The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken
#1
Als vervolg op de gouden gids divisie zie thread:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=6301&postdays=0&postorder=asc&start=0">viewtopic.php?t=6301&postdays=0&postorder=asc&start=0</a><!-- l -->

Hier heb ik enthousiaste reacties op gehad met als gevolg dat Kezza, Mac, Mischa, en Richard vorig seizoen al wedstrijden van de gouden gids hebben bezocht. Komend seizoen zal daar Davydoff bij komen.

Vanaf dit seizoen heb ik ook de eredivisie in mijn portefeuille. Daarom ben ik op zoek naar mensen die interesse hebben in de volgende clubs:

mensen die al in bezit zijn van een seizoenskaart (ivm uitverkocht stadion) van
Heerenveen
Groningen
Az
Twente
Heracles

Al wel opties maar nog niet definitief
Vitesse
Nec
Reply
#2
mukkus naar heerenveen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
mailtje verstuurd naar Dennis omtrent RKC, woon op 1km van dat stadion vandaan
Reply
#4
Devlin Wrote:mailtje verstuurd naar Dennis omtrent RKC, woon op 1km van dat stadion vandaan

ok aangenomen :Big Grin
Reply
#5
Ik wil wel naar ado :-)


Ik heb je een pm gestuurd !
Bangkok resident.
Reply
#6
Vitesse kan ik je ook nog een optie bieden, woon er op 5 minuutjes lopen vandaan, werk er recht tegenover en ga toch veelal met de mascotte van Vitas mee Big Grin (alleen krijg ik dan geen tribunekaartje Sad )
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
@rico: denk dat je hem beter even een mailtje kan sturen die leest ie een stuk vaker.

Zoals GAE al zegt heb ik het afgelopen jaar dit werk ook al gedaan en vond het erg leuk om te doen! De eerste divisie is toch wat anders dan de eredivisie en ondanks dat het niveau vaak wat lager ligt heb ik toch wel genoten van sommige wedstrijden. Ook dit jaar ga ik telstar en haarlem weer doen. 1 tip trouwens voor de nieuwelingen: kleed je in de winter goed aan want het kan verrekte koud zijn in die halfopen stadions in de winter! Wink
Reply
#8
Mac Wrote:@rico: denk dat je hem beter even een mailtje kan sturen die leest ie een stuk vaker.

Zoals GAE al zegt heb ik het afgelopen jaar dit werk ook al gedaan en vond het erg leuk om te doen! De eerste divisie is toch wat anders dan de eredivisie en ondanks dat het niveau vaak wat lager ligt heb ik toch wel genoten van sommige wedstrijden. Ook dit jaar ga ik telstar en haarlem weer doen. 1 tip trouwens voor de nieuwelingen: kleed je in de winter goed aan want het kan verrekte koud zijn in die halfopen stadions in de winter! Wink


@MAC, Ik heb hem een mail gestuurd !
Bangkok resident.
Reply
#9
Devlin Wrote:mailtje verstuurd naar Dennis omtrent RKC, woon op 1km van dat stadion vandaan

Aha, Drunen is eindelijk een wijk van Waalwijk geworden.

Ben op 200 honderd meter geboren van het stadion, maar toen speelden ze nog in de onderbond volgens mij.
Reply
#10
19 augustus maar eens kijken hoe drunen dr uit ziet Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Mac Wrote:Ook dit jaar ga ik telstar en haarlem weer doen. 1 tip trouwens voor de nieuwelingen: kleed je in de winter goed aan want het kan verrekte koud zijn in die halfopen stadions in de winter! Wink

You have the power to be in 2 places at the same time?

Het Volendam stadion is in de zomer al koud :wink: Dus dat gaat lachen worden in de winter. Lekker in mijn uppie op de Expo tribune.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#12
nopes spelen om en om thuis...vanwege politie inzet volgens mij.
Reply
#13
Voor 1e divisie wil ik me wel inzetten voor VVV of Den Bosch. Wel met reiskosten dan (valt wel mee vanaf Arnhem) Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#14
Ook aanwezig bij NEC maar weet niet of ik de geschikte persoon ben :lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#15
Djabs ook gemaild voor de regio Oost-Brabant.
Reply
#16
Mocht Excelsior ooit nodig zijn Dennis, dan kun je me altijd effe mailen.
Dat is toch bij me om de hoek en die spelen nooit op zondag thuis, dacht ik.
Reply
#17
Fred Naaigaren Wrote:Mocht Excelsior ooit nodig zijn Dennis, dan kun je me altijd effe mailen.
Dat is toch bij me om de hoek en die spelen nooit op zondag thuis, dacht ik.

Ik zal je op de reservelijst zetten. Kan ik je ook op de reservelijst zetten voor Dordrecht, Sparta en Feyenoord? is ook om de hoek :lol:
Reply
#18
ik wil wel naar fc Utrecht, zet me maar op de reservelijst
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#19
Frits Wrote:ik wil wel naar fc Utrecht, zet me maar op de reservelijst

Wat is je email?
Reply
#20
Davydoff Wrote:
Mac Wrote:Ook dit jaar ga ik telstar en haarlem weer doen. 1 tip trouwens voor de nieuwelingen: kleed je in de winter goed aan want het kan verrekte koud zijn in die halfopen stadions in de winter! Wink

You have the power to be in 2 places at the same time?

Het Volendam stadion is in de zomer al koud :wink: Dus dat gaat lachen worden in de winter. Lekker in mijn uppie op de Expo tribune.

Hebben ze wel satésaus in het Veronica Stadion? "Doe mij een harinkje satésaus" Icon_twisted
Reply
#21
Keyzer Wrote:
Davydoff Wrote:
Mac Wrote:Ook dit jaar ga ik telstar en haarlem weer doen. 1 tip trouwens voor de nieuwelingen: kleed je in de winter goed aan want het kan verrekte koud zijn in die halfopen stadions in de winter! Wink

You have the power to be in 2 places at the same time?

Het Volendam stadion is in de zomer al koud :wink: Dus dat gaat lachen worden in de winter. Lekker in mijn uppie op de Expo tribune.

Hebben ze wel satésaus in het Veronica Stadion? "Doe mij een harinkje satésaus" Icon_twisted

Ik denk dat er deze maand iets verkeerd gaat met het uitkeren van je salaris...... Icon_twisted

En het Veronica Stadion is niet meer.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#22
Ik denk dat juist jullie beiden wel tegen een beetje kou kunnen..... :wink:
Reply
#23
Even een update:

Nog op zoek naar mensen die al in bezit zijn van een seizoenskaart (ivm uitverkocht stadion) van
Heerenveen
Groningen
Az
Heracles

Overige clubs zijn voorzien.
Reply
#24
GAE Wrote:Even een update:

Nog op zoek naar mensen die al in bezit zijn van een seizoenskaart (ivm uitverkocht stadion) van
Heerenveen
Groningen
Az
Heracles

Overige clubs zijn voorzien.


Iedereen krijgt toch nog wel bericht of ze het wel of niet zijn geworden voor de desbetreffende club?
Bangkok resident.
Reply
#25
Jazeker...heb ook nog geen besluiten genomen bij sommige clubs, maar heb daar zoveel aanmeldingen voor dat het weinig zin meer heeft voor nieuwe personen om op te reageren.
Reply
#26
GAE Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Mocht Excelsior ooit nodig zijn Dennis, dan kun je me altijd effe mailen.
Dat is toch bij me om de hoek en die spelen nooit op zondag thuis, dacht ik.

Ik zal je op de reservelijst zetten. Kan ik je ook op de reservelijst zetten voor Dordrecht, Sparta en Feyenoord? is ook om de hoek :lol:

Sparta is nog wel te doen voor me.

Maar Rotterdam-Zuid kom ik uit geloofsovertuiging niet en hoe dichter bij Dordt, des te slechter het voetbal wordt.
Dordrecht is toch het Arco bolwerk? Heeft die ook eens wat te doen.
Reply
#27
GAE Wrote:Even een update:

Nog op zoek naar mensen die al in bezit zijn van een seizoenskaart (ivm uitverkocht stadion) van
Heerenveen
Groningen
Az
Heracles

Overige clubs zijn voorzien.

Hmmm...ik zit dit seizoen wel vaker bij de FC alhier, maar kan het niet voor elke wedstrijd garanderen en om dan maar met zo'n PDA te gaan zitten klunzen lijkt me ook niet wat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#28
Hmm, FC Twente is voorzien.
Ik ben benieuwd welke forummer dat voor je gaat doen GAE?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#29
Ik ben het helaas niet geworden voor ADO iig.
Bangkok resident.
Reply
#30
Vret Mien Gras Wrote:Hmm, FC Twente is voorzien.
Ik ben benieuwd welke forummer dat voor je gaat doen GAE?

Het is niet iemand van dit forum geworden.
Reply


Forum Jump: