The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADSL
#1
He,

Ik ben al bijna anderhalf jaar trouw gebruiker van Wanadoo. Vrijwel geen klachten tot nu toe. Echter ik word zolangzamerhand die rekening van de KPN spuugzat voor een telefoonaansluiting die ik verder niet alteveel gebruik. Wat zijn de mogelijkheden voor een ADSL zonder die KPN shit? En als er meerdere mogelijkheden zijn, wat zijn jullie ervaringen ermee en wat zijn de mogelijkheden?

Thanks!
Marshall
Reply
#2
Ik zit ook bij Wanadoo en ik ben aan het kijken bij Tiscali. Ze zeggen daar dat je eerst een telefoonaansluiting moet hebben van KPN met dus een telefoonnummer. Als je dan dat pakket neemt van 29.95 gaan ze je telefoonnummer overzetten naar hun internetverbinding zodat je uiteindelijk als alles klaar is KPN kan opzeggen zonder dat je je telefoonnummer verliest.

Klinkt mij goed en scheelt mij ook die KPN rekening alhoewel ik Bel Budget heb, wat maar 9 euro ofzo kost per maand aansluiting.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#3
Hier moet je erg mee oppassen, doorgaans wordt dit uiteindelijk toch doorberekend aan de klant, omdat KPN een vergoeding vraagt voor het gebruik van haar lijnen. En als de eindklant deze niet betaalt wegens geen abo, dient de provider het te betalen, die het vervolgens alsnog doorberekent aan de klant.
Zie bijv <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.webwereld.nl/nieuws/21097.phtml">http://www.webwereld.nl/nieuws/21097.phtml</a><!-- m -->
Reply
#4
Het schijnt dat Versatel ADSL 2 (nog snellere verbinding) wil aanbieden in combinatie met abonnement op Live Eredivisiewedstrijden. Ze willen dit aanbieden voor € 40,- per maand..

zie hier: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.versatel.nl/20mb">http://www.versatel.nl/20mb</a><!-- m -->
Reply
#5
Ja, maar Para... Het gaat me niet om de eredivisie, het gaat me om de KPN...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
[KPNMODE]

Jongens, gewoon allemaal bij KPN blijven... ik moet ook wel salaris blijven ontvangen natuurlijk.... :lol:

Niet in die gebakken lucht trappen die andere providers je aanbieden.. goedkoop is in de meeste gevallen duurkoop.. bij KPN weet je wat je hebt, het kan allemaal heus wel goedkoper maar dat is nog allemaal in ontwikkeling, mijn advies om daar nog even mee te wachten. KPN zal dit jaar ook komen met VOIP (voice over IP) alleen gaat dat hopelijk een stuk beter dan de livebox van Wanadoo :wink:


[/KPNMODE]
Wie dit leest is gek
Reply
#7
Heren, om maar niet een nieuw topic hiervoor te aan te maken maar om Nederland schoon te houden deze te recyclen:

Ik ga binnenkort dus verhuizen en wil eigenlijk direct de gelegenheid aangrijpen om de boel over te zetten naar een andere provider (misschien). Wat zijn jullie bevindingen en welke raden jullie aan?
Ik wil wel een fair use datalimiet en een snelheid van minstens 1500. Iemand een tippie?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
Kijk anders eens bij de aanbiedingen van HCCnet http://www.hccnet.nl/ Kortgeleden kwamen zij met (goedkopere)abonnementen buiten KPN om bij BBeyond en Tiscali. Ik kan alleen die BBeyond nu niet meer terugvinden op de site. Ik had als HCC-klant de mogelijkheid om over te stappen, maar was er huiverig voor, zoals KJ zegt, ik weet wat ik heb en bij overstappen moet je maar weer afwachten. Lees dan ook vooral de ervaringen van anderen,er is ook wel een soort forum te vinden op de HCC-site.
May The Schwartz Be With You
Reply
#9
Ik vind ze nou ook niet bepaald goedkoop BB!
En buiten KPN om... Hoe werkt dat precies? Ik ken Tiscali verder niet, wat bieden die aan behalve de ADSL aansluiting?

Edit: ben het al aan het bekijken... Volgens mij kun je voordeliger bij Tiscali zelf een abbo nemen dan bij HCCnet
Reply
#10
OK, hier moet iemand me waarschijnlijk even wat uitleggen... Tsicali biedt internet aan voor 29,95 per maand, 4096/640, incl gratis telefonie naar vaste nummers binnen NL! Geen abbo-kosten, enkel 9.95 per maand van de KPN als je het abbo bij hen opzegt...

Waarom zit heel nederland nog niet op Tiscali?? Of zie ik wat over het hoofd?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#11
Marshall Wrote:Ik vind ze nou ook niet bepaald goedkoop BB!
En buiten KPN om... Hoe werkt dat precies? Ik ken Tiscali verder niet, wat bieden die aan behalve de ADSL aansluiting?

Edit: ben het al aan het bekijken... Volgens mij kun je voordeliger bij Tiscali zelf een abbo nemen dan bij HCCnet

Ik weet het ook verder niet precies, het is wel zo dat je bij HCC via Tiscali geen abbonnement meer bij KPN nodig hebt. Verder beweert een vriend van mij die ADSL bij xs4all heeft, waarbij ook een abonnement bij KPN voor een vaste telefoonlijn lijn nodig was, dat tegenwoordig dat vaste abonnement bij KPN niet meer nodig is voor ADSL. Hij wil ook van de KPN af voor de telefoon en op mobiel overstappen. Of dat bij Wanadoo ook geldt weet ik niet. xs4all en hccnet zijn van de KPN.
May The Schwartz Be With You
Reply
#12
Ja, maar bij Tiscali kun je dus buiten de KPN gratis naar nummers binnen NL bellen.... Icon_question
Kan er alleen nog niet geheel wijs uit worden of je daar dus alsnog het abbo van KPN voor nodig hebt. Ik denk het wel eigenlijk.
Maar goed, duurt nog een paar maandjes voor ik kan omzetten zie ik al. Ik dacht dat je na de vaste periode van een jaar in principe elke maand kunt omzetten met opzegtermijn van een maand maar als ik het nu goed lees lijkt het erop dat je dus enkel die maand opzegtermijn voor het einde van de verlenging (wat dus weer een jaar is) ruimte hebt maar dus wel telkens een jaar gebonden bent. Contract is ingegaan in oktober dus eind september kan ik opzeggen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#13
Volgens HCC kan je per maand opzeggen, na een jaar.
May The Schwartz Be With You
Reply
#14
Voor HCC of volgens HCC over Wanadoo?

edit: ik heb het maar even nagevraagd bij Wanadoo zelf... inderdaad enkel aan het einde van een contractjaar met maand opzegtermijn.
Dus dat wordt eerst verhuizen voor 45,- kosten aan de KPN :roll:
Reply
#15
Ik kon overstappen bij HCC naar Tiscali of BBeyond zij zeiden dat ik de KPN per maand kon opzeggen. Misschien dat het contract bij wanadoo niet per maand opzegbaar is
May The Schwartz Be With You
Reply
#16
Marshall Wrote:He,

Ik ben al bijna anderhalf jaar trouw gebruiker van Wanadoo. Vrijwel geen klachten tot nu toe. Echter ik word zolangzamerhand die rekening van de KPN spuugzat voor een telefoonaansluiting die ik verder niet alteveel gebruik. Wat zijn de mogelijkheden voor een ADSL zonder die KPN shit? En als er meerdere mogelijkheden zijn, wat zijn jullie ervaringen ermee en wat zijn de mogelijkheden?

Thanks!
Marshall

Heb je al eens gedacht aan kabel, Chello of @home Icon_question Weet niet wie in dat gebied de aanbieder is...
Reply
#17
Chello meen ik. Maar wat is het voordeel ervan? Heb me nooit echt erin verdiept maar dat met name omdat ik nooit zo'n hoge pet op heb van die organisaties. In mijn ogen (maar kan het mis hebben) zijn ze weinig vernieuwend en langzaam, terwijl een Wanadoo bijvoorbeeld continu zijn aanbod onder de loep moet nemen om concurrerend te blijven en je als gebruiker dus steeds snellere verbindingen krijgt...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#18
chello zuigt idd. tenminste in vergelijking met xs4all die ik nu heb. Misschien iets duurder dan de rest maar altijd online en een goede snelheid.
Reply
#19
Ik ben sinds een paar maanden van die hele KPN-ellende af.
Zowel internet als telefonie via de kabel bij @Home.

Maar dat is geloof ik nog niet in heel 't land verkrijgbaar.
Reply
#20
Hoe werkt dat precies vinegar? Hoe zit het met kosten?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#21
Mac Wrote:chello zuigt idd. tenminste in vergelijking met xs4all die ik nu heb. Misschien iets duurder dan de rest maar altijd online en een goede snelheid.


Chello zoog inderdaad, tot een aantal maanden geleden. Ik heb nergens meer last van, bel en internet via de kabel, nergens last van. Snelheid is prima en wordt regelmatig verhoogd en ik heb de laatste maanden een bereikbaarheid van 100%. Niks meer te klagen dus over Chello.

Bellen met Priority van UPC en internet van Chello, dus geen KPN kosten!
Reply
#22
Kosten Essent @Home Telefonie: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.home.nl/producten/faq/telefonie/?item=db4136">http://www.home.nl/producten/faq/telefonie/?item=db4136</a><!-- m -->

Ervaringen: zoals hierboven beschreven over Chello door SB. Bellen en internet over de kabel - dus zelfs niet de lijnen van KPN, maar het is ook geen bellen over internet dus gewoon goede gesprekskwaliteit. prima snelheid, altijd bereikbaar.

Maar het uitbreiden naar andere regio's gaat traag bij Essent. Volgens mij kan dat bellen alleen nog in Tilburg en Twente.
Reply
#23
Klinkt veelbelovend. Maar inderdaad nog niet beschikbaar in Arnhem... Ik houd het in de gaten want telefoneren zonder abbo-kosten van KPN is interessant!!!

En waarom beginnen ze daar nou mee in friesland/overijssel :roll:

ZIjn er nog andere vergelijkbare deals ergens?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#24
UPC telefonie is normaal 14,95 geloof ik, echter in combi met een chello abbo betaal ik momenteel 9,95 per maand. Mij hoor je niet klagen, en bellen bij UPC is zeker niet duurder dan bij de KPN wat dat betreft.

Ze beginnen daar niet mee in friesland / overijssel maar upc heeft op bel gebied gewoon een voorsprong op @home :Big Grin
Reply
#25
Heb al 4 jaar @home. Perfect. Telefonie begin ik niet aan als ik die klachten over telefonie zo hoor. Ze hebben het ook tijdelijk stopgezet vanwege de vele aanmeldingen. Ze hadden namelijk niet gerekend op zoveel aanmeldingen. Niet genoeg capaciteit en dus veel mensen die niet kunnen bellen en internetten.

In Enschede komt binnenkort Casanet. Internet 2mbit up and down. Telefonie en Digitale TV voor 60 euro per maand. Glasvezel dus.

Ik kijk ff hoe dat Versatel is misschien dat dat ook aantrekkelijk is.
Reply
#26
AssyriskaFF Wrote:Heb al 4 jaar @home. Perfect. Telefonie begin ik niet aan als ik die klachten over telefonie zo hoor. Ze hebben het ook tijdelijk stopgezet vanwege de vele aanmeldingen. Ze hadden namelijk niet gerekend op zoveel aanmeldingen. Niet genoeg capaciteit en dus veel mensen die niet kunnen bellen en internetten.

Het enige wat klopt is die tijdelijke stopzetting, nog geen moment problemen met internet of telefonie gehad.
Reply
#27
Mmm, ga dan in oktober (als abbo afloopt) eens goed rondkijken (of eigenlijk de maand ervoor dus al). Wanadoo heeft de boel ook weer aangepast btw. een 4MB download voor 22,95.

Meer ervaringen zijn van harte welkom zodat ik eens goed rond kan kijken. Ik denk nu aan tiscali (met telefonie) of heel evt kabel...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#28
vinegar Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Heb al 4 jaar @home. Perfect. Telefonie begin ik niet aan als ik die klachten over telefonie zo hoor. Ze hebben het ook tijdelijk stopgezet vanwege de vele aanmeldingen. Ze hadden namelijk niet gerekend op zoveel aanmeldingen. Niet genoeg capaciteit en dus veel mensen die niet kunnen bellen en internetten.

Het enige wat klopt is die tijdelijke stopzetting, nog geen moment problemen met internet of telefonie gehad.

Nee jij iig niet maar vele anderen wel. Maar als het goed is gaat het nu de goede kant op.
Reply
#29
Maar even in dit topic voortzetten: ik ben ondertussen Wanadoo ADSL Family gebruiker. Tot 20Mb voor 24.95 per maand. Geen problemen mee maar ik denk er nu aan om die KPN schijtzooi ook maar voor de telefoon op te zeggen en Wanadoo Telefonie te nemen. Iemand hier al ervaringen mee?

Qua kosten vrij laag:

Abonnement en betaling Abonnementsprijs € 6,- per maand

Eenmalige aansluitkosten € 24,95
Actie: nu GRATIS

Doorbelasting lijnhuur KPN (optioneel) € 9,95 per maand

Eenmalige administratie­kosten lijnhuur KPN (optioneel) € 9,95

Starttarief € 0,04 per gesprek vaste telefonie, 0,165 naar mobiel
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#30
sloeber
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply


Forum Jump: