The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV (Johan Cruijff Schaal)
#1
Wat belachelijk dat bv Gomes en Huntelaar zondag niet mee mogen doen in deze wedstrijd omdat ze zijn geschorst. Waarom zien ze deze wedstrijd niet gewoon als een losstaande wedstrijd? belachelijk :crazy:

1-2 :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Lamme Lennie Wrote:Wat belachelijk dat bv Gomes en Huntelaar zondag niet mee mogen doen in deze wedstrijd omdat ze zijn geschorst. Waarom zien ze deze wedstrijd niet gewoon als een losstaande wedstrijd? belachelijk :crazy:

1-2 :|

Omdat het een wedstrijd is tussen de kampioen en bekerwinnaar is, misschien? En omdat deze wedstrijd DUS (met enige vertraging) volgt op de afgelopen competitie en het bekertoernooi en dus de schorsingen ook meegenomen worden? Ze noemen het het begin van de nieuwe competitie, maar eigenlijk is het dus gewoon het eind van de vorige. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Eigenlijk is het gewoon een potje zonder enige betekenis.
May The Schwartz Be With You
Reply
#4
Ooijer doet ook niet mee, als ik Koeman moet geloven. Meteen al hommeles daar; dat was er met Guus zelden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Das wel genieten voor je he. Het begrip Adje trekken zal nooit meer hetzelfde zijn
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#6
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wat belachelijk dat bv Gomes en Huntelaar zondag niet mee mogen doen in deze wedstrijd omdat ze zijn geschorst. Waarom zien ze deze wedstrijd niet gewoon als een losstaande wedstrijd? belachelijk :crazy:

1-2 :|

Omdat het een wedstrijd is tussen de kampioen en bekerwinnaar is, misschien? En omdat deze wedstrijd DUS (met enige vertraging) volgt op de afgelopen competitie en het bekertoernooi en dus de schorsingen ook meegenomen worden? Ze noemen het het begin van de nieuwe competitie, maar eigenlijk is het dus gewoon het eind van de vorige. :8:

Dus er zijn mensen die deze wedstrijd wel serieus nemen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wat belachelijk dat bv Gomes en Huntelaar zondag niet mee mogen doen in deze wedstrijd omdat ze zijn geschorst. Waarom zien ze deze wedstrijd niet gewoon als een losstaande wedstrijd? belachelijk :crazy:

1-2 :|

Omdat het een wedstrijd is tussen de kampioen en bekerwinnaar is, misschien? En omdat deze wedstrijd DUS (met enige vertraging) volgt op de afgelopen competitie en het bekertoernooi en dus de schorsingen ook meegenomen worden? Ze noemen het het begin van de nieuwe competitie, maar eigenlijk is het dus gewoon het eind van de vorige. :8:

Dus er zijn mensen die deze wedstrijd wel serieus nemen?


Ik kan me herinneren toen ajaks hem won de vorige keer, deze prijs ineens heel serieus werd genomen...

Maar als the hunt niet meedoet kunnen ze van niemand winnen, dus van PSV zeker niet.
Reply
#8
Ricochan Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wat belachelijk dat bv Gomes en Huntelaar zondag niet mee mogen doen in deze wedstrijd omdat ze zijn geschorst. Waarom zien ze deze wedstrijd niet gewoon als een losstaande wedstrijd? belachelijk :crazy:

1-2 :|

Omdat het een wedstrijd is tussen de kampioen en bekerwinnaar is, misschien? En omdat deze wedstrijd DUS (met enige vertraging) volgt op de afgelopen competitie en het bekertoernooi en dus de schorsingen ook meegenomen worden? Ze noemen het het begin van de nieuwe competitie, maar eigenlijk is het dus gewoon het eind van de vorige. :8:

Dus er zijn mensen die deze wedstrijd wel serieus nemen?


Ik kan me herinneren toen ajaks hem won de vorige keer, deze prijs ineens heel serieus werd genomen...

Maar als the hunt niet meedoet kunnen ze van niemand winnen, dus van PSV zeker niet.

Inderdaad, daarom vind LL het ook zo belachelijk. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#9
Deze belg is iig duidelijk!

[Image: 2c49d419_kudt020.jpg]

:Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Ooijer doet ook niet mee, als ik Koeman moet geloven. Meteen al hommeles daar; dat was er met Guus zelden.

André Pooier wil gewoon weg, that's it.

1 jaar contract, 8,5 jaar gebald bij PSVau, dus lijkt me redelijk. Maar 5 mil. is wat overdreven. 2 mil. strikkie er om en dan zo Bouma achterna de vergetelheid in.
Reply
#11
harry_bierdop Wrote:Deze belg is iig duidelijk!

[Image: 2c49d419_kudt020.jpg]

:Big Grin



:razz:
Reply
#12
Kennen julie dat plaatje van die oude worst in de ArenA..................?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
harry_bierdop Wrote:Deze belg is iig duidelijk!

[Image: 2c49d419_kudt020.jpg]

:Big Grin

:lol: =D>
Reply
#14
Ricochan Wrote:Ik kan me herinneren toen ajaks hem won de vorige keer, deze prijs ineens heel serieus werd genomen...

Maar als the hunt niet meedoet kunnen ze van niemand winnen, dus van PSV zeker niet.

Helaas lopen er (teveel) van die types rond ja.. Ik vind het op zich ook wel leuk als we de schaal zouden winnen, maar dan alleen omdat dat inhoudt dat we dan van PSV gewonnen hebben...
Reply
#15
Dat is ook het enige leuke hieraan psv vs ajaks voor de rest stelt het weinig voor.
Bangkok resident.
Reply
#16
T00L Wrote:
Ricochan Wrote:Ik kan me herinneren toen ajaks hem won de vorige keer, deze prijs ineens heel serieus werd genomen...

Maar als the hunt niet meedoet kunnen ze van niemand winnen, dus van PSV zeker niet.

Helaas lopen er (teveel) van die types rond ja.. Ik vind het op zich ook wel leuk als we de schaal zouden winnen, maar dan alleen omdat dat inhoudt dat we dan van PSV gewonnen hebben...
Net als vorig jaar, hosanna alom toen Ajax 'm won. En we weten allemaal nog wel hoe het Ajax verder verging dat seizoen. M.a.w. die wedstrijd stelt geen reet voor.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#17
Net toch maar even kaartjes gehaald.........
In tegenstellign tot mijn verwachting was er alleen nog maar plek op de 2e ring. Dit betekent dat de 1e ring uitverkocht is.

Als een echte prijs zie ik het niet maar een partij tegen PSV wil ik wel altijd winnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
de nieuwe Wrote:En we weten allemaal nog wel hoe het Ajax verder verging dat seizoen.

Inderdaad! Ze stelden pas op de allerlaaste dag play-off veilig en hadden daarin het geluk dat ze een makkelijke tegenstander kregen voordat ze tegen de stugge Goningers moesten aantreden. Na ook die verslagen te hebben kregen ze een ticket voor de voorronde vna de CL waarin ze de eerste (uit)wedstrijd met 1-2 wonnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#19
Bumme Wrote:
de nieuwe Wrote:En we weten allemaal nog wel hoe het Ajax verder verging dat seizoen.

Inderdaad! Ze stelden pas op de allerlaaste dag play-off veilig en hadden daarin het geluk dat ze een makkelijke tegenstander kregen voordat ze tegen de stugge Goningers moesten aantreden. Na ook die verslagen te hebben kregen ze een ticket voor de voorronde vna de CL waarin ze de eerste (uit)wedstrijd met 1-2 wonnen.
Mooie samenvatting van de play-off wedstrijden van Ajax, maar het seizoen was wel iets langer dan dat.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#20
de nieuwe Wrote:Mooie samenvatting van de play-off wedstrijden van Ajax, maar het seizoen was wel iets langer dan dat.

Als het stof nedergedaald is, telt alleen het resultaat. Al het andere is irrelevant en louter nog interessant als molenkoren voor gefrustreerde zeursloebers die altijd achter het net vissen.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#21
Treesong Wrote:
de nieuwe Wrote:Mooie samenvatting van de play-off wedstrijden van Ajax, maar het seizoen was wel iets langer dan dat.

Als het stof nedergedaald is, telt alleen het resultaat. Al het andere is irrelevant en louter nog interessant als molenkoren voor gefrustreerde zeursloebers die altijd achter het net vissen.

Amen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#22
T00L Wrote:
Ricochan Wrote:Ik kan me herinneren toen ajaks hem won de vorige keer, deze prijs ineens heel serieus werd genomen...

Maar als the hunt niet meedoet kunnen ze van niemand winnen, dus van PSV zeker niet.

Helaas lopen er (teveel) van die types rond ja.. Ik vind het op zich ook wel leuk als we de schaal zouden winnen, maar dan alleen omdat dat inhoudt dat we dan van PSV gewonnen hebben...

Uiteraard is het leuk om die beker te winnen, maar ik zal er geen nachtje minder om slapen als de wedstrijd niet wordt gewonnen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
de nieuwe Wrote:Net als vorig jaar, hosanna alom toen Ajax 'm won. En we weten allemaal nog wel hoe het Ajax verder verging dat seizoen. M.a.w. die wedstrijd stelt geen reet voor.

het stoorde mij nog het meest dat afgelopen seizoen door velen als succesvol bestempeld werd, door het winnen van die schaal, de beker en het binnenhalen van de 2e plek.. Maar ja, ik zal wel een van de weinigen zijn voor wie alleen het kampioenschap telt
Reply
#24
T00L Wrote:
de nieuwe Wrote:Net als vorig jaar, hosanna alom toen Ajax 'm won. En we weten allemaal nog wel hoe het Ajax verder verging dat seizoen. M.a.w. die wedstrijd stelt geen reet voor.

het stoorde mij nog het meest dat afgelopen seizoen door velen als succesvol bestempeld werd, door het winnen van die schaal, de beker en het binnenhalen van de 2e plek.. Maar ja, ik zal wel een van de weinigen zijn voor wie alleen het kampioenschap telt

:roll:

daarom ben je ook voor ajakkes geworden, ondanks dat je helemaal uit oss komt. dan heb je statistisch immers de meeste kans op succes.
Reply
#25
dat jij tevreden bent over het seizoen als jullie de 2e ronde van de uefa cup bereiken is jouw probleem...
Reply
#26
T00L Wrote:dat jij tevreden bent over het seizoen als jullie de 2e ronde van de uefa cup bereiken is jouw probleem...

jij suggereert maar een end raak wanneer ik wel of niet tevreden ben. mensen uit oss die de weg van de minste weerstand kiezen en voor ajakkes zijn omdat ze dan lekker vaak kunnen juichen hebben daar geen ene reet zinnigs over te zeggen.

kun je niet beter elk jaar voor de kampioen worden, kun je elk jaar lekker tevreden zitten zijn in je boerenpummelstad in de middle of nowhere.
Reply
#27
waf Wrote:
T00L Wrote:dat jij tevreden bent over het seizoen als jullie de 2e ronde van de uefa cup bereiken is jouw probleem...

jij suggereert maar een end raak

en dat doe jij niet natuurlijk he, oh heilige alleswetende waf
misschien kan er nog een analyse bij waarom ik fan van fc den bosch ( Puke, maar dat was een tijd lang de dichtstbijzijnde profclub) had moeten worden?
Reply
#28
waf Wrote:
T00L Wrote:dat jij tevreden bent over het seizoen als jullie de 2e ronde van de uefa cup bereiken is jouw probleem...

jij suggereert maar een end raak wanneer ik wel of niet tevreden ben. mensen uit oss die de weg van de minste weerstand kiezen en voor ajakkes zijn omdat ze dan lekker vaak kunnen juichen hebben daar geen ene reet zinnigs over te zeggen.

kun je niet beter elk jaar voor de kampioen worden, kun je elk jaar lekker tevreden zitten zijn in je boerenpummelstad in de middle of nowhere.

Wordt je het niet eens een keer zat waf om telkens maar de Ajax-fans hier naar beneden te halen? Net of het verboden is om voor Ajax te zijn. Heb je nou echt niks beters te doen?
Reply
#29
T00L Wrote:
waf Wrote:
T00L Wrote:dat jij tevreden bent over het seizoen als jullie de 2e ronde van de uefa cup bereiken is jouw probleem...

jij suggereert maar een end raak

en dat doe jij niet natuurlijk he, oh heilige alleswetende waf
misschien kan er nog een analyse bij waarom ik fan van fc den bosch ( Puke, maar dat was een tijd lang de dichtstbijzijnde profclub) had moeten worden?

ik ben helemaal niet alleswetend en pretendeer dat ook niet te zijn. ik heb gewoon een mening en ik haat dit soort debiele teksten als 'alleen het kampioenschap telt'. net of supporterschap niet meer inhoudt. Puke duizendmaal meer respect voor de mensen die wel achter den bosch gingen staan (en die in jouw ogen nooit tevreden mogen zijn :roll: ).
Reply
#30
AssyriskaFF Wrote:
waf Wrote:
T00L Wrote:dat jij tevreden bent over het seizoen als jullie de 2e ronde van de uefa cup bereiken is jouw probleem...

jij suggereert maar een end raak wanneer ik wel of niet tevreden ben. mensen uit oss die de weg van de minste weerstand kiezen en voor ajakkes zijn omdat ze dan lekker vaak kunnen juichen hebben daar geen ene reet zinnigs over te zeggen.

kun je niet beter elk jaar voor de kampioen worden, kun je elk jaar lekker tevreden zitten zijn in je boerenpummelstad in de middle of nowhere.

Wordt je het niet eens een keer zat waf om telkens maar de Ajax-fans hier naar beneden te halen? Net of het verboden is om voor Ajax te zijn. Heb je nou echt niks beters te doen?

nee, dat word ik nooit zat. het blijft leuk om te zien dat ze allemaal geen weerwoord hebben.

ik ben overigens niet voor een verbod op ajakkessupporters. wel voor een verbod op gloryhunters en meelopers zonder eigen identiteit met een veel te grote arrogante kutsmoel. dat is een mening en die verkondig ik zo vaak als ik wil. ik moet toch ook jouw kaasberichten aanschouwen?

en je laatste vraag: meestal heb ik wat beters te doen, nu ff niet.

morgen trowuens naar een huwelijk van zo'n brabantse neus. gezellig hoor. :razz:
Reply


Forum Jump: