleveren. Icon_evil

Menchov trouwens al afgestapt.

Rasmoesen hoeft denk ik ook niks in te leveren, hij is niet betrapt, dus de gewonnen prijzen worden gewoon uitgekeerd.

weet jij wat de ploeg te verdelen heeft als de tour wordt gewonnen. wat denk je, is het meer of minder dan de € 50.000,- die nu in 2,5 week bij elkaar is geschraapt.....?
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
EJR Wrote:
Ricochan Wrote:Allez virenque !!!


Icon_evil

Virenque, Jalabert, Fignon! Dat waren allerergste sloeberfranzen!!

En ze hebben geen van alleen hun prijzen moet inleveren. Icon_evil

Menchov trouwens al afgestapt.

Rasmoesen hoeft denk ik ook niks in te leveren, hij is niet betrapt, dus de gewonnen prijzen worden gewoon uitgekeerd.

weet jij wat de ploeg te verdelen heeft als de tour wordt gewonnen. wat denk je, is het meer of minder dan de € 50.000,- die nu in 2,5 week bij elkaar is geschraapt.....?

Mwoah 5 tot 7,5 ton deelt door 9.....MEER!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:ik weet niet wanneer jij voor het laatst hebt gevlogen, maar het is denk ik heel lang geleden dat als je kakte in een vliegtuig de drollen naar buiten vielen.

Ik kak altijd in rotterdan als ik in de trein zit en de trein daar stopt... Icon_twisted
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:ik weet niet wanneer jij voor het laatst hebt gevlogen, maar het is denk ik heel lang geleden dat als je kakte in een vliegtuig de drollen naar buiten vielen.

Ik kak altijd in rotterdan als ik in de trein zit en de trein daar stopt... Icon_twisted

In wat voor trein zit je dan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:ik kan me niet voorstellen dat de rooij op basis van louter geruchten zo'n beslissing neemt.

rasmussen krijgt uiteraard het nadeel van de twijfel.

ik zag net een interview met boogerd. voel je je belazerd? nee, ik heb het met hem te doen, hij komt nergens meer aan de bak. begrijp je de beslissing van de rooij? nou, eh, nee, nou, ik heb daar geen mening over. :roll:

ik vind het een wereldgozer, maar deze reactie snap ik echt niet hoor............

Blijft wielrennen, een of andere Italiaan roept iets, sponsor word zenuwachtig en zegt of hij eruit of wij eruit....
Ik weet het allemaal zo net nog niet, snap ook niet wat nou het grote probleem is dat die man 2 weken voor de Tour een weekje vermist was...hij heeft niets aan dan dope gebruiken,pre-Tour tests, dan een week geen berg te zien en dan de hele handel op een hoop rijden....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hele kut tour onthoofd! Kut wielrennen... als we het over moraalridders hebben, dan zit je in de touyr goed. ALLE toppers gebruiken bloeddoping, bloedtransfusies alles. Dat weten de ploegleiders echt wel..

Wat een sof zeg... wij zijn hier 3 dagen gewoon om 14.30 van starbeach weggegaaan om naar een onthoofde kk tour te kijken. Zuipen als een nieuwe, schreeuwen in een hollands kroeg voor rasmussen en voor het beulwerk van Dekker en Boogerd en dan dit....

bluhhhhhhhhhhhhhhhhh :letitallout:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Flixieluv Wrote:Ik kak altijd in rotterdan als ik in de trein zit en de trein daar stopt... Icon_twisted

dat is wat anders. jij poept in je broek van angst omdat je denkt dat ze aan je neus kunnen zien waar je vandaan komt. :razz:
Reply
harry_bierdop Wrote:Hele kut tour onthoofd! Kut wielrennen... als we het over moraalridders hebben, dan zit je in de touyr goed. ALLE toppers gebruiken bloeddoping, bloedtransfusies alles. Dat weten de ploegleiders echt wel..

Wat een sof zeg... wij zijn hier 3 dagen gewoon om 14.30 van starbeach weggegaaan om naar een onthoofde kk tour te kijken. Zuipen als een nieuwe, schreeuwen in een hollands kroeg voor rasmussen en voor het beulwerk van Dekker en Boogerd en dan dit....

bluhhhhhhhhhhhhhhhhh :letitallout:

net of je anders geen andere kutreden had gehad om doelloos te gaan zuipen. cry
Reply
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Hele kut tour onthoofd! Kut wielrennen... als we het over moraalridders hebben, dan zit je in de touyr goed. ALLE toppers gebruiken bloeddoping, bloedtransfusies alles. Dat weten de ploegleiders echt wel..

Wat een sof zeg... wij zijn hier 3 dagen gewoon om 14.30 van starbeach weggegaaan om naar een onthoofde kk tour te kijken. Zuipen als een nieuwe, schreeuwen in een hollands kroeg voor rasmussen en voor het beulwerk van Dekker en Boogerd en dan dit....

bluhhhhhhhhhhhhhhhhh :letitallout:

net of je anders geen andere kutreden had gehad om doelloos te gaan zuipen. cry

Om 14:30 weggaan van Starbeach om de Tour te kijken....en dan dit...zal erg pijn doen Harry....(snapt niet dat je naar binnen gaat om de Tour te kijken terwijl er zo afzichtelijk veel lekkere wijven daar rond hangen)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:ik weet niet wanneer jij voor het laatst hebt gevlogen, maar het is denk ik heel lang geleden dat als je kakte in een vliegtuig de drollen naar buiten vielen.

Ik kak altijd in rotterdan als ik in de trein zit en de trein daar stopt... Icon_twisted

In wat voor trein zit je dan?

Naar België. Omtreinen kost teveel tijd, dus compenseer ik m'n niet door mij gewenste korte aanwezigheid in r'dan met een hoop penetrant riekende stront! Pas nadat ik in de WC m'n broekje heb laten zakken uiteraard...
Reply
Zuur is het wel. Zuur is het wat mij betreft niet voor Rasmussen, want waarom loog hij tegen de Rabobank? Dan heb je mijns inziens iets te verbergen. Voor de geloofwaardigheid van de Rabobank ploeg in het peloton konden ze dus niets anders doen dan hem ontslaan. Gele trui of niet...

Zuur is het voor een Dekker, maar eerlijk is eerlijk, zijn tijd komt nog wel.
Zuur is het voor een Mentsjov, die als kopman was aangewezen maar door de ontwikkelingen knechten moest voor Rasmussen.
Zuur is het voor het publiek, dat geloofde in weer eens een mooie tour, zonder al dat gezeik.
Maar waar ik vooral medelijden mee heb, is Boogerd, die zijn laatste tour rijdt en een kroon op zijn werk zag aankomen met de winst van Rasmussen en zich daarvoor totaal het snot voor de ogen fietste.

Ik heb er verder geen woorden voor. :cry:

Wat een dramatische KUT TOUR!!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Flixieluv Wrote:m'n broekje .

[gay]
Reply
Depor Wrote:
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Hele kut tour onthoofd! Kut wielrennen... als we het over moraalridders hebben, dan zit je in de touyr goed. ALLE toppers gebruiken bloeddoping, bloedtransfusies alles. Dat weten de ploegleiders echt wel..

Wat een sof zeg... wij zijn hier 3 dagen gewoon om 14.30 van starbeach weggegaaan om naar een onthoofde kk tour te kijken. Zuipen als een nieuwe, schreeuwen in een hollands kroeg voor rasmussen en voor het beulwerk van Dekker en Boogerd en dan dit....

bluhhhhhhhhhhhhhhhhh :letitallout:

net of je anders geen andere kutreden had gehad om doelloos te gaan zuipen. cry

Om 14:30 weggaan van Starbeach om de Tour te kijken....en dan dit...zal erg pijn doen Harry....(snapt niet dat je naar binnen gaat om de Tour te kijken terwijl er zo afzichtelijk veel lekkere wijven daar rond hangen)

@ waf: Nou, ik moet zeggen dat het echt reuzeeee meevalt qua alchohol gebruik :Big Grin ! Tenminste door mij dan... teringwarmte is gewoon niet te houden en eigelijk niks voor mij! Als de airco het dan ook nog maar eens half doet drink ik gewoon 3 liter water extra per dag ipv 3 liter bier extra :wink: .

@ depor... tsja het was gewoon super. Gister helemaal.. relaxte open strandtent aan de boulevard. Zeker 30 nl'ers, ned 1 met Ducrot en Herbie en flessen heineken voor 2,50.. geen geld voor hier! Zo'n etappe en dan snachts horen dat ie weg is.. om te huilen gewoon!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mooie reaktie van de Groot. Duidelijk aangeslagen, maar geeft eerlijk toe dat ze gisteravond flink hebben gezopen en dat hij vandaag met zware hoofdpijn op de fiets zat.
Reply
harry_bierdop Wrote:@ depor... tsja het was gewoon super. Gister helemaal.. relaxte open strandtent aan de boulevard. Zeker 30 nl'ers, ned 1 met Ducrot en Herbie en flessen heineken voor 2,50.. geen geld voor hier! Zo'n etappe en dan snachts horen dat ie weg is.. om te huilen gewoon!

:lol: Soms kloppen alle clichés over Nederlanders op vakantie in het buitenland! Pas je wel op dat je niet per ongeluk de Akropolis ziet, jongen?
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:m'n broekje .

[gay]

Voorspelbaar :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:m'n broekje .

[gay]

Voorspelbaar :razz:

ik ben net ff op het station geweest en er lagen weer zeven kleuren stront op de rails. waar moest je naar toe? :razz:
Reply
Schoonfamilie van Rasmussen verklaart dat hij in Mexico was.
Alberto Contador volgens het Duitse Bildt op de lijst van Fuentes, en toegegeven doping te hebben gebruikt, maar omdat hij kroongetuige is worden de gesprekken niet vrijgegeven....

Als Rasmussen echt in Mexico was mag de Rooij van mij per direct een nekschot krijgen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik denk dat die Cassani dan ook beter naar Mexico kan emigreren...
Reply
http://www.nu.nl/rubriek/sport_log/951

Wel een knap artikel......geeft precies weer wat voor onzin zich rond de Tour ophoudt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
boogerd niet aan de dope in ieder geval #-o
Reply
Flixieluv Wrote:
harry_bierdop Wrote:@ depor... tsja het was gewoon super. Gister helemaal.. relaxte open strandtent aan de boulevard. Zeker 30 nl'ers, ned 1 met Ducrot en Herbie en flessen heineken voor 2,50.. geen geld voor hier! Zo'n etappe en dan snachts horen dat ie weg is.. om te huilen gewoon!

:lol: Soms kloppen alle clichés over Nederlanders op vakantie in het buitenland! Pas je wel op dat je niet per ongeluk de Akropolis ziet, jongen?

Nou ja.. tis gewoon vrij krom hier in de meeste tenten.

Een fles heineken kost in de meeste tenten 5,50 of 6 euro... alleen het is gewoon 24/7 happy hour (2 voor de prijs van 1), je moet dus gewoon de helft bestellen van wat je nodig hebt..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Flixieluv Wrote:
harry_bierdop Wrote:@ depor... tsja het was gewoon super. Gister helemaal.. relaxte open strandtent aan de boulevard. Zeker 30 nl'ers, ned 1 met Ducrot en Herbie en flessen heineken voor 2,50.. geen geld voor hier! Zo'n etappe en dan snachts horen dat ie weg is.. om te huilen gewoon!

:lol: Soms kloppen alle clichés over Nederlanders op vakantie in het buitenland! Pas je wel op dat je niet per ongeluk de Akropolis ziet, jongen?

Nou ja.. tis gewoon vrij krom hier in de meeste tenten.

Een fles heineken kost in de meeste tenten 5,50 of 6 euro... alleen het is gewoon 24/7 happy hour (2 voor de prijs van 1), je moet dus gewoon de helft bestellen van wat je nodig hebt..

In Frankrijk betaal je 8 euro voor een heineken...10 euro voor wodka cola...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: